Joululahja tulossa!

Mua väsyttää edelleen myös. Ei mulla oikeen muita oireita olekaan enää... Aamulla piti taas sydänääniäkin kuunnella, että voi uskoa siellä olevan elämää :biggrin.

Kyllähän se syke löytyi :Heartred.
 
Mä tossa just laskeskelin että mites pitkä mun kierto oikein on kun laskettu aika siirtyi sen pari viikkoa eteenpäin ja sain luvuksi 43 :oops: joo epäsäännöllinen kierto mut kuulostaa tosi kovalta luvulta siihen normi 28 kiertoon...
 
Oihan ja voihan minä sanon!!! hypättiin sitte viidellä päivällä eteenpäin :D Kaikki hyvin ultrassa, turvotusta ei paljoa nimeksikään, oisko ollu 0,9cm vai mm kumpaa yksikköä siinä käytetäänkään... Hienosti venytteli yms. Nyt voi taas hengittää :Heartred
 
Jo nyt vihdoin muutaman rivin kirjoittelisi. Päivittäin aina vilkaisen tulleet tekstit, mutta en ole itse saanut aiaiseksi mitään...

Np-ultra oli pari viikkoa sitten ja siellä kaikki hyvin, mikä oli iso helpotus. Sen jälkeen on huomattavasti keveämmin mielin alkanut suhtautua odotukseet, vaikka toki matkaahan tässä vielä on. Ultrassa alussa pieni selkeästi nukkui ja muutama sydämenlyönti jo ehti jäämään väliin, kun kauhistuin liikkumattomuutta. Onneksi löytyi sydämen syke pian ja sitten jo liikkeetkin alkoi.

Ensimmäonen lääkärineuvola oli tällä viikolla, mutta eipä siellä ihmeempiä. Pari viikkoa sitten varsin nopeasti väsymys ja pahoinvointi alkoi helpottamaan ja nyt alkaa olla jo varsin normaali olo. Kuukauden verran kyllä olikin niin piesty olo, ettu uhhuh. Eilen illalla valvoin puoli yhteen asti, mikä tuntui pieneltä ihmeeltä, kun vielä pari viikkoa sitten nukahti väkisin ennen yhdeksää... :happy118 Mukava nyt päästä nauttinmaan tästä hieman seesteisemmästä vaiheesta.

Rakenneultra o varattuna yksityiselle heinäkuun puolivälissä, joten sitä odotellessa. Sukupuoli toivottavasti selviää siellä, mutta kun 4D-ultrasta on kysymys, niin eiköhän se selviä! En malttaisi odottaa. Vahvasti on jälleen poikafiilis, saa nähdä pitääkö intuitio yhtä hyvin paikkansa kuin viimeksi.

Muutaman kerran olen havahtunut ihan kun liikkeitä tuntuisi, mutta täytyy kai sen olla jotain ihan muuta vielä näin pienillä viikoilla. Esikoisesta taisin tuntea joskus 18.-19. viikon tienoilla, nyt siis 15. viikko menossa. Ja ekan kerran luulin tunteneeni jo pari viikkoa sitten...Lienee jotain ilmakuplia vaan...:)
 
Mä luin, että varhaisimmillaan 13 viikolla voi tuntea liikkeitä! Kun siis ite oon 13 viikolta asti välillä tuntenu sellasen pienen kosketuksen, mikä ei kyllä varmasti ole suolen mutkittelua.. mutta ei ne tietysti niin säännöllisesti ja selvinä tunnu kuin varmaan myöhemmin, sitten vaan jos sattuu oleen just sopivassa asennossa. Eilen olin vähä basson jytkeessä, niin se aiheutti tavallista enemmän möyrimistä :D kun muulloin oon tuntenu vaan 1-2 kosketusta mut musiikin aikana selvästi useempia! Mutta pikkunen varmaan liikkuu paljon enemmän, luulen että se vaan tuntuu, jos se sopivasti venyttää kohtua päällään oikoessaan itteään, ja varmaan raajojen liikkeet tuntuu vasta myöhemmin.
 
Täällä kans ensimmäisiä tömäyksiä huomattu. Harvakseltaan tuntuvat, mutta mielestäni kuitenkaan eivt muuta voi olla. Tänään siis Rv 14+3. Energinen keskiraskaus alkanut... Jos muutenkin nukkunut huonosti ja heräillyt herkästi, niin nyt heräsin vessaan ennen neljää eikä enää unta.. Työpäivästä saattaa tulla mielenkiintonen jos rupeaa päivällä väsyttämään..
 
Silkki, mulla on kans ollut tässä pari viikkoa ongelmana että herään joka yö 2-3 aikaan vessaan (normaalisti en juuri ikinä) ja sitten viimeistään viiden aikaan ihan pirteenä herään. Ja energiaa löytyy :wink.

