Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä voidaan kohta ruveta jännäämään onko tärpännyt :nailbiting:. Oviksen olin tuntevina :grin. En laiskuuttani jaksanut tikuttaa vaikka olisi ollut tikkuja:rolleyes:.

Jokseenkin tympeitä noin pitkiksi venyvät kierrot :grumpy: tosin itse plussasin esikoisen jostain ihan tolkuttomasta kierrosta varmaan kp 50 jotain.. :hilarious: eli toivoa on!

Oon tahallani ollut poissa foorumilta, ja on kyllä kannattanut. En ole miettinyt raskautumista niin kuin viime kierrossa ja töissäkin on ollut kivempaa. Latasin Flo -sovelluksen, sitä on ollut ihan kiva täytellä (saan purkaa sinne kaikki mun tunnot :D ). Sen mukaan ovis olisi ollut viikonloppuna, mutta mitään tuntoja ei ole kyllä ollut :/ Puuhasteltu joten kuten, ei mitenkään erityisen ahkerasti. Eli tärppäämisen suhteen tunnot aika njaaah.

Tervetuloa Emma93 ja plussaonnea kaikille! :)

Täällä on kp 15 ja monitori ilmoitti tänään ekaa päivää korkeaa hedelmällisyyttä, viime kierrossa oli näillä main jo huippu. En ole kyllä yhtään huolissani, päinvastoin, aiemmissa tärpänneissä kierroissa ovis ollut vasta kp 20 tienoilla.

Tämän kierron alusta aloin mittaamaan lämmöt oikeaoppisesti kielen alta ja nyt tulee selvästi tasaisempia tuloksia. Veikkaisin ovista viikonlopulle tai aivan alkuviikkoon. Työt alkaa ensi maanantaina, joten jännittää plussaanko tästä kierrosta ja iskeekö alkupahoinvoinnit juuri samaan aikaan työhönpaluustressin kanssa. :nailbiting: Mutta tietysti toivotaan silti hartaasti plussaa, kyllä ne muut jutut sumpliutuu. :happy:

Eilen alkoi taas oviksen testailu kp 9. Yllättäen sainkin jo tänään vilkkuvan hymynaaman, vaikka ovis oli viime kierrossa vasta kp 26. No, saa nähdä jatkaako tuo vilkkumistaan kaksi viikkoa vai onko ovis tosiaan aikasemmin, voi kun olisikin, ensi kuussa firman pikkujoulut jotka sattuisivat juuri muutamaa päivää oviksen jälkeen, olisi kiva jos olisikin vähän aikaisemmin niin saisi sitten varmuudella tietää että uskaltaako sitä ottaa lasillisen vai ei :D

Tsemppiä kaikille odotteluun :)

Oonkin kirjotellu nyt toiseen keskisteljun välistä :rolleyes:. Täällä on kp 27.
Vähän jänskättää keksinkö oireet vaiko onko oikeesti :wideyed::grin.
Eli siis on joku aika sitten tuntui krampin tapaista molemmin puolin kohdun alueella, tätä en pitänyt ovikseen liittyvänä kun viikko ennen nuita oli vasemmalla puolella kramppeja. :rolleyes: sitten 26pv nipisti kohdussa ja illalla oli etovaa oloa samoiten kun eilenkin oli etovaa oloa. Rinnat on nännien alueelta tosi kippeet, halaaminenkin sattuu:wideyed:. Ennen menkkoja on rinnat kipeät yleensä mutta vain viikko ennen menkkoja ja sillon on kokonaan rinnat kipeät :grin. Nii ja rinnat on tosi turvonneet. Tännään oli hetkellisesti paineen tunnetta kohdussa :wideyed:.

Viuhkauksella oireet kyllä kuulostaa lupaavilta! Mikä dpo, milloin ajattelit testailla? :)

Meemikselle tsemppiä oviksen bongailuun ja talletteluiloa! :wink

Täällä dpo 6/kp 26. Rinnat aristaneet muutaman päivän jo, nippailuja silloin tällöin alavatsalla. Ja lämmöt koholla, mutta toisaalta oon flunssassa, niin se voi johtua siitäkin :rolleyes: Voi siis yhtä hyvin näillä oireilla ennustella menkkojakin, vaikka toivon kyllä tietysti ihan jotain muuta.. Testiä teen vasta ensi viikon puolen välin tienoilla, jollei tätiä näy ennen sitä.

