Syvät pahoittelut Dululle
Jaksamista! Toivottavasti pian onnistaa.
Itselläni oli eilen mukavampi kokemus, vaikkakin pelästyksen jälkeen. Oli ensimmäinen neuvola ja terkkari sanoi, että voi sydänäänetkin jo kuunnella, kun viikkoja on jo varsin hyvin (vajaa 11). No eihän niitä ääniä sitten kuulunut pitkästä etsinnästä huolimatta. No, tiedän että mulla on kohtu erittäin taakse kallellaan ja jos istukka on edessä, niin tietysti äänten kuunteleminen vielä hankalampaa. Terkka ei tästä pahasti huolestunut, mutta arvatkaa vaan kuinka mukavalta itsestä tuntui...Hetken siinä mietin, että jaksanko odottaa reilun viikon np-ultraan, mutta hitot, melkein saman tien päädyin menemään yksityiselle, jossa ystävällinen gynekologi otti melkein heti vastaan. Siellähän se pieni polski ja syke hyvä. Kyllä helpotti, vaikkei nyt vieläkään varmoilla vesillä olla. Niiden aikaisempien keskenmenojen takia oon niin hermona, että taas toistuu.
Ultrassa pieni oli itse asiassa isompi kooltaan, kun kuukautisista laskettuna, melkein viikon. Saas nähdä muuttuuko laskettu aika. Neuvolassa Hb oli 117, varsin matala jo näin alkuvaiheessa, normaalisti on kyllä kokeampi. Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa? On nimittäin niin väsynyt olo ja lenkilläkin olen ihmetellyt, kun jalat alkaa tavallista enemmän ylämäessä painaa. Osin varmaan johtuu matalasta hemoglobinista.
Ensi viikon np-ultraa odotellessa!