Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No johan on meemis! On kyllä piinaava tilanne :D oliko toi rfsu miten herkkä testi?
Nyt kyllä jännittävät päivät edessä.. muuttuko r-testi vai onko ovis! Tsemppiä piinailuun :)

Mun supermega viivalasit näkee jonku hailuroiden hailuran tossa r-testissä, mutta mun laseilla näkee kyllä kaikki viivanpaikatkin.. olemattomat ja olevat xD

Aivan ihanan positiiviset viivalasit sulla Vaiana <3

Rfsu on 25ml/iu, mietinkin että pitäiskö hakea huomis aamuksi herkempi testi, kuinka tarkkoja ne apteekin tarkat testit on? Mulla on yksi digi kaapissa mutta sitä en haluaisi käyttää ennenkuin saan jotain viivanpaikkaa liuskaan ensin :)

Ompa jännää meemis!! Tosi outoa, jos ovis kaks kertaa kierron aikana. Mut toisaalta naisen kroppa on niin outo kapistus kaikkine hormoneineen, joten mikään ei ole outoa naiselle! :D Jännittää ihan puolesta! <3

Ompa jännää meemis!! Tosi outoa, jos ovis kaks kertaa kierron aikana. Mut toisaalta naisen kroppa on niin outo kapistus kaikkine hormoneineen, joten mikään ei ole outoa naiselle! :D Jännittää ihan puolesta! <3

On tämä kyllä niin jännittävää ja ihmeellistä! :D kiitos ihana <3

Meemis, mulla ei oo kokemusta apteekin herkistä, mutta olettaisin että sieltäkin löytyisi 10ml/iu o_O

Ja viivalasit ovat välillä vähän turhankin positiiviset :wink
Lähetän sulle paaaaaljon plussatuulia!+++

Kiitos ihana Vaiana <3
Mä käyn etsimässä apteekista tarkempaa testiä ja sitten saa taas jännttää huomisaamuun :D

Tein just apteekin testin, oli tuo 10ml/iu. Selkeä nega. Kieltämättä hiukan pettynyt, vaikka tää on koko ajan tuntunut tosi kyseenalaiselta ja jotenkin "väärältä". Ihan minipieni helpotus, koska tunteet on tällä viikolla mennyt sellaista vuoristorataa koiran takia, että en tiedä olisinko osannut iloita raskaudesta niin kuin haluaisin.

Nyt vaan ärsyttää, että missä ne (mun ennen niin supersäännölliset) menkat luuraa??
Kp 31/28

Oisko sulla nyt sitten käpynen ollu stressiä koirasta sen verran, että kroppa oireilee ja menkat myöhässä.. :/
Toivotaan, että jotain pian tapahtuu suuntaan jos toiseen<3 :)

Heips,
Mäkin liityn nyt tänne joukkoon:shy:

Meillä esikoinen 6/16 ja nyt on ollu puheissa, että seuraava sais tulla.. Vielä en oo käyny kierukkaa poistamassa mut kohta seki pitäis tehdä mut jotenki jännittää kauheesti ku edellinen raskaus ja synnytys ei ollu kauheen positiivinen kokemus :sad001 josko sitä sais rohkeutta kerättyä ku kuitenkin ois kiva saada sisarus suht pienellä ikäerolla :)

Meemis, mun käsittääkseni useampi ovis on harvinaista, yleensä useampi ovistestiplussa samassa kierrossa tarkoittaa sitä ettei LH-huipusta huolimatta ole ovuloinut. :wideyed: Mutta Vaianan tavoin mäkin kyllä näen haamua tai viivanpaikkaa tossa raskaustestissä.

Eri apteekeissa on erilaisia apteekin omia testejä. Muistaakseni ainakin sellainen valkovihreä paketti jossa lukee Apteekin ULTRA raskaustesti on 10 mIU. Lisäksi RFSU:lla on joku herkempi, 10 tai 15 mIU testi valikoimassa, paketissa lukee "Testaa varhain" tms, ja Predictorilla on joku kalliihko 10 mIU testi. Monet sanoo myös, että 25 mIU Pregcheck on yhtä herkkä tai jopa herkempi kuin monet nimellisesti herkemmät testit.

