Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näettekö saman kuin minä?:cool05

Liitteet

• IMG_4315.JPG
    IMG_4315.JPG
    993.2 KB · Katsottu: 298
Näön tarkastukseen saisi mennä, jos tuota ei nää Qmeilija! :D selvä plussa
Onnea, onnea! Ihan mahtavaa!<3 :)

Näettekö saman kuin minä?:cool05

Ihan selvä plussa! Onnea! <3

Onko kenelläkään kokemusta, voiko noista minisun multivita mama- vitamiineista aiheutua kamala raudanmaku suussa? Koskaan ei ole tälläistä ollut, vaikka mitä yrittää syödä niin tuo metallinmaku ei lähde suusta pois! Ällöttää.
Meillä on koko perhe nyt alkavassa flunssassa, esikoinen on yskinyt koko yön ja itsellä oli kurkku kipeänä aamulla.. voi toki tämä ällömaku johtua flunssastakin mutta ihmetyttää kun ei ole koskaan ennen ollut tälläistä.

Ei ole kyllä kokemusta meemis..
Mikä dpo/kp sulla? Eikös suuhun tulviva raudan maku ole joillakin raskausoire :nailbiting:

Vaiana tarkkaa dpo.ta en tiedä kun se oviskin oli vähän epäselvä, cb näytti mutta liuskat ei, mutta arvailujen mukaan nyt olisi dpo 6 tai 7? Kp 25.
Hmm... kai mun täytyy parin päivän päästä testailla josko... :)

Vaiana tarkkaa dpo.ta en tiedä kun se oviskin oli vähän epäselvä, cb näytti mutta liuskat ei, mutta arvailujen mukaan nyt olisi dpo 6 tai 7? Kp 25.
Hmm... kai mun täytyy parin päivän päästä testailla josko... :)

Jännittävää! Odotellaan sinun testauksia siis :) varsinkin kun noin vahvana se raudan maku.. jospa, oi jospa olisi kyytiläinen ;) sormet ristiin ja peukut pystyyn!

Qmeilija, onnea plussasta!! :happy:

Mulla taas sillon ennen esikkoo ja sen aikanakin( oli kaksoisraskaus) tuli keskenmenoja ja mun mielestä se oli parempi kun tää mitä nyt on, 3,8 vuotta yritetty eikä yhtään plussaa.. koska toistuviin keskenmenoihin on olemassa lääkkeellistä apua niin se olis helpompi sietää kun tää että mitään ei edes yritä tapahtua :sad001 Mutta tämä toki on vain mun mielestä näin, jokainen kokee eritavalla nää.
Tänään taas alkoi menkat..saapa nähdä suodaanko meille koskaan toista..

Muokattu viimeksi:
Onnea plussasta <3

Mulla noi minisun vitamiinit teki samaa, ja hirveetä pahoinvointia.
Täälläkin ootellaan millon pääsis testaileen, en kyllä hätäile. Esikoinen kun odotutti itseään, keskenmeno ja sen jälkeen ei mitään. Negoihin petty kerta toisensa perään ettei lopulta enää ees halunnu testata, sillon tuntu ettei meille ikinä tule vauvaa. Nyt ei onneks ole samanlaista, kun jokatapauksessa on tuo yksi rakastuhisija. :Heartblue

Qmeilija onnea plussasta!

Täällä LH-huippu havaittu ja huomenna siis todennäköisesti ovis. Sitten vaan piinailemaan. Nyt pyhästi lupaan itselleni etten testaile liian aikaisin, mutta lähes varmasti epäonnistun taas. :rolleyes: Onneksi ostin viime kierrossa ison kasan raskaustestejä netistä, niin ei tarvitse sentään kaupassa tai apteekissa ravata.

