Meilläkin on osastolla tunnin vierailuaika, mutta silloin saavat tulla vain vauvan isovanhemmat paikalle, koko suku ei siis kuitenkaan pääse ramppaamaan. Ja isä aamukymmenestä iltakahdeksaan. Potilashotelliin sitten jos pääsee, niin siellä saa vapaasti käydä vieraita.
Mää oon kanssa miettinyt tota, kun neuvolassakin sanottiin, että kannattaa varata sitten ihan perheenkeskistä aikaa vauvan kanssa tutustumiseen, ettei koko suku ramppaa katsomassa. Mutta toisaalta mun puolelta suku on aika pieni ja ne vähät ihmiset, joiden kanssa on läheisesti tekemisissä, niin tykkäisin silti jos tulevat vaikka ihan sinne potilashotelliinkin katsomaan.

Mutta sitten taas jos ihan rehellisiä ollaan, niin synnytyksestä juuri toipuneena ei välttämättä sitten miehen puolen sukua kauheasti halua siihen ramppaamaan, kun ovat nyt kuitenkin hieman vieraampia ihmisiä. Mutta he kun asuvatkin tuolla vähän kauempana, niin en usko että on pelkoa massaryntäyksestä.
Tuosta raskaudesta parantumisesta, sain joululahjaksi semmoisen kirjan, missä on kuvattu jonkun mallina olleen naisen vartalo aina raskauden alusta palautumiseen asti. Meni siinä puolisen vuotta, että yhtä kiinteäksi vatsa palautui takaisin, mutta toisaalta itse olen valmistautunut siihen, ettei sitä raskauden jälkeen enää tarvitsekaan ihan täysin samalta näyttää kuin ennen. Silti voi olla ihan hyvännäköinen. Ja terveyshän on se pääasia, että saisi vatsalihakset taas normaalisti toimimaan.