Jännittää ihan sikana, kun tänään aattelin kertoa pomolle raskaudesta :/. Katotaan meneekö pupu pöksyy... :D
 
Mä on nyt ihan energiseksi voisi vielä itseäni sanoa, mut paljon mukavampi olo on kuin aiemmin...kai se kuuluu asiaan jo tässä vaiheessa rv13+6. Ja paree oiskin olla hyvä ja energinen olo seuraavat viikot, kun tää mama lähtee siskon ja kummitytön kanssa Roomaan viikon lomalle
:smiley-bounce015
Eli viikkoon ei tule ainakaan kirjoiteltua tänne... Saas nähdä miten reissu menee. Itse harmittelen eniten sitä, etten voi ottaa ruoan kanssa viiniä (joo, aika tyhmä murheenaihe) ja että täytyy hiukan katsoa mitä syö. Vuosi sitten samassa paikassa vierailleena join jopa kadunvarsien "vesihanoista" ilman mitään vatsapöpöongelmaa, mut nyt täytyy vedellä viikko pullovettä, kun varmaan jano tulee entistä helpommin :smiley-ashamed004 Toivottavasti ei ole ihan samanlainen helle, kuin viimeksi eli +35 C'...

Se on siis moro kaikille masunkasvattajille!!!
 
Tervetuloa Sininentuuli ja kun ehdit käy ilmoittautumassa tuonne joulukuisten listaan niin merkataan sinne sun laskettu aika ynnä muut :)
 
Moikka kaikille! :) olen tuolta facebook ryhmästä tullut nyt sitten kans tänne :) onnea kaikille raskaudesta ja osanottoni kaikille menettäneille pikkuisille! Ja toivott seuraava tärppää pian ja se sujuisikin sitten loppuun asti hyvin! :Heartred olen nyt 15+0 ja ei mitään muita olotiloja enään paitsi iso masu ja närästys :) masu ei pienenä illalla eikä aamulla :) mut närästys ainakii onneks lähtee pois renniellä :Heartred ja nyt kun on viikonloppu niin voi tsiisus kuin hyvää on kirpeet karkit :Heartred jimiä 06.08.12 kun odotin niin en pystynyt niitä syömään yhtään.. Sit tekee mieli koko ajan hedelmii, kirpeitä :) heh :) laihtunut olen, kun jimin kanssa lihoin :) tyttö sykkeet ja muutenkii logiigab mukaan meille tulis tyttö :) mut poika olo on :D kaikilla meillä sukulaisilla on poika tyttö poika paitsi yhdellä! Äidin siskolla kaksi poikaa ja mun äidillä kaksi tyttöä :) niin jos se poika tulis :) meille ihan sama :) kunhan on terve :) aina sitä toivoo tietty että saisi molemmat, tytön sekä pojan mutta en pety sitten :) olen 22v vantaalainen ja asun aviomieheni 26v kanssa omassa isossa kolmiossa :Heartred mulle perhe on se tärkein :Heartred meillä tyttö nimi päätetty ja poika nimi melkein :) katsotaan sitten pitääkö paikkansa kun pikkunen syntyy :wink jos ei näytäkään siltä :) mut jimi ainaskii piti :) jep :) vaikka mitä olis kirjoteltavaa ja asiaa mut ehkä näillä aloitellaan :) olen jo ilmoittanut itseni tuonne joululahja listaan :) sen sanon vielä että MEILLE KAIKILLE TULEE KYLLÄ MAAILMAN PARAS JOULULAHJA :Heartred
 
Ainiin, mulla siis ultrassa kaikki oli hyvin ja aina saan sydänäänet kun kuuntelen :Heartred niin ja sit liikkeet tunnen jo selvästi, ei tarvii enää arvuutella joka on ihanaa :Heartred esikoisesta tunsin 17viikolla :) jep sellasta :) siellä se ultrassa riehui :Heartred
 
Hyvää sunnuntaita. Torstaina sitten oli neuvola ja lääkäri samassa, ja jälleen hemoglobiini laskenut... nyt 91 joten verenkuvaanhan sitten jouduin... virolainen nainen oli lääkärinä ja todella mukava mutta kirjoitti reseptin retafer rautalääkkeeseen otettavaksi kaks kertaa päivässä ja mun mahahan ei kestä sitä... no kyselin hieman työtovereilta yms niin omatoimisesti ostin ferroforte b+c nestemäistä rautalääkettä jonka toivon nyt toimivan. torstaina seuraava verenkuva ja en tiedä kuvittelenko mutta olo tuntuu jo nyt paremmalta... Sydänäänet kuului vattan päältä joka jälleen lohdutti tätä odottajaa :)

Nika: miksi teillä on rakenneultra yksityisellä? meillä se on automaattisesti kunnan kautta kun viikkoja on noin 20 kasassa... ja sielä voi juuri nähdä sukupuolen.

