Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Minnille! :)

Täällä täti tuli ja meni. Piti tilata ovistestejä, r-testejä ja kahden desimaalin kuumemittari. Nyt tuli äkkiä kumminkin sellainen fiilis, että antaa olla. Jos vaan tähtäisi suunnilleen sinne kp 15-18 paikkeille ja toivoisi parasta.

Sama kuin mangustimammalla, vuoto loppui, oviksen pitäisi olla loppuviikosta. Tällä kertaa ihan positiivisin mielin taas. Halujakin on ollut. Viime kierto oli meh, ei haluja ja muutenkin ihan luovuttanut olo

Siis mulla ei ole kertaakaan synnytyksen jälkeen ollut kuukautisia, monta viikkoa huonoa oloa ja vatsan kipulua takana ja tänään aamupäivällä haaleaa verta tuli?? Innostuin jo että menkat alkoivat, mutta eivät kuitenkaan näköjään?? Siis täh! Nyt on ollut taas pahaa oloa. Oon aiemmin tehnyt negatiivisia raskaustestejä ja siks en usko että nytkään tulis positiivista..
Alkaiskohan kuukautiset vaan näin hissukseen?

Kaitsu, voi olla että alkaa hissukseen. Mulla oli minipillerit käytössä, mikä varmaan piti menkkoja loitolla, kunnes yhtäkkiä alkoi rytäkällä ja jatkui neljä viikkoa runsaina. Sit tuli tauko ja sen jälkeen pikku hiljaa normi menkat.
Kauanko sulla on synnytyksestä? Imetätkö vielä?

Kaitsu, voi olla että alkaa hissukseen. Mulla oli minipillerit käytössä, mikä varmaan piti menkkoja loitolla, kunnes yhtäkkiä alkoi rytäkällä ja jatkui neljä viikkoa runsaina. Sit tuli tauko ja sen jälkeen pikku hiljaa normi menkat.
Kauanko sulla on synnytyksestä? Imetätkö vielä?

En imetä, lopetin imetyksen tasan 7 viikkoa sitten.
Synnytyksestä on tasan 1v ja viikko.
Paha olo edelleen ja vatsa välillä kipeä :o

Paha olo voi olla myös imetyksen lopetuksesta kun hormoonit koittaa muokkautua takas normaaliin. Voi toisaalta olla mahakipukin että kiertoo yrittää käyntiin.

Juu en oo kyllä raskaana, tein testin ja negaa näytti.
Ihme kuumia aaltoja, vatsan nippailua ja pahaa oloa.. :/

Mä tuun kans tänne haaveilemaan <3 esikoinen 1v 2kk ja imetys pitäny menkat poissa. Imetys loppu viime sunnuntaina ja nyt ootellaan, että pääsis kunnolla yrittämään.

Täällä on nyt ollu kans aaltoilevaa pahaa oloa, vatsan nippailua ja lämpötilavaihteluja. Hyvä tietää, että vois liittyä tähän imetyksen lopettamiseen ja kierron starttaamiseen.

On kyllä ollu semmonen taival tämä synnytyksen jälkeinen elämä hormonien kanssa, että huh! :D

Mulla oli myös imetyksen lopetuksen johdosta samoja oireita! Varsinkin huonovointisuuden takia tuli tuhlattua raskaustestejä :D

Itellä tosiaan sillon kun kierto lähti käyntiin oli jomotuksia alamahalla ja pahoinvointia. Muutamat negat kans oli pakko tehä ennen kun tajus että kierto käynnisty.

