Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulostaa ihan loogiselta Huvitutti8 ja toivotaan, että on juurikin noin ihan harmitonta :) tarrasukkia pienelle<3

Ooh, marjahei! Teeppä se digi, niin ei tarvii viivoja arvuutella! Toivottavasti on pieni kyydissä :) varovaiset onnittelut!

Viuhkaus95, varmaan ailkaisin kuitenkin joskus kp14 eteenpäin tikuttaao_O tais siis itse varmaan tikuttamaan jo kp10, ku oon vainoharhainen siitä että ovis tulee milloin vaan :hilarious: mutta mulla onkin ihan sekaisin kierto. Onnea oviksen metsästykseen!

Mul alko vuoto uudestaan tyhjennyksen jälkeen. Nyt piti olla ovikset ja kaikki. Huomen takas päivystykseen sit. Huoh en mä varmaa ikinä saa sitä toista vauvaa enää. :( En haluu elokuu tai syyskuu vauvaa. Muistuttas vaan tästä tän vuotisesta surusta.

Varmaan ens maanataina rupeen testaa :rolleyes:. Tilasin muistaakseni 14kpl ovistikkuja :grin. Ni voin testata kahesti päivässä :p:grin.

Hemppuliini, voih.. jospa teillä tärppäis...

marjahei, kyllä se on plussa jos siinä on selkeä viiva, ei se välttämättä vahvistu kontrolliviivan vahvuiseksi vielä viikkoihin ja joillakin naisilla ei ollenkaan, joten en kyllä jäisi sitä odottamaan. :wideyed: Digiä kehiin vaan niinkuin Vaiana ehdottikin! :happy:

Ja Huvitutti, toivottavasti on vaaratonta, tarrasukkia sinne!

ON. Ärsyttävä kierto. Ovisplussa tuli testiin kp 15 (reilu viikko sitten perjantaina) mutta lämmöt sahasivat. Fertility Friend ennusti ensin ovista kp 15, sitten perui koko oviksen kun ei lämmöt pysyneet ja nyt se ehdottaa uutta ovispäivää kp 23 (tänään kp 26). Meillähän ei ollut mitään edes teoriassa tärppääviä talletuksia tuossa kp 23 tienoilla enkä älynnyt tietenkään mitään ovistestejäkään tehdä kun huippu oli jo mennyt. :sorry: Toisaalta jos kp 15 olisi ollut ovis niin tärpin pitäisi pikkuhiljaa näkyä jo eikä r-testi kyllä näyttänyt mitään. Noh, tädin saapumisaika kertonee sitten kumpi piti paikkaansa (vai pitikö kumpikaan).

Perjantaina näytti vahvaa ovisplussaa, ja kivut oli sitä luokkaa :D ilmeisesti siis perjantaina oli vasta se oikea ovis, kp 26. Eli nyt meen sen mukaan että tänään olisi dpo 5, sunnuntaina teen ensimmäisen raskaustestin :)

Mikä sulla rosmarinaa on tilanne? :)

Täällä kp1. Ei muuta kun uutta yritystä kohti

Mitäs tänne? Onko kukaan testaillut?? :)

Me oltiin sitten kaksi viikkoa kipeenä koko kööri. Onneks menkat oli ja meni vähän niinku siinä sivussa. Nyt kp 10 ja oviksen odottelu alkakoon. :p toivottavasti tulis edes vähän aiemmin ku viime kierrossa, ettei venyis ihan poskettomaksi taas kierto. :rolleyes:

Tsemppiä uusiin kiertoihin ja piinapäivien piinailijoille! +++

Tsemppiä Karla oviksen nappaamiseen! :)

Dpo 6, eilinen nuha on tiessään!?! Ihme yhden päivän räkätauti. Ja tänään uutena mielikuvitusoireena on häntäluun kipu! Lattialla oli kamala istua ja meikata kun sattui takapuoleen :D

tseppiä kaikille, ovisplussia niitä odottaville ja vauvaonnea kierron loppuvaiheissa oleville <3

Meemis, mulla oli koko viime raskauden kaamea häntäluukipu! Ja se alkoi tosi aikasin. En tietty toivo samaa sulle, mutta saman syyn voisin toivoa ;D Ai että jännittää sun puolesta! Toivon hirmuisesti että siellä ois pieni mukana<3

<3

Mulla ei ollu esikoisesta tätä vaivaa ollenkaan, mutta toivotaan että vuoden päästä saan sanoa että tokan kanssa oli :D tosin, tää vois pysyä vaan alkuraskauden oireena :D viimeistään ens viikolla nähdään mikä on tilanne, onko sielä syypää kipuun vai onko vika mun päässä :D

Röyhkeä omanapapäivitys. Täti tuli tänään. Sinänsä hyvä, koska se meinaa sitä että ovis oli silloin kun alunperin luulinkin ja lämmöt heitteli sitten muusta syystä. Kohti uutta yritystä vaan sitten täälläkin.

Mangustimamma, pahoittelut menkoista<3 on se aina kuitenkin hyvä, että löytää jotain "hyvää" kierroista. Juurikin tuo oviksen ajankohdan tunnistus on jo pienen pieni voitto :) tsemppiä uuteen kiertoon!

Uskaltaudun nyt kirjoittamaan tänne palstalle. Esikoinen syntynyt 1/2015 ja nyt olen uskaltanut kuluvalla viikolla tunnustaa miehelle vauvakuumeeni. Viime vuoden kesällä oli suuri lonkan osteotomialeikkaus ja senkin vuoksi on joutunut haaveita siirtämään. Nyt kuitenkin mies kuluvalla viikolla oli hyvin myönteinen yrittämään mikä yllätti minut positiivisesti. Tiedän aika hyvin omasta kehostani merkit milloin ovuloin ja ensi yritys ihan vahingossa sattui täydelliseen ajoitukseen. Nyt tänään alkoi päivän mittaan jomotella alamahaa, mikä ei herättänyt sen suurempia epäilyjä. Illan aikaan kivut ja vihlonnat voimistui koviksi ja tuntui kuin kuukautiskivut olisivat rajuina tulleet. Niihin vielä aikaa N. 1,5vk. Kivut kesti toista tuntia ja nyt pienen polttelun jälkeen rauhoittuneet. Voisikohan olla merkki kiinnittymisestä. Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut vastaavaa, siinä ennen plussausta oli yhden päivän kestävä epämääräinen kuume ja kaameat selkäkivut. Nyt myös viime päivinä valkovuodon määrä ollut hyvin runsasta, mies huomasi kun oli college housutkin haaroista ulkoapäin kastuneet..:hilarious:

Ja säryt on vaan jatkuneet tämän päivän aikana, jomotusta alaselässä ja mahassa ja mahassa myös nipisteleviä tuntemuksia. Alkaa jännittää. Mies on jo varma että siemen on itänyt..

Mitäs tänne kuuluu? Mikä Vaianan tilanne? :)

Täällä tänä aamuna testattu ovisplussa. Eilen aamulla oli vielä ihan haalea o-testi, joten en testannut toista kertaa eilen. Nyt aamulla oli kyllä niin räikeä, ettei jäänyt epäselväksi. :nailbiting:

Plussia puhaltelen! ++

Tervetuloa Emma93 :)

Karla, jeee ovisplussasta! Talletteluiloa sinne ;D

On: nyt kp39 ja pyyhittäessä jää hieman veristä limaa, hieman tuntuu menkkakipua. Eiköhän se täti sieltä huomenna kp40 kunniaksi saavu! Saa kyllä saapuakin, kun olen jo ihan sinut uuden kierron kanssa. Alkaisi nyt vain :)

Takaisin