Joululahja tulossa!

Tainu vähä koukuttaa se fb puoli,mut nyt yritin tulla tässä käymään ja päivittelee listaa jos joku on sinne ilmottautunu :)
 
Samoi täältä lämmin voimahali dululle! :hug013Surullinen uutinen.. jaksamista ja toivotaan et ensi kerralla kaikki menis superhyvin alusta loppuun!
 
voi ei itku tuli täälläkin voimia dululle ja toivottavasti saat pian oman salamatkustajan matkaan <3
 
Kiitos, kiitos kaikille <3 !

Toivon että kaikki tulee ulos nopeasti, että olisi sitten pian taas uusi mahdollisuus.

Oon kuitenkin onnellinen kaikkien teidän puolesta kun saatte kantaa aarretta masuissanne! Pitäkää niistä huoli <3
 
Voi Dulu, kun osaat ja jaksat meille vielä noin kauniisti sanoa. Olen todella pahoillani :sad001. Toivottavasti seuraava kerta on onnekkaampi. Voimia!!!!
 
Pahoinvointi on täällä lakannu... ja sen takia tietty epämääräset epäilyt päänsisässä tuntuu valtaavan mielen... Kukkiva naama saa ravaamaan vessassa että alkaako vuoto, silä edellisellä kerralla se oli merkkinä vuodolle... Edellisellä kerralla ei kyllä ollu ketään matkassa mutta... No yritän ottaa rauhallisesti ja keskittyä vaan jääkiekkoon, ens tiistaina sitten on se toinen ultra jolloin lääkäri varmaan osaa sanoa lisää.. Itse en juu sinne faceen ala kirjoittelemaan kun tykkään foorumin antamasta kasvottomuudesta, ja siitä kun voi itsekin luoda profiileille omanlaiset kasvot jotka eivät välttämättä vastaa totuutta ollenkaan :D
Kerran vihlasi tällä viikolla kohdusta ja hetken olikin jo sellanen olo että juu kyllä tässä raskaana ollaan mutta nyt oireettomuus aiheuttaa jännitystiloja...
 
Mulla oli tossa välissä muutama hyvinkin oireeton päivä välissä jonka aikana tuli sellanen olo, et noniin, nyt siellä ei enää olla hengissä. Ihan rauhallisin mielin tulin tähän tulokseen ja olin hyvin varma asiastani. Nyt on taas pari päivää oireillut enemmän, kissoja en voi ruokkia, koska ne ruuat haisee niin järkyttävälle, et vaikka olen toisessa huoneessa kissojen syödessä, niin alkaa yököttää. Tuo ihan uutena oireena. Lisäksi kohtu on alkanut nippailemaan taas ja väsymyskin palasi... Kahden viikon päästä olis ultra. Tuntuu ullun pitkältä ajalta odottaa, mutta äkkiään se menee...
 
Dulu, oon niin pahoillani <3

Tänne ei kuulu oikein mitään, pahoinvointi helpotti, kiire helpotti kun töitä ei enää saa tehdä ja nyt lasken vaan päiviä ekaan ultraan. Ilolla voin todeta että se on jo viikon päästä. Poikanen?, tiedän hyvin tuon epäuskoisen olon. Outoa miten tarkkaavaiseksi raskaus tekee omasta kehostaan.
 
Syvääkin syvemmät osanotot täältäkin Dululle <3

Täällä ollaan vähän samoissa fiiliksissä kuin anhe ja poikanen?.

Välillä ei edes muista olevansa raskaana, kun ei yökötä, väsytä taikka muuten vaan vihlo jostain :/ Huomenna siis tosiaan jo rv 11 täynnä. Iik. No, kait se vaan pitää malttaa mielensä ja uskoa että kaikki on hyvin tuolla masussa. Kunnes toisin todistetaan...

Nt-ultaan on vielä reilul 2 viikkoo aikaa. Sitä ennen on kyllä eka lääkärineuvola jossa viikkoja on jo 12+3. Esikoisesta kuului sydänäänet neuvolassa rv 11+4 että jotenkin odottaisin että ne kuuluis nytkin. Saapa nähdä.

Musta tuntuu että hätäilen ja panikoin nyt paljon enemmän mitä esikoista odottaessa. Onko se oikeasti niin että tieto lisää tuskaa niin sanotusti. Vai mikä kumma tässä on. Miksei vaan voi nauttia???

Kaikesta huolimatta ja ihan kaikille toivottelen ihanaa ja lämmintä kesän odotusta! :)

Täällä meidän korkeuksilla, (Pohjois-Pohjanmaalla) oli tänään ihan älyttömän nätti päivä. +20 lämmintä ja aurinkoista. Oltiin pojan kanssa vielä pitkän aikaa ulkona leikkihommissa päikkäristä & töistä kun kotiuduttiin.
 
Nika, mulla oli ekassa neuvolassa hemoglobiini 122. Edellisessä raskaudessa se oli jo alussa 112 ja sitten laski alle sadan. Söin lisärautaa ja tasaisesti loppua kohden se sitten nousi ja pysyi anemiarajan yläpuolella. Vielä terkkari ei käskenyt aloittamaan raudan syöntiä. Toisaalta ekassa odotuksessa terkkari (toinen terkkari eri kaupungissa) oli sitä mieltä että kun on luonnostaan matala hb, keho on siihen alhaisuuteen tottunut jo, eikä se mun oloihin kyllä viimeksi paljon vaikuttanutkaan.
 
Heips!
Mä ilmottaudun kanssa. Eli toista lasta odotellaan LA toistaiseksi 14.12, ultra 31.05.
Mulla ei toiminu toi facebook linkki. onko se ryhmä vielä olemassa?
 
Heips!
Minäkin ilmottaudun mukaan. Toista lasta odotellaan, LA 14.12 ellei ultra toisin kerro (31.5)
Onko facebookissa vielä joulukuun odottajille ryhmä, minulle se linkki oli ainakin vanhentunut?
 
Takaisin
Top