Meillä on anopin ompelema kantoreppu, joka on kyllä tosi hyvä ja ammattimaisesti tehty. Ei häviä teolliselle repulle ja paljon olen poikaa siinä kantanut. Pienempänä edessä ja nyt varsinkin metsälenkeillä selän puolella. Aina lapsi sinne jossain vaiheessa nukahtaa, tosin ei enää niin nopeasti, kuin ihan pikkuisena (aloitettiin reppuilu joskus 3kk iässä). Lauantaina oltiin kiertämässä yksi järvi tässä lähellä ja pitkään poika oli hereillä kyydissä ja katseli maisemia, sitten simahti ja piti viritellä takista unituki niskan taakse, ettei pää retkota. Tuo reppu rupeaa valitettavasti pikkuhiljaa käymään vähän pieneksi ja kohta täytyykin ruveta miettimään seuraavaa kantovälinettä. Kudottuja liinoja sitomaan ei mun hermo kestä, joten olen harkinnut Tulaa ihan niiden hauskojen kuosien vuoksi. Nyt täältä olen saanut innostuksen tuohon neliöliinaan. Ehkäpä siinä oliskin meidän seuraava kantoväline?!
Lisäksi mulla on rengasliina, joka toimii nopeana apuan esim. kaupassa, jos lapsi päättää olla viihtymättä kärryssä. Muutenkin näppärä esim. kirppareita tms. kierrellessä, kun rattaat on ahtaat ja sylissä vaikea pidellä, jos haluaa jotain pöytää vähän plärätä. Pitkiä aikoja ei renkulalla viitsi kantaa, kun on niin toispuoleinen, mutta puoli tuntia menee aika helposti vielä. Näppärä väline kulkee hoitolaukussa ja aina valmis käyttöön.