Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viuhkaus, Hööh :( Parin viikon päästä uutta yritystä, siihen saakka kannattaa varmaan keskittyä ihan muuhun

Liikuntaan varmaankin, muutaman kilon tiputtaminen haittane minun kohalla kun on kuitenkin ylimäärästä :grin.

Ei tarvinnut testata ja tihrustaa negaa, täälläkin aina yhtä iloinen kp 1 :meh: no, uuteen nousuun.

Marjahei, testiä kehiin! Onko oireita? :)

Pahoittelut uusista kierroista Karla ja Viuhkaus95<3

Mulla ois enää 2kpl ovitikkuja ja harkitsen että tuhlaan ne tänään pois. Jotenkin on tullut nyt vaan stressiä ja paha mieli, kun ei ole saanut sitä ovista kiinni. Mieskin sanoi, että kuitenkin talletellaan aikalailla joka ilta tai vähintään joka toinen, niin turha stressailla tikkuja. :)
Nyt siis kp20 (edellinen kierto oli 31pvää, mutta imetyksen lopetuksen jäljiltä vaikea sanoa onko se vakio).
Päätin nyt, että merkkaan sen tummimman saamani viivan mukaan, joka tuli kp17, oviksen kp18 :D sillä nyt mennään ja katotaan miten etenee :) sori pitkä omanapailu!

Ps. Jestas miten ankea sää tuolla ulkona. Mitäs teille muille kuuluupi? :)

Todellakin testiä kehiin marjahei! :happy090

Itsekin mietin jättäiskö oviksen tikuttelut pois tässä kierrossa, mutta saa nähdä maltanko, kun niitä tuolla laatikossa vielä on.. Mikä siinä onkin, kun on niin malttamaton ja hätähousu. Mutta tiedostan kyllä että olisi varmaan rennompaa yrittämistä ilman tikkuun pissimistä. Greippimehua ehkä juon, tykkään siitä muutenkin. :rolleyes:

Vaianalla lähestyy siis piinapäivät pikkuhiljaa, toivotaan parasta! :happy:

Karla, minäkin tykkään greippimehusta :D tuntuu että tosi moni inhoaa sitä!
Juu, piinapäivät alkavat. Oikein ei tiedä miten olisi. Aina se toivo jostain hiipii kuitenkin :rolleyes: toivotaan parasta siis!

Kp 29/28 (edellinen kierto vain 26pvä) Tähän semmonen himojännittynyt hymiö, joka ei mun puhelimelta näy :p
Huomenna käyn ostamassa testin jos mitään ei tapahdu. Kauhee pissahätä koko ajan, muistan että oli alkuraskauden oire viime kerralla, mutta ei näin aikaisessa vaiheessa kylläkään. Mitään selkeitä oireita ei ole, voi edelleen olla ihan kummin vaan.

Muuten ollut stressiä. Eilen oltiin jo viemässä mun rakasta koiravanhusta piikille kun mikään ei pysy sisällä tai imeydy, mutta eläinlääkäri valoi vielä uskoa ja kokeillaan vielä yhtä lääkettä. Parempi kokeilla vielä ettei myöhemmin sorru itsesyytöksiin. Nyt tuntuu vähän paremmalta kun on selkeä suunnitelma ja sitoutunut ell.

Jännittävää käpynen:nailbiting:
Ja pahoittelut koiravanhuksen huonosta kunnosta. Toivottavasti hän siitä tokenee ja voi kohta hyvin<3 Itse koen myös meidän koiran kanssa noin, että koitan ensiksi kaiken.. ei tule huono omatunto sitten, jos kuntoa ei saada millään paremmaksi. Tsemppiä<3

Tsemppiä käpynen koiravanhuksen kanssa, toivottavasti olo paranisi <3
Kyllä sitä haluaa kaikkensa noiden kanssa yrittää ennen sitä viimeistä päätöstä, on ne niin rakkaita!