Vessaravauksista, mulla oli ihan poikkeuksetta vähintään kaksi kertaa yössä vessareissu, ja viimeistään kuudelta heräsin taas... Tänään vasta seittemältä heräsin vessahätään!!! No ravaus tulee sitten loppuvaiheessa taas eteen...

Mutta nyt käytän tämän energian hyödykseni ja jatkan kämpän siivousta, palaillaan :)
 
Poikanen?: Kyllä meilläkin kunta maksaa ihan normaalisti rakenneultran. Haluan vaan mennä yksityiselle yhdelle tietylle lääkärille, jonka tiedän olevan erittäin arvostettu omalla alallaan. Ei sillä, varmasti on keskusäitiysneuvolan kätilötkin päteviä ultraamaan, mutta kuten np-ultrassa kätilö sanoi, niin tämä tietty lääkäri on sitten ihan omaa luokkaansa.
 
Onks kaikki nykyään vaan siellä FB ryhmässä vai onks kesäkelit tän hiljaisuuden takana..? :P
 
Mä en oo facebook ryhmässä :smiley-bounce012, mutta ei meitä varmaan montaa ole ketkä ei sielä ole.. Mä olen ainakin ollut aika epäaktiivinen suuren työmäärän ja vähäisen kerrottavan vuoksi :grin. Mutta koitetaan me facebookittomat ja tietenkin myös facebookillisetkin pitää keskustelua yllä aina joulukuulle asti!
 
Kesä taitaa vetää hiljaisemmaksi, ainakin mua.
Se olis loppu viikko vapaalla ja sit LOMA :smiley-bounce016 :talk017

Aika hyvään saumaan kyl tulee, en olis kyl enää jaksanukkaa. Ja edellinen oikee loma oli vuosi sitten kesällä..
 
Täällä ainakin kesän työkiireet vaikuttaa aktiivisuuteen. Talviakiana kerkiää hyvin vaikka tauolla vähän kirjoitella mutta nyt ei meinaa oikein ehtiä. Istun koko päivän tietokoneen äärellä töissä niin yleensä en hirveästi jaksa enää illalla sitten tuijottaa sitä ruutua kotona. Varsinkaan nyt kun on ihanat kelit ulkoilla.

Eikä ole paljon kerrottavaa. Väsymystä painaa mutta taitaa olla enemmän työkiireistä ja huonosti nukutuista öistä johtuen, eikä raskaudesta. Maha kasvaa ja alkaa olla jo vähän kömpelö olo. Vähän jotain pieniä hipaisuja olen havainnut vatsassa mutta odotan edelleen niitä kunnon liikkeitä ettei voi erehtyä. Selkä vähän reistailee, muttei vielä pahasti onneksi. Pitkä aika vielä joulukuuhun jos alkaa vaivoja kauheasti tulla jo tässä vaiheessa.

Voikaa hyvin helteessä! Minä ainakin nautin. Olen aina ollut vilukissa ja nyt raskaana ollessani olen palellut entistä enemmän. Suhteellisen hyvät kelit luvassa vielä ensi viikolla, jess! Silloin lomailen tyttäreni kanssa. Vain viikon mutta lisää lomaa on luvassa sitten elokuussa.
 
Minäkään en tuolla facebookin puolella ole mukana. Jotenkin koen tämän sopivammaksi paikaksi :D

Mulla ei ainakaan ole kovin kerrottavaa. Ehkäpä tässä enemmän alkaa keskittyä tulevaan vauvaan ku kesäloma lähenee ja koulupaikkakin varmistui eilen.

Huvittaisi jo ruveta tekemään hankintoja, mutta järki sanoo että pitäisi vielä odotella. Ja jos siirrytään isompaan asuntoon niin "vähempi, parempi" tuon tavaran suhteen.
 
Täälä käyn kurkkimassa melkein päivittäin että onko mitään uutta tapahtunut... Oma väsymys painaa iltasin edelleen mutta näin aamuisin olen pirteä kuin peipponen... Kolmas kerta verikokeisiin ensi viikon maanantaina ja jos silloin edelleen hb alle sata niin tippa suoneen sitten... Neulakammosena toivon todellakin ettei sinne tarvitse mennä... Onko kellään hajua kauan sielä joutuu makaamaan ja kuin usein???

Työt pitää myös täällä kiireisenä plus toiminnantäyteiset viikonloput. Satunnaisesti olen tuntenut liikkeen, mutta niitä ei tule säännöllisesti.

Ja täällä myös yksi joka nauttii näistä helteistä, en todellakaan ole talvi-ihminen.

Nyt sitten taas valmistumista viikonlopun tohinoihin ja juhliin. maanantaina sitten kasassa jo 16 viikkoa ja siitä kuukausi eteenpäin niin päästään ultrailemaan :)
 
Takaisin
Top