Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompas meitä tosiaa monta nyt jännäilemässä.. :) toi on kyl hyvä tuo pyttipannu-yökötys Meemis :D sama ku ite eilen vesikielellä tilasin makkaraperunat ABC:llä ja syönnin jälkee tuli kuvotus siitä,iha kiukutti [emoji28]
Peukut siihe vaiana et plussan kii saat [emoji106]
Onko täällä viel muita piinailijoita? ? :)

Täällä onkin monella jännät paikat, ja vielä samoihin aikoihin! Jos vaikka aloittaisitte kunnon plussa-aallon :) Peukut pystyssä jännitän teidän kanssa :)

Pientä hiljaiseloa ollut omalta osalta, vaikka oonkin käynyt lueskelemassa juttuja. Meillä on startannut yk2, kp 8 menossa.. Ovista siis metsästämään :)

Moikka, liityn seuraan iloiseen :) Täällä Papumaa, nainen 34 vuotta. Toista kivasti kuumeilen ja tänään alkoi sitten virallisesti yk1. Esikoista kuumeilin kaksi vuotta, mutta nappasi sitten vihdoin ja viimein ihan luomusti. Toiv ei ihan kahta vuotta mene tämän toisen kanssa.

-Papumaa

Tervetuloa papumaa! :)

Miksi pitää olla niin malttamaton ja hätäinen? Voi kun olisi saanut kärsivällisyyden geenin, mutta ne taisi loppua ennenkuin itse ehdin jonoon... :D päätin että tiistaina (kp30) teen digitestin. Jos tiistaihin asti selviän testaamatta niin olen tosi ylpeä itestäni! :D

Tervetuloa papumaa, ja paljon tsemppiä ja plussaonnea piinailijoille! :)

Omanapailua. Eilen tuli LH-huippu ja äsken tuli pieni alamahapistos - ovulaatio? Lämmöt ei vielä tänä aamuna olleet selvässä nousussa, mutta huomenna toivottavasti on. Sitten alkaakin taas piinailut. :wideyed:

Onnea Qmeilija! :gen014

Ja jännittävää, kun nyt niin monella piinailua samaan aikaan. Jospa tästä lähtisi liikkeelle kunnon plussa-aalto! Täällä kp30, mutta kierto siis venyy, ovis oli vasta kp25. Oireita ei vielä suuntaan tai toiseen, paitsi koko perhe jäätävässä flunssassa :dead: Testailen aikaisintaan ensi viikon loppupuolella, jos täti ei kurvaa paikalle ennen sitä. :rolleyes:

Lauantai-illan pohdintoja.
Kun on olemassa ovulaatiotestejä, hedelmällisyystestejä ja raskaustestejä, niin miksei kukaan ole keksinyt kuukatistestejä? "Kuukautisten alkuun tj 4" :D auttaisi paljon naisia joilla on epäsäännöllinen kierto tai muutenvain eivät ole kartalla omasta kierrosta (tai ihan vaikka niille jotka ovat koukussa tikkuihin pissimiseen) Tästä jollekin fiksulle bisnesidea! :D

Kp26/26-28 [emoji38] (mahtaako samsungin hymiöt näkyä, saati näyttää samalta...)
Ke "pitäis" olla kp1. Aion kiusallanikin odottaa torstaihin testaamisen kanssa. Pe on työillallinen viineineen.

Liityn tähänkin keskusteluun kun toinen on vähän hiljaisempi. :smiley-bounce012
Elikkä siis nyt on menossa 6kk yrittämistä. Kp 38/30-32 eli myöhässä ovat. Tein kaksi r-testiä kp34 ja kp36, mutta negoja olivat.
Ovis testit oli tässä kuussa ekaa kertaa käytössä ja positiivinen tuli 8.9. Tähän asti menkat on tulleet säännöllisesti.
Lisättäköön että lievää etovaa oloa on ollut ja normaalia äkäsempi olen ollut.:smiley-angelic002
Varmaan viikon kuluttua uudestaan teen testin elleivät menkat ala. :smiley-bounce012.
Esikoisen aikaan ei ollut kummempia raskausoireita :smiley-bounce012. Esikoinen on siis poeka ja kohta täättää 3v.:smiley-bounce012.

IMG_5450.JPG
Sori, omaa napaa:
Tän kierron jälkeen jätän kyllä ovistestit ostamatta. Ärsyttää kun ei saa ovista kiinni.. (siis voi olla vasta tulossa, Flo ennustaa huomiselle ja Womanlog ylihuomiselle)
Kuvassa ylhäältä alas kp16 aamupäivä+iltapäivä, Kp17 aamupäivä+iltapäivä (aamupäiväl melko tumma, mutta pissa olikin tosi vahvaa), sitten tänään eli Kp18 aamupvä+iltapäivä.. haalenee vaan. :banghead: :grin Huoh. Katotaan mitä huomisen testi näyttää.. tälläinen väliangsti tähän :grin

Tervetuloa mukaan Viuhkaus95! :)

Vaiana mä en ole tehnyt noita liuskaovistestejä, tuleeko niihin aina se testiviiva tasan yhtä vahvaksi tai vahvemmaksi kuin kontrolli? Voiko tuo eilisen testi olla kumminkin LH-huippu ja ovis tulla esim. ensi yönä?

