Mä sain eilen väkerrettyä kutsut ja tänään lähti postiin. Nimijuhlia vietetään ystävänpäivänä ja vieraita tulee maksimissaan 17.
Päätin teemaväriksi keltaisen (miehellä ei kauheasti mielipidettä ollut...

) En jotenkaan koskaan ole ollut sinisen ystävä. Keltainen on kivan pirtsakka, miehen lempiväri ja kun kevätkin on ihan nurkan takana, niin saa iloa ja väriä koristeluun. Ajattelin ainakin hamstrata kelltaisia tulppaaneja

Juhlat on taloyhtiömme kerhotilassa, enkä ole vielä nähnyt millainen paikka on... Toivottavasti ei nyt niin kaamea, ettei siitä siisteillä pöytäliinoilla ja -koristeillakaan nättiä saa...
Tarjoilusta ei ole tarkkaa kuvaa, miehen äiti on ainakin jotain suolaista tarjottavaa oman valinnan mukaan tekemässä, samaten aattelin kysyä omia siskojani leipomaan jotain, kun tekevät sitä mielellään. Itse ajattelin tehdä varsinaiset kakut, jotta saan salassa pidetyn nimen ujutettua koristeluun. Varmaan jotain juustokakkutyyppistä, keltaisella kiilteellä, ne kun voi tehdä etukäteen ja pakastaa :)
Mulla on onneksi yksi varsin joustavasta materiaalista tehty juhlamekko, eiköhän se mene edelleen päälle niin ei tarvii vaatekriisiä tähän kaiken keskelle ujuttaa