Täällä kp29. Ei mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. :D Varmaan täytyy tehdä raskaustesti, mutta ajattelin vielä odotella jos kierto onkin vaan pitkä..... :/

Hätähousu kp 25. Jotain pientä viivanpaikkaa mukamas näen, mutten usko sen olevan sen enempää kuin viivanpaikka. Odotellaan siis kuukautisia saapuvaksi :) nyt on yllättäen aika hyvä fiilis, sellanen odottava fiilis, saa aloittaa uuden kierron uudella tsempillä :) on se jännä kuinka tässä fiilikset menee ihan vuoristorataa kokoajan :D

ImageUploadedByVau Foorumi1506668116.660903.jpg

Muokattu viimeksi:
Ompas jännää Meemis! :) sitä äkkiä testaa aikasi ku ni kovasti oottaa plussaa . Onko ollu mitää oireita muuta ku tunteiden vuoristorataa?

Marjahei jospa oiski tärpänny eikä vaa viel "oireile" sen enempää :) plussapuhuria puhallan sinne [emoji100] mulla iha outo tää eka kierto 3viikkoo4pvää siis pillereistä ja parina päivänä nyt ollu menkkamaisia kipuja (koviaki) aamusta aina pari tuntii , ei tosin peräkkäisinä päivinä mitä vähä ihmettelen ja saa miettii onkoha siellä ees tapahtunu mitää..nännit kyl kipeet ollu jo vajaan viikon(imetän viel).mahollisesta oviksesta nyt siis 1,5viikkoa.kävin jo ostaa eile 2testiiki valmiiks ja pitää testata jos täti ei saavu ens viikon loppuun mennessä[emoji58].. niin turhauttavaa tää oottelu.

Ompas jännää Meemis! :) sitä äkkiä testaa aikasi ku ni kovasti oottaa plussaa . Onko ollu mitää oireita muuta ku tunteiden vuoristorataa?

Oireita on ollut, kova paineentunne alamahassa ja nipistelyä, eilen tuli pikkuriikkisen ruskeaa vuotoa, metallinmaku suussa, flunssa ja ällötys. Mutten tiedä mitä kuvittelen omassa päässäni ja mitkä on oikeita oireita :D
Odotellaaan..... :)

Meemis, samoilla päivillä ollaan! Nyt kp 24/26-28. Mulla oli paineentuntua varmaan viikon, mutta epäilin kystaa tai jotain muuta. Nyt on loppunut. Eilen tuli yhtäkkiä iltapäivällä etova olo joka meni pian ohi. On kyllä tunteiden vuoristorataa, ensin olin varma että nyt tärppää, sitten että kroppa säheltää muuta ja nyt en kyllä enää tiedä. Oon valmistautunut negaan, ja yritän odotella rauhassa vielä viikko.

Huvitutti88 Voi kuinka jännää! Toivottavasti teillä olisi pieni kyytiläinen mukana matkassa! Mulla pitäisi myös ensi viikolla alkaa, odottelen loppuviikkoon ja testaan sitten uudelleen jos ei mitään tapahdu. Katsotaan mitä ensi viikko tuo tullessaan! Tsemppiä piinapäiviin :)

Mulla oli myös viime viikko tosi huono olo, vatsa aivan turvoksissa niin että piti farkkujen julpit avata aina istuessa ja eilen illalla pariin kertaa yökkäsin kotiin tullessa kun haistoin että mies oli tehnyt pyttipannua :D mehän saadaan tästä oikein piinakerho ja testi-kokoontumset aikaan! Ensi viikolla saadaan jännittää toistemme testejä :) tsemppiä käpynen sullekkin pitkiin päiviin! Toivottavasti olisi pikkuinen löytänyt paikkansa! <3

Onpas täällä nyt paljon jännittettävää! Tsemppiä kaikille ja toivotaan että saadaan kunnon plussa-aalto!
:talk017

Nyt itsellä kp16 ja Flo ennustaa ovista maanantaille. Oon tikuttanut kp7 lähtien 2xpäivässä ihan vain testimielessä. Kohta A4 paperiarkki täynnä siihen liimattuja ovitikkuja :D
saa nähdä saanko ovulaation kiinni tikkuun vklopun aikana. Kunpa nyt edes ovuloisin:smiley-angelic001
Eilen jäin pyyhittäessä pari tippaa kirkasta verta, mutta varmaan jokin pieni haava vain. Varsinkin, kun jätettiin liukkari pois (ja mulla taipumusta kuivuuteen) kun halutaan varmistaa ettei se ole esteenä raskautumiselle :)

Takaisin