En ollu kuullukkaan tosta dopplerin vaarallisuudesta, mutta no se rauhotti hetkeksi pään, eli en tilannu mistään doppleria yms... No nyt sitten oli tullu se kutsu sinne nt-ultraankin... viime vuonna se kerettiin saaha se kutsu ja alkoi vuoto... Neuvolasta ei saa mitään apua pelkotiloihin mutta toisaalta tekis mieli tänää soittaa sinne josko ne kokeilis taas kuunnella... plus kattois sen mun hemoglobiinin vaikka en ole kyl ku pari päivää obsidania veelly...
Tervetuloa kaikille uusille :)
annushka: mulle työterkkari määräs viikon sairaslomaa kun menin maanantaina valitteleen oudosta lämmönnoususta ja kyselin allergialääkkeistä... Sitä ollaan nyt sitten jumitettu täällä kotona, no eilen kävin kyllä kaupassa ja sain haettua ton nenäsumutteenkin, farmaseutti ensin neuvoi ottamaan toista, mutta löysin ite sellasen joka sopii niin raskaana oleville kuin kaks vee täyttäneillekin (allergiaoireisiin siis nenäsumute, nuhasumutteitahan ei saa raskaana ollessa ottaa ) Heinix Nasal. Dropeista sen verran että parempihan on olla ottamatta, mutta jos on pakko, siis jos esim särkee päätä ni parasetamolia saa ottaa. Mutta jos saat vaan maata rauhassa ni älä ota mitään. Jos kuume nousee hurjan korkeeksi ni lääkäriin.
Tinttara: miten joku on sanonu että nasolinia sais ottaa??? mitään nuhanenäsumutetta ei sais käyttää raskaanaollessa!!! Aika jännä :/
MrsQ: onko sullakin raudat alhaalla kun noin väsyttää? Itehän käyn joka ilta nukkumaan viimeistään puol yheksän kun ei vaan jaksa pysytellä hereillä...
Dodomino: onnittelut tuplista!!!
mamunen: sitä uskoo omiiinkin iloisiin tuleviin ultrakuulumisiin kun lukee muiden omista
Aeria: liikkeistä puhelit, mulla heittää päässä ihan älyttömästi sillä olin muka tuntevinani jotain todella alhaalla vatsassa pari pv sitten... Muuten en muista yhtään milloin aloin tuntemaan liikkeet...
rozie: minäkin 33v tänä vuonna täyttänyt :) Esikoisen kohdalla olinkin sitten 18v :b
Mutta joo... taidan kokeilla neuvolantätille josko se tahtois vähä kokeilla... vaikka kuten sanoin ni niiden laitteilla varmuudella vasta viikoilla 14... huomenna tai tänään 11viikkoa täynnä... Viimeksi vuoto alkoi siis tällä seuraavalla viikolla... Silloin ei kyllä oltu käyty sielä varhaisultrassa mutta anyway... kai tämä taas tästä... tunteenpurkauksista päätellen ainenkin sielä on joku kyydissä :D