Mulla tuli viime kierrossa dpo 8 tienoilla Pregcheckiin äärimmäisen hailu viivanpaikka ja dpo 9-10 paikkeilla tuohon Apteekin ULTRAAN yksi selvempi haamu ja kaksi viivanpaikkaa. Sen jälkeen ei mitään ja menkat alkoi muistaakseni dpo 12. Itse ajattelisin, että joko kyseessä oli todellinen kiinnittymisyritys ja kyseiset testit oli todella herkkiä, tai ne oli pelkkiä viivanpaikkoja jolloin ainakin se Apteekin ULTRA oli kyllä jo törkeän harhaanjohtava. En sitten osaa sanoa kannattaako noita testejä suositella, kun ne on mun kokemuksen mukaan joko tosi hyviä tai tosi huonoja. :grin

Anteeksi oma napa mutta kun tälle päivälle jätin sen testin teon ni onhan se tulos käytävä kertomassa, ja positiivinenha sieltä tuli ! <3 meinas päästä itku ja epäusko kalvaa edellee et onko tottakaa mut onni on samalla niiin valtava <3 :)

Liitteet

• 1507428896885.jpg
    1507428896885.jpg
    18.4 KB · Katsottu: 282
Onnea huvitutti!! Ihanaa <3

Mun ovisplussat alkoi haalenemaan ja raskaustesti näytti negatiivista. Tämä kierto on ollut niin sekaisin kierukan poiston jälkeen. Syyskuun alussa ultratessa lääkäri arvioi että olisi alkukierto menossa, mutta selvästi tämä kierto tulee olemaan paljon pidempi kuin ennen, noin 40 päivää? Nuo ovisplussat oli kuitenkin niin vahvoja, ja plussan sain to iltana ja pe aamupäivänä, perjantai iltana tuntui ihan järkyttävää kipua alavatsalla ja kaksi kovaa vihlaisua vasemmalla puolella, joten ehkä mahdollisesti se tosiaan oli ovis? Tuon jälkeen sitten ovistestit alkoivat haaleta, joten elän nyt sen mukaan että tosiaankin tuolloin olisi ollut ovis. Oli se sitten niin tai näin, sehän selviää vasta sitten kun kuukautiset alkaa (toivottavasti ei ala! :D) eli nyt elän Dpo 2-päivää, ja katsotaan mitä tämä kierto tuo tullessaan! :)

No nyt se sit alko tuhruttaa, ei paljoo mut pönttöön asti kuitenki muutama tippa :( sitä ku toivoo ni paljo ni putoo sit kans korkeelta! Hu soitettava neuvolaan... iha kauhee olo [emoji21]

Huvitutti, voi ei :( Toivottavasti olisi kuitenkin kyytiläinen vielä mukana

ON. Nyt ne menkat sitten alkoi. Onneksi ei tarvinnut odottaa pidempään. Kierto tällä kertaa 31 pvä.
Ja koira voi lääkityksen ansiosta hyvin. Tosin ripuli on muuttunut ummetukseksi o.O

Voi Eij Huvitutti8. Toivottavasti on vain jotain alkuraskauden harmitonta vuotoa<3

Meemis, oireidesi perusteella uskoisin myös oviksen olleen tuolloin. Tsemppiä piinailuun :)

Käpynen, hyvä ettei kierto venynyt pitkäksi. Jospa tämä olisi se tärppikierto sitten :)

Neuvolatäti arveli liittyvän menkkojen normiajankohtaan. Pientä ruskeaa vuotoa jää paperii wc-reissuilla.. :/ just sain 23.10 ultraan ajan,siihe asti seurailtava. Kipuja ei onneks pahasti oo :)

Toivotaan nyt että on jotain "asiaan kuuluvaa" !! :)

Mä oon tehnyt nyt kaks raskaustestiä ja saanu molempiin plussan, joka ei oo kuitenkaan ihan täysin "vahva". Siis selkee plussa mutta ei kuitenkaan niin vahva kuin se negaviiva siinä. Ahdistaa. Mietin vaan no oonkohan raskaana vai mitä.. :/ Täytyy varmaan tehdä se digitesti vielä. Ja ehkä sen jälkeen soitella sit jonnekin, jos se näyttää tosiaan raskautta :o

Huvitutti, jospa kyytiläinen pysyy matkassa ja on kaikki hyvin ultrassa :rolleyes:.
Marjahei onnee plussista :grin.

Jospa meilläkii tärppäis tässä kuussa :grin. On kyllä positiivinen tuntu tähän kuuhun :p.
Tossa mietiskelin missä vaiheessa kannatta ovista rueta tikuttaa kun tuo viime kierto veny 39pv :wideyed:. Normaalisti ollu sen 30-32pv :rolleyes:.

Takaisin