Ja Vaianalle tsemppiä piinapäiviin!

Mä en tiedä mitä mun kropassa on nyt meneillään. Tänään kp 31/ ? Eilis aamun r-testi antoi puhtaan negan ja nyt odottelen tädin saapumista, mutta alamahalla on kokoajan outoa jomotusta ja nippailua, vessassa pitää juosta jatkuvasti (tänäänkin kävin työpäivän aikana 5 kertaa kun normaalisti vain kerran tai max 2). Ihan järkyttävä flunssa on päällä joka väsyttää ja aiheuttaa huonovointisuutta eikä ruokakaan ole maistunut pariin päivään ollenkaan, mutta tätä mahan jomotusta en tajua. Eilen illallakin oli tosi vahva paineentunne alamahassa niin ettei meinannut unta saada.
Voi kun tämä flunssa jo lähtisi pois :(

Tsemppiä teille noiden karvasten otusten kanssa! <3 Kyllä niiden eteen kaikkensa haluaa tehdä ja luopuminen on vaikeaa :(

Mulla tänää kp34 ja tein tässä iltapäivällä r-testin. Testiin tuli tosi tosi haalee plussa (haamu). Eka olin sillee "ok nega, ootellaan menkat" koska ajattelin kuvittelevani viivan. Mutta näytin miehelle joka näki sen myös. Oon nyt vähän hämilläni... En hypi vielä riemusta :D Voiko nuita haamuja tulla jossain vaiheessa kiertoa ilman raskautta??

Voi ei käpynen mite kurja tilanne, voimia koirulille ja teille.
Peukut Vaiana piinailuun , jospa koht plussa pärähtäs! :)
Meemis jospa tekisit parin päivän päästä uuden testin? Toivotaa et täti pysys poisssa!
marjahei onnee haamusta ![emoji7] vahvistumisia sille ja tarrasukkia pienelle :)
On: täällä 30pvä jo ilman pillereitä, en tiä mikä kp tää sit on ku ei oo cerazettejen takii ollu menkkoja puolee vuotee onks tää siis kp30?? Alamahalla nippailuja ja painetta jo koht viikon ajan joka päivä ajoittai,huimaus,väsymys jatkuu,nälkä ja närästys vaivana... nyt on myös hirvee jano koko aja ja sit saaki ravata koko aja pissalla.. su teen testin jos ei täti tuu enne sitä, kyl tää aika matelee!!

Onnea haamusta marjahei! Toivotaan että vahvistuu :)

Huvitutti8, lupaavia oireita! Tuu sit raportoimaan viimeistään sunnuntaina! Jännittävää :)

On, täällä nyt dpo mikälie :D ehkäpä dpo4.
Tissejä aristaa ja kohdussa nippailee. Näitä nyt oli viime kierrossakin, eli ei paljoa innosta :D

Hermot menee tähän hämmennykseen! Kp 32, ja ovulaatiotesti näyttää näin. Mitä täälä tapahtuu?! :D
ImageUploadedByVau Foorumi1507223551.175265.jpg

Meemis, Ootko tehny raskaustestiä? Jos näyttää raskautta toi ovistesti? :nailbiting:

Tai sitten super mega myöhäinen ovis?

Hmmm, hämmentävää kyllä!
Tuuhan aamulla raportoimaan mitä testi näyttää. Toivotaan, että tää testi viittaisikin kyytiläiseen :)

Ilmeisesti voi olla useammin ku kerran, varsinkin pitkissä kierroissa (joka tässä nyt selvästi on menossa) mutta ei se hirveän yleistä ole. Joko tässä on menossa oikea ovis, tai sitten hormonit heittää häränpyllyä ennen kuukautisia tai sitten ovistesti reagoi raskauteen. Pitää varmaan vielä odottaa ja katsoa kuinka käy. Kamalaa piinaa mailman malttamattomimmalle ihmiselle! :D

Takaisin