Dpo11 ehkä, voep kyllä heittää kun en ovista tikuttanu :grin. Testaan varmaan kuhan on menkat myöhässä eli ens viikon tiistain jäläkeen vois jos uskaltaa :nailbiting:.

Ääh, tänään on jomotellut niin, että luulen menkkojen jo tekevän tuloaan :shifty: vv lorahtelee niin, et saa käydä vähän väliä tsekkaamassa joko ne alkoi. Ärsyttää. Ja dpo vasta 7. Jos ne nyt tulee, mun luteaalivaihe on superlyhyt.

Sori omanapa, ottaa vaan päähän. :sad001

Karla toivottavasti ei nyt vielä alkaisi, peukut pystyyn että olisi ihan muita jomotuksia! Vaikka niitä kiinnittymiseen liittyviä :)

Te kenellä on kierukka tai muu hormoniehkäisy lopetettu, erosiko ensimmäinen luomukierto pituudeltaan muista? Entä te jotka käytätte CB kahden hormonin mittaavaa digi ovistestiä, montako vilkkuvaa naamaa ootte saanut ennen pysyvää, ja vaihteleeko tuokin kuukausittain?

Meemis, mulla on CB fertiliteettimonitori ja se mittaa samaan tapaan kahta hormonia. Kerran olen saanut suoraan huipun (=pysyvä naama) ilman yhtään korkeaa (=vilkkuva naama) päivää ja kerran meni 10 päivää. Tuolla kymmenen päivän kohdalla olin jo ihan varma että olin missannut koko oviksen, mutta niin vaan se huippu pärähti ja siitä kierrosta tulin vielä raskaaksikin. :wideyed: Aika reilu vaihtelu siis ainakin mulla.

Mä sain viimekierrossa 14 vilkkuvaa naamaa ennen pysyvää! Meinasin kyllä jo luovuttaa tuon 9.nnen jälkeen mutta sit ajattelin että hemmetti, mä tikutan vaikka menkkoihin asti! :D tästä kierrosta tulikin sitten vain 4 vilkkuvaa naamaa ennen pysyvää, vaikka varauduin noihin vilkkunaanoihin tuplapakkauksella tikkuja :D joten näköjään tuo vaihtelevuus voi olla aika isokin! :)

Heippa tännekin, liityn kuumeilijoiden joukkoon!

Meemis; mulla nyt menossa eka luomukierto Mirenan poiston jälkeen ja näköjään venyyyyy. Nyt kp 31 ja ovis oli vasta pari päivää sitten. Ennen ekaa raskautta kierrot oli aika tarkkaan 29-31 päivää.

Omaa napaa sen verran, että ovis ollut ilmeisesti tässä parin päivän sisällä (luulin jo raskausoireiksi kun ei menkkoja alkanut ilmaantua ja tein sitten kuitenkin puhtaan negan eilen) ja tänään aamulla sängystä noustuani alkoi todella oudot kivut alavatsalla. Sain just ja just pojalle aamupalan laitettua kun piti jo mennä pitkälleen kipujen takia. Mitähän olivat? Kesti noin vartin ja loppuivat.

Täällä kp29/30 et jännityksellä oottelen alkaako menkat huomenna. Ehkä raskaus oireita mut en kyllä uskalla mitenkään intoilla viä.

Täällä kp5. Toivottavasti tässä kierrossa tärppäis :grin. Ajattelin tikuttaa oviksen tässä kuussa niin saan merkata tonne sovellukseen sen :rolleyes:. Muuten en varmaan ajatuksia tuhlaa jotta ei tulis ressiä :grin. Olis hyvä joululahja, muuta en sitten haluakkaan :wideyed::hilarious:.

Hmmh... tuota onko tiällä muita joilla olis ovis testit näyttäny haamua jo kp7 :wideyed:. Ihan siis selkeesti näkyy haamu siinä mutta ei niin selkeesti että olis ohjeen mukaan positiivinen :wideyed:. Ekan kerran tämmänen mulla.. syyskuussa oli puhtaita negoja ennen selkeetä ovis plussaa :wideyed:. Mistähän moinen vois johtua, mitään lääkkeitä ei ole käytössä.

Viuhkaus mulla ainaki näkyy ovishaamua koko kierron läpi, ja aina muuttuu ihan hailurasta haamusta kertaheitolla kirkuvanpunaiseksi oviksen aikaan.

Takaisin