Ohhoh. Voi luoja että olen kuollut! :D Vietin kuusi tuntia kaupoilla, ihan tarkoituksella ärsyttääkseni kroppaa, mutta nyt vähän kaduttaa. :D Mutta itsepähän olin tyhmä.

Eilen illalla (tai yötä se kyllä jo oli) tuli yksi ihan hullu supistus! :O Oli jo jostain ihan muualta kotoisin, kun nämä mitä muuten! Sitten näin unia lapsiveden menosta... Huomenna olis neuvola ja meinaan taas jaksaa edes jonkun verran kävellä kaupoissa. Olis kiva jos uskaltais koirien kanssa käppäillä, mutta en tän selän (tai tän mahan) kanssa todellakaan uskalla, kun noita elukoita on täällä niin paljon (miljoona hevostallia, muita koiria ja luontoa). Vaikka ne meidän neidit ei vedä, mutta saattaa nykäistä innostuessaan, eikä nyt kroppa kestäkahden koiran nykimisiä!
Blaueblummella ja
Nninnannalla on tosi jännää! Kumpi ehtii eka?
Panda Varmaan onkin ihan kiva, jos ihmiset on aidosti kiinnostuneita ja asioista voi oikeasti jutella! Sitten on nämä, jotka kohtelee kuin kuolemansairasta, kun on raskaana ja muuten vaan ärsyttävät ihmiset.....

Ja itse en vaan oikeasti omaa sukuani jaksa. Sielä on mulle muutama rakas ja tärkeä ihminen (veli, kummitäti ja mummi). Muut aiheuttaa vaan enemmän tai vähemmän surua ja kiukkua käytöksellään ja erityisesti näissä hormoneissa sitä on tosi vaikea kestää.