minnikristiina kirjoitti:
Tää nyt tulee ihan väärään paikkaan, mut Aamu tuli mieleen kun selailin tota vauvan nettisivua, sä kun olet siellä
Maailmalla
Odotatko vauvaa ulkomailla tai asutko vauvasi kanssa muualla kuin
Suomessa? Haluatko kirjoittaa kokemuksestasi? Miten raskauttasi
seurataan? Miten paikalliset suhtautuvat raskaana olevaan tai
vastasyntyneeseen? Raportoi meille faktat ja fiilikset. Jutuista ja
kuvasta maksetaan pieni palkkio. Lähetä lyhyt näyte kirjoitustyylistäsi ,
otsikkokenttään "Maailmalla".
vauva.kysely@sanomamagazines.fi

No katos vaan!
Mun äiti on tilannut mulle tuon Vauva-lehden (tilas itelleen ja lähettää sit mulle) ja olen huomannut siinä palaute-osioissa tms., että ihmiset toivoo juttuja maailmalta. Olenkin aikonut, kirjoittaa sinne toimitukseen ja kysäistä asiasta. Mutta tuossahan on jo selvät ohjeet, eli ei muuta kuin kynä kauniiseen käteen.
Olen siis jo monta kuukautta aikonut kysyä Vauvasta tuosta, vaan ei saa aikaseksi. Olen niin huono aloittamaan mitään
Kun oli nukkumaanmenoaika, ja laittelin valot hämäräksi jo aiemmin, ja siirryttiin sitten makkariin, kaikki ihan niinku aina ennenkin, niin perkele ei. Kaksi tuntia yritin kärsivällisesti sitä nukuttaa, vaan ei ku meno vaan yltyy!
Sitten jo jätin pojan yksin pinnasänkyyn, että nukahtakoot ittekseen (mitä ei siis ole tapahtunut), mää ejjaksa! Kävin pari kertaa kattomassa, siellä se roikkuu kaiteessa ja hyttys-verkkoa imeskelee... Kahdesti kävin laittamassa verkon takas paikoilleen ja pojan maate.
No kolmannella kerralla kun menin, niin oli koko verkko revitty alas ja sänky myllätty täysin muutamassa minuutissa. Kiroilin siinä itekseen ja soitin miehelle, että nyt kotia ja äkkiä.
Sitten kun mies tuli, komensin makkariin, sanoin että minä en halua nähdä poikaa enää tänään ja lähdin suihkuun märiseen! (nyt jo naurattaa)
Olin niiiiiiin über väsynyt ja nälissään. Pieni tunteenpurkaus. Mutta ensimmäinen laatuaan.
Olen niiiiiiin loman tarpeessa. Kohta 9kk kotona pojan kans 24/7, alkaa passaamaan.
Meillä siis ei asu ketään sukulaisia, tai muitakaan sellaisia niin läheisiä tässä kaupungissa, että voisin pojan jättää hoitoon.
Täytyy varmaan soittaa anopille, että tulee tänne pariks päiväks... yleensä mä en tykkää ollenkaan, kun se käy...
Sitten ajattelin kyllä käydä kaikenmaailman hoidoissa. Thaimaassa on ihania hoitoloita ja hierontapaikkoja, ei oo vaan tullu käytyä kuin yhden ainoan kerran aroma therapy -kokovartalohieronnassa!!! Toi oli aika tyyris, mutta muuten on edullista!