Kauniita unia, oman kullan kuvia

Meillä on lyhythihainen body trikoo haalari jossa jalkaterät ja sukat tai villasilkkihaalari edellisten kanssa riippuen onko viileää vai ei, potkii kaikki peitot päältä joten pitää pukea paremmin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillon siitä jännä tapaus, että kun päivät touhuu ja tolskaa eikä yksi paikka tai asento kelpaa 10 min pidempään niin yön makoo ku tukki yhessä paikassa :rolleyes:

Tänks! Melläki ihan normi pitkähihanen yöppäri ja niitä kin on sukilla ja ilman mut en sit tiiä onko sillä sit liian kuuma silti vai liian kylmä. Laitoin aamulla lämpömittarin len sänkyyn ja siellä on 20 astetta mikä on mun mielestä ihan normaali lämpö.. Nukkuuko kukaan ihan vaan lyhythihasella bodilla tai vaan vaipalla?

Kesällä oli lyhythihainen body mutta nyt ihan sukkaosallinen yökkäri. Peiton alla ei pysy mutta toistaiseksi on tarennut.

Täällä on kans yöasuna pitkähihainen haalari ilman sukkia. Kesällä nukkui lyhythihaisessa bodyssa tai vaippasiltaan. Peitto ei pysy päällä, mutta siihen tekee itelleen pesän :Heartred

Viljolla pitkähihainen yökkäri joko jalkaterillä tai ilman, mutta siis peittoa EI saa laittaa päälle tai tuo herää hetken päästä. Kesällä nukku lyhythihasessa yökkärissä.

Noh meillä on esikoinenkin nukkunut aina ilman peittoa. Näin siis edelleen :-D

Pitkähihanen yökkäri.. Kesällä ei saanu olla peittoo, mut nyt on nii viilee et pitäs olla.. Sukatki ku sais viel pysyy jalassa :rolleyes:

Maaliskuisista taas vierailen. Meillä pitkähihainen yökkäri ja ohut unipussi käytössä. Lilliputti vetää rallia ympäri pinnistä, eli mikään peitto ei pysy päällä. Unet on mun mielestä parantuneet unipussin myötä -ainakin äidin unet, kun ei tarvitse nousta peittelemään. Ostin jo lämpimämmän unipussin talvea varten, kun luulen, ettei neidin meno rauhoitu ihan lähiaikoina...

en muuten yhtään tiedä, milloin pikkusella on kylmä, kun niska on aina lämmin. Nukkuu pää takakenossa, eli pysyy niska lämpimänä. Meillä on sisällä kyllä aika lämmin (n. 23 astetta), mutta joskus laskee yön aikana parilla kolmella asteella. Eiköhän tuo pärjää, vaikka joskus on kädet ja jalat tosi kylmät. Perinyt raasu äitinsä verenkierron.

Meillä on patsasnukkuja. Eipä se kyllä palele, vaikkei unissaan liikukaan ja nukkuu ilman peittoa. Kaipa sillä on lämpöä varastossa, kun kaiken valveillaoloajan melskaa ja rällästää.

Päällä on joko trikoinen haalari tai trikoohousut ja -paita. Paitana on usein käytössä ihanan ohut ja pehmoinen laamapaita lyhyillä hihoilla. Jalat on paljaat, jollei satu se ainoa terällinen haalari käyttöön.

Meillä uidaan äidin iholle jos vaan mahdollista. Aamulla ollaan sit melkein poikittain kun oon hakenu tilaa nukkumiselle, ja kerran neidon päälaki oli miun korvaa vasten. Edelleen siis vieressä nukkuu

Jäbä laittaa aina samalla kaavalla maate ku se on oikeesti väsy ja päättää nukkua. Tänäänki laskin sen pinnasänkyyn ni samantien käänty kyljelleen ja lamppu sammu. Ei tuo nyt ihan liikkumatta nuku eikä mua häiritsis ottaa viereen nukkumaan jos tilanne sitä vaatis. Päikkäreitä meillä vieläki välillä nukutaan vierekkäin. Nukkuu paremmin ja pidempään kun oon vieressä. Saattaa raottaa silmiään kesken unien ja tarkistaa että oon vierellä ja jatkaa sitte unia, mutta jos oon kadonnu niin alkaa usein lohduton itku. Yöt osaa kyllä nukkua itekseen hienosti.

Viljo nukku viime yönä n 20-5 ilman syömistä. Kieri se siinä jossain välissä mun viereen nukkuun :-) on siis sivuvaununa pinnis. Enkä muista oonko tuttia jossain välissä tarjonnu. Mutta on kyllä olo aika paljon parempi kuin noina herään seitsemän kertaa -öinä.

Meillä mentiin nukkumaan klo 20, herätykset kahden tunnin väliin 22, 00, 02, 04, 06, bonuksena 07 ja vähän kasin jälkeen ylös. Syytän pikkuneidin flunssaa...

Kun ei se mun paita tuottan mitään lohtua ja rauhotusta nii viime yönä tehtiin sit niin että mä menin vierashuoneseen nukkuu ja laitoin korvatulpat korviin ja nukuin sellase 8 tunnin unet mitkä mä todellaki tartin. Työnettiin meijän parisänky seinää vasten ja Leevi sai sit nukkuu isin kaa koko yön.. Oli kuulema heränny vaan 5 ketaa viime yönä joka oli meillä hyvä saavutus..

Roo meni nukkumaan klo 21 omaan sänkyyn, heräsi 00:40 tissille jonka jälkeen jatkoi unta omassa sängyssä klo 2:30 saakka kunnes kakka... Vessan valot ja pyllynpesu virkisti pienen niin että uni tuli vasta klo 4. Siihen saakka koitti tökkiä iskää ylös, minä koitin nukuttaa omaan sänkyyn silitellen ja taputellen...ei toiminu. Nukkui tissiin mutta heräsi siirtäessä. No siis neljältä sain sen simahtamaan, kuuden jälkeen se heräs taas virkeenä ku mikä. Yritin epätoivosesti nukkua vielä ja otin sen viereeni/tissille. Se söi tissiä kyllä, mutta samalla oli taas repinyt isin parran sänkeä ja ihan kaikkee teki maan ja taivaan väliltä ettei vaan nukahda... :rolleyes:

Mulla on olo kuin krapulaisella vaikka en ole juonut, en edes haistanut alkkomahoolia :eek: Kyllähän tämä on yhenlaista touhua...

Happy niin tuttu toi krapula tila mut mulla välillä vaan vähän pahempi kun tuntuu että olis pikku humalassa vaikka ei mitään oo juonu kaan.. Välillä ei uskalla edes autolla ajaa kun tuntuu siltä että on ihan sekasin..

Onneks mullei oo ajokorttia ;-) mutta ei sillä, minäkin oon kymmenkunta vuotta ollu kolmivuorotyössä. Enköhän tämänkin kestä.

Veka sammu klo 21 ja heräs ku nakutettu klo 7. Sitte tarjoilin vaan maidon sänkyyn ja nukuttiin vielä klo 8-9.30. Mä syytän Vekan isää noista unenlahjoista, siinä on kanssa mies joka nukkuu missä vaan milloin vaan ja miten pitkään tahansa minkään asian häiritsemättä... Ei sopis mihkään aikataulunakutettuun bussikuskiduuniin se ukkeli :grin ja ku vielä yhdistetään se siihen hitaaseen hämäläiseen mentaliteettiin niin kyllä tämmönen kaikkimullenytheti kiireinen stadilainen usein ärräpäitä päästelee sen rinnalla :p:rolleyes:

Takaisin