K-18 toiminta ja uusi raskaus

Sophie!! Olen nyt viimeisen päälle tökerö ja kysyn hieman henk.koht juttua :oops:

Muistelin, että teillä oli ennen poikanne syntymää ehkäisykäytössä "varmat päivät".. Itse tässä kaikenlaisiin hormooneihin multiveetuuntuneena ajattelin kysäistä vähän lisää, jos viitsit vastata..

Eli, käytettikö tätä kauan ehkäisykeinona? Laskitteko vain kiertoasi tarkemmin vai käytittekö jotakin apuvälineitä (ovistikkuja ymym.)? Onko sinulla säännöllinen kierto ja miten tarkalleen laskitte nuo päivät?
 
Hahah... Siis me käytettiin aina keskeytettyä yhdyntää. Pari kertaa muka varmoja päiviä ja tuloksenhan kaikki tiedetään :Heartred En siis tiedä miten ne tarkalleen lasketaan, mutta meillä mennään edelleen keskeytetyllä, eli mies ei vaan laukea sisälle :)
 
Aaaa, niinkös se olikin :) No entä, miten keskeytetty, oliko se hyvä "ehkäisykeino" eli kauanko kesti pettämättä? :)

Kuulostan varmaan joltain teini-ikäiseltä pennulta, joka on jättänyt koulun ehkäisyvalistukset väliin, kun tälläisiä kyselen :cool:
 
Noh, se toimi 100% pari vuotta (etäsuhteessa tosin) kunnes sitten pari kertaa oltiin sitä mieltä että antaa mennä vaan, että nyt on varmat päivät. Ehkä :grin
 
Nykyään saa älypuhelimeen ihan ilmaisiakin sovelluksia, jotka laskee ne ns. varmat päivät puolestasi. Mä latasin sellaisen silloin, kun lopetin pillerit, ajatuksena että tiedän sitten milloin menkat pitäisi tulla, jos olisivat olleet pillereiden jäljiltä sekaisin. No, eihän niitä sitten tullut, ja nyt on kroppa sekaisin sen kierukan takia... :mad:
 
Mun mielestä varmat päivät on hyvin epävarma ehkäisykeino, kokemusta on :rolleyes: Aina on se raskaudenpelko päällänsä.... Se oma ovis pitää tosiaan huomata, tuntea tai testata. Niin ja lähteestä vaihdellen miehen siittiöt voi elää 3-5 päivää naisen sisuksissa joten... Tosi Varmoja päiviä on loppujen lopuksi vähän. Mutta jos uusi raskaus ei olisi maailmanloppu, niin ihan kokeilemisen arvoinen juttu :wink:grin
 
Tänään mietinkin että miten meidän lokakuisilla menee jotka ovat jo uudella kierroksella? Onkohan teitä nyt yhteensä 3-4?
 
Ihanaa! Onnea paljon Salme! :)
Tuntuu niin hurjalta, etta lokakuisista on tulossa jo isosiskoja ja -veljia. Ma en jotenkin osaisi edes kuvitella tuota meidan vauvataaperoa kenenkaan isompana sisaruksena...
 
Onnittelut!! Täällä on pelko taas että olisin raskaana. Pidän taukoa pillereistä ja menkkoja ei näy eikä kuulu. Haen kyllä rtestin huomenna kun apteekki on taas auki....
 
Onnittelut Salme! Ja tsemppiä Kyumin (onnitteleminen lienee hieman tökeröä..), mutta ennen kuin päätäsi siellä stressillä hajotat, niin muistahan, että säännöllisesti syödyt pillerit ovat melkoisen varma ehkäisy :wink Onko sulla Kyumin muita oireita?
 
Joo, mutta ongelma on se, että mulla on menossa nyt tauko että nään häviääkö oireet jota tuli niitten alottamisen jälkeen... :D ei toistaiseksi, ainuastaan että eilen juotu yks saunakalja tökki hitosti. Elä onnittele, en mää halua olla raskaana. Tosin, jos olis napannu alotettuani tauon niin en tiiä olisko vielä mitään oireita kun ei oo ku kkn päivät...
 
Takaisin
Top