Käsitöitä vauvalle

Voi ei mitä karkkineuleita! :p Mä näin jossain kuvan pienistä vauvan villasukista, joissa oli toi kettukarkin kettu. Ne oli kans nätit!

Suunnittelin muuten, että neulon noista huopatöppösistä jääneestä langasta vielä sellaisen huovutettavan pipon :) Täytyy ottaa joku kuva kun saan valmiiksi!
 
Täälläkin yx joka eilen viritteli virkkuukoukkua taas. Aloitin viime kesänä tekeen afrikkalaisiakukkia vailla sen ihmeempiä suunnitelmia. Nyt sitten yritän saada niitä tarpeeksi että saisi pienen peiton niistä :) mullakin tuppaa innostus aina laantumaan ja sit jää kesken... Mutta nyt luulisi motivaation säilyvän :)
 

Liitteet

  • PicsArt_19_6_2014 18_03_35.jpg
    PicsArt_19_6_2014 18_03_35.jpg
    320.4 KB · Katsottu: 68
Jotain käsityötä ajattelin minäkin nyt aloittaa. Ohjeita yrittänyt bongailla, sellaisia että ei alkuun mitään kovin haastavaa. Ehkä just joku peitto menis nyt alkuun, ja sit jos innostus kestää niin joku villatakki vois olla seuraava. Pikku sukkia ja töppösiä voi sit neuloo jämälangoista :)
 
Kääk mitä pöllöjä!! Jokohan virkkuukoukku istuis munkin käteen:rolleyes:Toi näyttää siltä, että tuon tekokin olis jopa hauskaa, kun vauhtiin pääsis!
 
Osaiskohan ite tehä kans tommosen pöllöpeiton...olis tosi hieno
 
Tein jostain 7veljestä -langanjämästä yhen pöllön nelosen koukulla, ja siitä tuli n. 6x7cm kokoinen. Se oli kyllä ihan hauskaa ja tosi nopeatekoinen. Mulla vaan meni vähän aikaa ku piti eka opetella mitä lyhenteet tarkotti ja miten pirussa joku pylväs tehdään...
Langanjämät oon onnistunu aika hyvin käyttämään pois, että jos ihan hankkisi tuota peittoa varten jotain merinovillaa, se on niin mahtavan tuntuista ja mukava neuloa. Dropsin merinot maksoi jotain 3e/50g muistaakseni, ja niitä on kaikkia tosi ihania värejä.
 
Voi miten ihania pöllöjä! Mä aina välillä innostun käsitöistä, yleensä syksyisin. Nytkin vielä ennen joulua oli kova into ja virkkailin pipoja ja mattoja ja koreja ym. sit onkin puikot pysyneet visusti laatikos jo pari kuukautta. Mulla olis kyl iso läjä langanjämiä, jospa sitä koittais tommosta pöllöpeittoa näperrellä.. :)
 
Oi miten ihania sukkia! :) Mä yritin tytölle alottaa villasukkia tos syksyllä, mut eihän siitä tullu mitään.. Mä en vaan osaa.
 
Tolla mallilla minäkin oon sukulaisvauvat tähän mennessä lahjonut, nyt sit pääsee omalle noita väkrämään lankojen lopuista! :) Nyt lomalla ajattelin aloittaa vauvan peittoa, löysin kivan ohjeen. :)
 
Lisää ihania kuvia teidän luomuksistanne!!! mulla on nyt täysi stoppi kutomisessa kun tuossa ennen joulua tuli tehtyä niin paljon kaikenlaista. Jos saisin täältä inspiraation takaisin.
 
Mä alotin eilen toisena projektina tekeen villasukkia, saas nähä kuin onnistuu. Tai se kantapään teko nyt lähinnä jänskää ku niin vähän sukkia tehny.
 
En ole saanut pitkään aikaan tehtyä mitään käsitöiden saralla. Mutta kunhan inspiraatio iskee jälleen, niin ajattelin neuloa toukkapussin ja villahousuja (vaippakäyttöön) tulevalle pienelle. Toukkapussi voisi olla oikein hyvä jämälankaprojekti.
 
Mullakin on ollut inspiraatio ihan hukassa... Kaikenlaista oon suunnitellut, mutta vasta vähän on tullut valmista :D Äiti sanoi tekevänsä toukkapussin, mulla olis ne yhdet tossut, sukat ja vaunupeitto ainakin suunnitelmissa tehdä. Varmaan teen muutakin kun vaan vauhtiin pääsis :)
 
Takaisin
Top