(Kauan odotetun) Helmikuun höpinät!

Tulipa mieleen, että vaikka jotkut taas ärsyyntyykin siitä, niin musta on ollut yllättävän mukavaa näin raskausaikana, kun porukkaa tuntemattomista puolituttuihin on olleet ihmeellisen kiinnostuineita ja jakaneet omia raskauskokemuksiaan. Jotenkin ihan uuden puolen on joistakin ihmisistä löytänyt. Jännä juttu, että tarvitsee jonkin tällaisen tekijän yhdistämään ja vaikuttamaan näin. :)

Ohhoh. Voi luoja että olen kuollut! :D Vietin kuusi tuntia kaupoilla, ihan tarkoituksella ärsyttääkseni kroppaa, mutta nyt vähän kaduttaa. :D Mutta itsepähän olin tyhmä. :p Eilen illalla (tai yötä se kyllä jo oli) tuli yksi ihan hullu supistus! :O Oli jo jostain ihan muualta kotoisin, kun nämä mitä muuten! Sitten näin unia lapsiveden menosta... Huomenna olis neuvola ja meinaan taas jaksaa edes jonkun verran kävellä kaupoissa. Olis kiva jos uskaltais koirien kanssa käppäillä, mutta en tän selän (tai tän mahan) kanssa todellakaan uskalla, kun noita elukoita on täällä niin paljon (miljoona hevostallia, muita koiria ja luontoa). Vaikka ne meidän neidit ei vedä, mutta saattaa nykäistä innostuessaan, eikä nyt kroppa kestäkahden koiran nykimisiä! :(

Blaueblummella ja Nninnannalla on tosi jännää! Kumpi ehtii eka? ;)

Panda Varmaan onkin ihan kiva, jos ihmiset on aidosti kiinnostuneita ja asioista voi oikeasti jutella! Sitten on nämä, jotka kohtelee kuin kuolemansairasta, kun on raskaana ja muuten vaan ärsyttävät ihmiset..... >:( Ja itse en vaan oikeasti omaa sukuani jaksa. Sielä on mulle muutama rakas ja tärkeä ihminen (veli, kummitäti ja mummi). Muut aiheuttaa vaan enemmän tai vähemmän surua ja kiukkua käytöksellään ja erityisesti näissä hormoneissa sitä on tosi vaikea kestää.

onnea onnea :) katsotaan et olitko, ollut niin hiljainen eilinen et tiedä kuinka moni ollut synnyttämässä :D

Onnea blaueblumme! :)
Aika tasasestihan meillä on täällä tyttöä ja poikaa syntynyt, vaikka ultrassa povattiin suurimmalle osalle tyttöä. Kaipa se tyttölupaus on kuitenkin vain helpompi antaa. Saa nähdä kumpaa sukupuolta meidän "varma poika" sitten onkaan. :p

Onnea sumelle prinsessasta ! :hello2

Kuvittelenko mä vaan vai tuppaako tulla vähän sykäyksittäin näitä vauvoja täällä? :D Että parin päivän sisään tulee aina muutama ja sitten taas hiljaiseloa... :)

Onnea Sumelle ja blaueblumme !!!

Itellä on sillai jännä homma kun pari viikkoa kärsitty milloin mistäkin supistuksista , ei kylläkään ainuttakaan kipeää oo ollut. Mut eilen ja tänään ei siis yhtään mitään. Ei edes illalla. :sad001 Mutta toivottavasti tää on tätä tyyntä ennen myrskyä. Eilen kävin kaks kertaa koiran kanssa lenkillä 30-40 min lenkillä. Ja ihan reipasta kävelyä se oli mielestäni. Ei mitään lyllertämistä :wink Ja tänään olen jo kerran käynyt saman lenkin. Eikä mitään :sad001

Muutenkin tuntuu että olen elämäni kunnossa. Tänään vielä kerran koiran kanssa lenkille ja sit kauppaan, kunhan mies tulee töistään.

Voih, mää alan olemaan ihan valmis synnyttämään kans jo. Neuvolatätitkin soitti aamupäiväl, et jos menisinki huomenna jo aamusti kontrolliin, et jos jotain on niin sais sitte heti otettua äitiyspolille yhteyttä.. Oon ihan varma, et jos siel on suunta huonompaan, ni ne ottaa mut osastolle heti :( ei haluu, haluun olla kotona vielä! Ei yhtään kiinnosta mennä niille paskoille sängyille makoilemaan ja "rentoutumaan"! Okei tää meni niin murinaksi :D Lähtis nyt vaan tää synnytys käyntiin. huomenna tasan rv 38! Ehkä se tästä :)

blaublumme ja sume, onnittelut!

ReginaVeritas, meillä on onneksi ollut mahdollista ulkoiluttaa piskit vapaana. Minusta ei tosin ole enää kävelijäksi ollenkaan, maha niin alhaalla että askel ei nouse ja sen lisäksi on vielä kivuliasta.

mmaljolle jaksamista.

panda, minä koitan ajatella positivisesti että "ihana kun on niin moni odottamassa tätä lasta" vaikka välillä menee hermot kyselyihin. Olenkin toivonut että kyselisivät vaikka isukilta :) Mutta kyllä on tullut tutuiksi kaikkien synnytyskokemukset. Oiskohan sitä itse ihan samanlainen? Tokihan sitä alkaa muisteleen esikoisen odotusta ja synnytystä kun joku kertoo raskaudestaan.

40+4 ja tänään oli ilmeisesti viimeinen neuvola käynti kun uutta aikaa ei annettu, ehkä tädilläkin loppui usko :). Ainakin mittanauhasta vedeltiin viimeisiä, sf 41cm! Vitsi kun oisin yhtään kärsivällisempi persoona.

msinari Kýllähän meillä on onneksi tuo aidattu osuus pihasta niin iso, ettei ne ilman liikuntaa jää, vaikkei kumpikaan niitä kävelyttäis... Mutta eihän se oo sama ja ilmakin on ollut niin nättiä, että harmittaa, kun ei voi kävelyillä niitä käyttää.

Mä jo ehdin innostua täällä, kun holahti jotain pöksyihin ja supisti oikein rytmikkäästi tuossa, mutta taiskin olla vaan valkovuotoa ja turhaa toiveilua... :(

No mun tuurilla mulla on vaan joku idiootti tulehdus, jonka takia valkovuoto on outoa. Ei oo pahemmin mitään ollut enää. Pidän nyt kuitenkin suojaa housuissa, että nään mitä se on. Inhoan vaan käyttää mitään siteitä tai mitään, kun tuntuu että hautoo niin kamalasti. Oon miettinyt, jos ostais niitä kestosuojia jälkivuotoajaksi, ne ei kuulemma haudo. ja olishan niille käyttöä sitten myöhemminkin varmaan...

Myyh. Vetäisin itkupotku-raivarit jos jaksaisin raivota, mutta kun en jaksa niin taidan vaan itkeä. Kivat nää hormonit, kun ihan kaikki tunteet tuntuu olevan koko ajan vedettynä potenssiin kymmenen.

Takaisin