Kaste-/nimenantojuhla

huh, no onpa teillä ollut koettelemuksianja eriskummallisia vieraita... itse olisi varmaan itkua vääntänyt kaiken tuon jälkeen tai vaikka murto-osastakin! :hungover:
 
Oli kyllä kieltämättä muutama erikoisemmin käyttäytyjä kasteessa jotka mieltä pahoitti ja miehenkin totesi kasteen jälkeen että jatkossa juhlavieraslistaan ei kaikki kasteessa olleet mahdu. Katsoo sitten jos myöhemmin mieli muuttuu mutta nyt keskitytään taas ihanaiseen arjen pyöritykseen :)
 
Oho, jo on ollut vieraat! Pisteet pitkästä pinnasta. Itse olisin heittänyt pihalle kaikki jotka kehtaisivat pilata esikoispoikani kastetilaisuutta. Omassa tapauksessa se vain ei ollut mahdollista kun pappi oli ainoa huonosti käyttäytyvä. :D
Ja noista raskauskiloista- ei kellään ole oikeutta niistä kommentoida, jotkut palautuu nopeasti, jotkut hitaammin, kukin omaa tahtiaan. Riippuu geeneistä ja elintavoista ja omasta itsestään :)
Kannattaa ehdottomasti tuollaisen käytöksen jälkeen karsia listasta ne vieraat pois, ketä kutsuitte "velvollisuuden tunteen" vuoksi :)
 
Olkaahan tarkkoja mikäli aiotte teetättää kiitoskortit, huomasin hetki sitten että tunnin kuvassa teetättämät kiitoskortit (50kpl, yli 106e) käyttökelvottomat kun kastetun nimi kirjoitettu väärin mitä en vielä puodissa huomannut niin huominen meneekin asiaa selvitellessä..toista kertaa en kyllä mielelläni noin kirpeää summaa olisi halukas maksamaan :/
 
Olkaahan tarkkoja mikäli aiotte teetättää kiitoskortit, huomasin hetki sitten että tunnin kuvassa teetättämät kiitoskortit (50kpl, yli 106e) käyttökelvottomat kun kastetun nimi kirjoitettu väärin mitä en vielä puodissa huomannut niin huominen meneekin asiaa selvitellessä..toista kertaa en kyllä mielelläni noin kirpeää summaa olisi halukas maksamaan :/
Ifolorilla kannattaa teettä. On halpaa, tulee nopeasti ja saa itse kirjoittaa mitä haluaa (oikeinkirjoitus itsestä kiinni :D )
 
Photoboxista löyty meille kortit, itselle mieluisampia malleja kuin ifolorissa. Musta on ihana teettää näitä nykyään kun ei maksa juur mittään :)
 
Me teetettiin ristiäisten kutsukortit ifolorilla. Vielä olis työn alla kiitoskortit, joita haluan lähettää kaikille, jotka on tuonu/lähettäny vauvamuistamisia.
 
Takaisin
Top