Mulla oli huippupäivät pe ja la, mutta vähän ihmettelen kun lämmöt on tänään heitelleet. Heräsin yöllä vessaan ja oli ekaa kertaa ikinä alle 35. :wideyed: Sitten aamulla oli 36,1 eli noussut, mutta päivällä huvin vuoksi mitatessa taas 34,9. Tiedän kyllä ettei päivälämmöistä pitäisi välittää, mutta jotenkin mietityttää kuitenkin että ei kai sen nyt noin alhainen pitäisi olla. Olisiko ovis jäänyt sittenkin väliin? Tai vasta tulossa?

Mangustimamma, no itsellekään ei ole kokemusta kuin 1,5 kiertoa tätä ennen, niin en osaa sanoa :D tuntuu vaan oudolta kun kerran saanut sen supervahvan viivan ja sen jälkeisissä kierrossa ei.. mutta aina se mahdollisuus, että lh-piikki on vaikka yöllä. Tai jotain :D Koitan pysyä positiivisena ja uskoa että ovuloin ylipäätään.

Ei oo kyllä lämmöistäkään mitään kokemustao_O toivottavasti kuitenkin sullakin ovulaatio olisi ollut tai tuloillaan :)

Hempuliinille tsemppiä, kunpa loppuisi vuoto pian ja pääsisit taas yrittämään. Tuttua itsellekin parin kuukauden takaa. Muistan kuinka harmitti, että kaiken muun kurjan lisäksi menee vielä kallisarvoista yritysaikaakin hukkaan.

Vaiana, peukut pystyyn että joko ovis olisi vasta tulossa tai sitten tuo parin päivän takainen viivan vahvistuma olisi kumminkin ollut ovis. :)

Omanapa, tänään aamulämpö niin matala, että olin jo varma että olisi ovis jäänyt tulematta, mutta lätkiessäni lukemat Fertility Friendiin se tulkitsi kumminkin että olisin ovuloinut perjantaina. :wideyed: Tässä kierrossa on kyllä ollut unettomuutta ja lämmöt mitattu ihan milloin sattuu, ensi kiertoon mennessä toivottavasti tasaantuu. Tai siis tietysti ensisijaisesti toivotaan ettei ensi kiertoa tule. :wink

Tsemppiä Hemppuliinille <3

Mä tein tänään niin negatiivisen testin kun voi olla, tänään kp 29. Eiköhän ne kk pian ala. alkaisipa nyt nopesti uusi kierto niin ei tarvisi näitä ”turhia” hukkapäiviä enää kuluttaa :)

:nailbiting:jännittää niin etten uskalla tehä raskaustestiäkään :wideyed: kp40 jo :nailbiting:. Pitäsköhän varuiks tilata joku vähä kalliimpi kuin one stepin testit :shy::grin

Viuhkaus, CB digitesti on siitä hyvä ettei tarvitse arpoa haamujen kanssa, ja onhan se huikea tunne kun ensimmäinen tieto plussasta on näyttöön pärähtävä yksiselitteinen "Raskaana". :happy: Mutta toisaalta tuo One Stepkin on hyvä, pitäisi olla herkkä eikä ainakaan mulla ole näyttänyt mitään turhia viivanpaikkoja.

Esikoisen plussasin one stepillä mutta sillon oli jo raskausviikkoja 8. :joyful: Pitäsköhän oottaa perjantaihin :nailbiting::grin Jännä nyt on tuntunu semmosia pikku nipistyksiä ala vatsassa :wideyed:. Mitä ei varamsti ennen oo ollu tai en oo ainakaan huomannu :smiley-bounce012.
Välillä tulee tunne että varmasti on raskaustesti plussa mutta sitte tulee että ei se kuitenkaan ole.
Ukko kyllä eilen sano että eihän sulla ikinä ole menkat myöhässä :oops:
Voikohan olla että ois kierto menny tässä kuusaa ton 32 mukaan. :rolleyes:
Pittää korjata se vielä että kp siis 39 eikä 40 :joyful:

Mullakin aamulla töihin pyöräillessä nipisti (tai no, repi) alavatsassa. Olin ihan varma että nyt alkoi menkat. Joka kerta kun käyn vessassa on oma jännitysnäytelmänsä, mitä tulee pyyhkiessä. Ei vielä mitään. Esikoisen kanssa oli hiumausta ja väsymystä, niin on nytkin, mut mua huimaa aina ja nukun aivan liian vähän. Mitään tällaisia nipistyksiä ei kyllä tässä vaiheessa ollut, joten en yhtään tiedä miten tulkita tilannetta.
Mut mieluummin odotan menkkoja ja teen selvän testin kuin arvailen epämääräisiä viivanpaikkoja :/
(Kp 27/26-28 )

Mulla alko kiero uuestaan :banghead:. Jospa seuraavassa tärppää.. alkaa pikku hiljaa jo suututtamaan toen teolla.. :meh:

Takaisin