Mulla taas synnytyksen jälkeinen elämä aika tasaista hormonien suhteen minipillereiden takia (no vauvavuoden olin kyllä vauvakuplassa). Sen sijan ennen viime menkkoja oli kyllä sellaista vuoristorataa että huhhuh... mutta onneksi nyt myös haluja, ne olivat kokonaan poissa. nyt siis yk 3, ja ovis tänään tai huomenna :D

Siis nyt kahtena edellisenä päivänä tullut 1-2 kertaa/pvä haaleaa veristä vuotoa siis ihan vaan silloin kun wc:ssä oon käynyt ja nyt 3. päivä kun näin. Lasketaanko nämä nyt kuukautisiks?:D luulin et alkais hullun lailla eikä tälleen hissukseen.

Voi hyvin olla kuukautiset. Kun voi olla et on ollu ohut limakalvo nyt ekalla kiekalla nii ei ole paljoa vuodettavaa. Naisen kroppa on niin ihanan mutkikas et ei osaa sanoo.

Ovulaatio oli laskurin mukaan 15pv ja tänään on ollu aivan järkky alaselkäsärky, tuun hulluks töissä. Kaupanpäälle vielä kurkku kipeä ollu koko päivän..

Mä ajattelin pitää taukokuukauden lämmöistä ja tikuista, ja tähdätä vaan limojen ja aiempien kuukausien ovisten perusteella. Mutta nyt tässä kierrossa tullut egg whitea lähes alusta asti niin en osaa sanoa, ehkä sorrun kuitenkin johonkin ovistestipakettiin. :wideyed: Aloin juuri syömään B6-lisää kun jossain luomusivustolla hehkutettiin sen tasapainottavan hormoneja ja tukevan keltarauhasta. Niin, ja esikoinen lopetti tissittelyn kokonaan kun palasin töihin joten se varmaankin vaikuttaa. Oli tarkoitus imettää vielä kerran pari päivässä, mutta neiti päätti toisin. Vähän haikeakin fiilis... Meidän vauva on jo iso tyttö! :arghh:

Minä palaan takaisin ihmeellisten pitkien menkkojen jälkeen, koko elämän kestäny tasan 3 päivää vuoto, mutta nyt ihmeelliset 6 (!!) päivää :o. No, ne on nyt kärsitty ja tänään tuli eka vilkkuva hymynaama cb. Ovistestillä. Lauantaina pitäis olla ovis. Nyt on käytössä ekaa kertaa geleet ja niitä oon nyt miehellekkin syöttänyt. Ei muutakun uuteen nousuun!
Tsemppiä kaikille, plussatuulia ja ihanaa viikonalkua! :)

Yk 3, kp 8.

Tsemppiä Meemis oviksen bongailuun! :)
Mistäs muuten sinä ja muut ostatte tuota geleetä?

Täällä dpo8-10 ja tiputteluvuotoa. Tänään tai huomenna varmasti kääntyy kp1.

Kiitos Vaiana, tsemppiä sulle odotteluun! Toivottavasti olis vaan kiinnittymisvuotoa.
Mä tilasin netistä, lifen nettikaupasta. Mutta luontaistuotekaupoista noita saa :)

Joo munkin pitäisi tuota geleetä hommata. Ja helokkiöljykapseleita oli myös jossain suositeltu. Netissä puhuttiin myös progesteronivoiteesta, mutta sen suhteen olen vielä vähän epävarma, ne on kai periaatteessa vaihdevuosioireisiin ja jotenkin itse vieroksuttaa käyttää mitään tuollaista omin päin ja väärällä indikaatiolla. Varmaan näillä mennään vuodenvaihteen yli ja sitten gynelle kyselemään jatkoja.

Tänään kp 17/32. Eilen tein ovis testin ja sain plussan. Tänään oli myös plussa joten laskenko eilisestä vaiko tästä päivästä oviksen. :rolleyes::grin viimeksi kun tein ovistestin niin oli vaan yhtenä päivänä plussa.
Nii ja mietin että onkohan irronnu kaks munasolua kun molemmin puolin on nipistelly :wideyed::rolleyes:. Olis kyllä huippua jos tulis kaksoset, ihan lähi suvussa ei ole mutta on kuitenkin suvussa.... :grin

Takaisin