Kiitos onnitteluista! :)
Meillä sattui tärppäämään heti sen jälkeen kun yöimetykset loppuivat, mutta imetys oli edelleen käynnissä päiväsaikaan. Mutta luulen, että enemmän kyse oli sattumasta ja onnistuneesta ajoituksesta kuin imetyksen vähenemisestä, menkat ehtivät olla mulla kohtuusäännölliset jo jostain touko-kesäkuulta asti. Ja siis imetin ihan viime päiviin asti, pojalle olisi kelvannut varmaan pidempäänkin mutta ei ole protestoinut lopetusta näinkään.
Mutta aikaistahan tämä vielä on, eli toivotaan parasta jatkon suhteen :) Ehdin ennen plussaa jo syömään varmaan kaikkia mahdollisia kiellettyjä asioita ja viiniäkin otin lasillisen. Mullehan kävi niin, että ehdin tehdä negatiivisen testin muutama päivä sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja olin vähän ihmeissäni, kun oli sellaista orastavaa raskausoirettakin. Ja voin nyt vielä kertoa nolon tarinan, että kun testi oli ollut jo tunnin roskiksessa, kävin sen kaivamassa varmuuden vuoksi eikä viivaa näkynyt, mutta joku piste (?) siihen oli ilmestynyt. Minäpä sitten varoiksi sen kaivoin takaisin ja pissasin tikkuun vielä kerran (varmaan tosi hyödyllistä :D ), mutta ei tulos miksikään muuttunut. Että raskaustestiroskisdyykkari täällä. Muutamaa päivää myöhemmin, kun menkkoja ei vieläkään kuulunut, tein uuden testin ja se näytti ihan kiistatonta plussaa. Ja nyt on ehtinyt pahoinvointia sun muuta oiretta tulla ilmoille, joten enää ei tarvitse arvuutella :) Vähän hankala ajoitus vaan tässä pikkujoulukauden kynnyksellä, mitä hittoa mä sanon ihmisille?!