Kauniita unia, oman kullan kuvia

Meillä loppu yösyönnit ku seinään ku siirsin jäbän pinnikseen nukkumaan. :smug: En tiiä miks siinä niin kävi edes? :wideyed:

Juu meillä kans osin mun takia vieressä. Herään niin herkästi jos nousen ylös yöllä.

Vaavisänky kun oli niin viljo jäi heti ekan syönnin jälkeen kainaloon. Nyt aattelin et jos malttais tossa sivuvaunussa nukkua mut eihän se kainaloa korvaa :-)

Pitkään on vaan aikasintaan kolmelta syöny ja monesti vasta kuudelta, niin tuo viime yö oli aika levoton. Katotaan miten ens yö sujuu.

Jemppukaa ei kovin kauaa nukkunu siinä pahvilaatikossa. Piti ottaa laatikko pinniksessä pois ku meinas tulla reunoista läpi :joyful: Omassa sängyssä nukkuu muuten paitsi aamuyöstä ku syö otan yleensä viereen, joskus laitan takas omaa sänkyyn :)

Täällä mun molemmat rakkaat vetää hirsiä täyttä häkää :sleep002:sleep011 :goodnight Foorumia ja pasianssia unta odotellessa. Ei väsytä pätkääkää vaikka tunti sit olin ihan valmis sänkyyn :eek::shifty:

Meille tuli kans se muumin vaippanäyte mut me meni viel ihan hyvin käytössä ku tää on niin hoikka. Kolmoset on liberon vaippossa nyt käytössä. :)

Meillä vakiovaatteina on päivisin body ja housut sukkien kanssa. Jäbä on niin kova heiluttamaan jalkojaan, et haalareissa ja yöasuissa, joissa on ne sukat jatkeena, johtaa tilanteeseen missä kummatkin jalat on saatu pois lahkeista ja niitä ei osata laittaa sinne takaisin. Jännittää vaan se hetki kun tajuaa alkaa ottaa sukkia jalasta ja tunkemaan noitä suuhun(pelottaa että tukehtuu). No onneksi kesä tulee ja voi olla kotona pian ilman sukkia.
Meillä menee parhaiten 72 vaatteet. Keväällä oli käytössä sellainen nalle fleecehaalari, mut se jäi jo pieneksi. Nyt on 80cm huppari, joka hieman rullautuu selästä, mut ei haittaa.

Voe lutusta poitsua... menin kattoo jo nukkumassa olevaa pikku-ukkelia, niin oli iso poika kääntynyt massulleen nukkumaan kädet söpösti tyynynä pään alla :) pitänee varmaan hommata herralle kohta puolin tyyny, ku tuolleen tekee...

Täh?? Meidän neiti nukahti 18:30. Kello on nyt 22:00 ja tyttö nukkuu yhä. Onko nää nyt jotkut pikkasen ajoissa alkaneet yöunet vai? Myrsky saa aikaan kummia?

22:30 heräsi syömään, syönnin jälkeen nukahti taas. Ja nyt yhdeltä syödään taas. Toivottavasti uno kantaa koko yön yli eikä vauva herää jo tyyliin viideltä

Meillä herättiin 04:00 syömään, täyttämään vaippa ja leikkimään. Että sellainen 18:30-04:00 -yö meillä tällä kertaa.. :/ pitää vissiin panostaa vähän lisää rytmin muodostukseen

Ai kamala klo 4 herätys

Meillä viljo on alkunut taas syömään kahesti yössä, paitsi viime yö meni vaan yhellä syönnillä klo 5 ja edelleen tuolla vetelee sikeitä :-) nukkumaan meni vähän ennen kymmentä.

Meilläkin mentiin eilen ajoissa nukkuun mutta ei ihan noin ajoissa :D yleensä 20 vasta aloitellaan iltatoimien niin nyt oltiin sillon jo sängyssä eihän toista voinut väkisin hereilläkään pitää. Nukkui silti ihan hyvin yönsä. Heräs 3:30 syömään ja siihen jäi kun äiti nukahti. 6:30 tyttö ja mies heräs, mä vetelin pers homeessa unta vielä 8:30 asti kun tyttö tuli takas syömään. Oli vissiin kyläilyt rankkoja sekä lapselle että äidille kun noin uni maittaa :D

Mä lueskelin yöllä Teetun vauvan heräilyistä samalla ku ite imettelin ja pesin kakkapyllyä, mutta sormet ja aivot ei tehny yhteistyötö, et oisin saanu kaveria zempattua...
Ja se olikin Mmm kenen rintaperillinen valvotti emoaan.. ;-)

Meillä nukuttiin ennen kokonaisia öitä, mutta nyt ollaan menty viikon verran parin tunnin välein herätyksillä.. Tuntuu kummasti, kun ehti jo äiti-ihminen tottua noihin hyviin öihin :hungover:

Meillä nukahdettiin eilen siinä 21:40 ja n. 8:30 oli herätys. Välissä toki oli 3 tankkausta

Takaisin