Joululahja tulossa!

Mietinkin Dulu että miten mahdat voida. Tsemppiä! Toivottavasti saadaan kuulla hyviä uutisia!
 
Mä kävin tänään gynellä ultrassa ja siellä näkyi möykky :happy093 ja sydämen läpätys näkyi myös. Huh helpotusta! Oon todellakin jännittänyt että onko tämä ollut vika hälytys, kun "oireettomuus" (kestoketutusta ei lasketa) vain jatkuu. Viikkoja ultran mukaan 6+5, kun kierron perusteella 7+1. Ei tuo parin päivän ero missään tunnu, mukelo syntyy uuden vuoden bileisiin ja tuon tarkempaa määritystä en edes tarvitse :happy119.

Ollaan lähdössä pienelle viikonloppumatkalle tällä viikolla ja viikonloppuna kävin H&M:llä äitiyshousuja ihmettelemässä, kun lennolla ajattelin olevan mukavampaa jos on joustavaa mahan ympärillä, mutta siihen ihmettelyyn se jäikin. Muutamia housuja kokeilin ja kaikki jäi laitanaan kiinni jo reisiin. Ei taida se mallisto olla reitevä-persevä- mahakas-mallille tehty :confused3 :confused013. Ellokselta taitaa löytyy noita isompiakin kokoja sitten kun tarve tulee...
 
Tsemppiä ultraan dulu! Pidetään peukkuja!

Huomenna olisi neuvolalääkärin tarkastus. Se mies. Olen pikku hiljaa tottunut ajatukseen, ei se nyt niin järkyttävää voi olla. Ainahan on gynellä enemmän tai vähemmän epämukavaa joka tapauksessa. Saa nähdä katsooko lääkäri sitten ultralla niin kuin neuvolatäti sanoi. Vähän jännittää taas, mitä jos kaikki ei olekaan enää hyvin? Mulla on kuitenkin kyllä luottavainen olo että kaikki on kunnossa. Närästää sen verran että jotain hormoneja täytyy olla kropassa liikkeellä. Normaalisti en kärsi närästyksestä juuri koskaan, mutta viime raskaudessakin ihan melko alusta loppuun asti. :( Kahden viikon päästä keskiviikkona sitten np-ultraan. Huh, aika menee nopeasti, vaikka heti plussan jälkeen tuntui että on ikuisuus ennen kuin eka kolmasosa on ohi.
 
Kokeilin onnistuuko ylimääräisen ketjun (oman) poistaminen mutta eipä onnistu >:( Tein molemmista noista 'ohjeita ryhmäläisille' (otsikko oli vaan jotain ihan sillä että jos nuo jää tänne roikkumaan niin laitetaan vaikka ne fb-ohjeet sinne). Tosi ärsyttävää!
 
Hei! Täällä kanssa odotetaan joululahjaa, varovaisen onnellisena. Rv 10+2 ja ekka neuvolaki takana. La 15.12.13. Jännää aikaa.. Kovasti pohdituttaa kaikki tuleva, niskapoimu-ultrat jne.. Turvotusta on niin, että alkaa itte muistuttaan ylikypsää viljasikaa, eikä varsinaisesta vauvavatsasta vielä voi puhua. Varsinkaan, kun ei asiasta edes vielä olla kailotettu ympäriinsä. Pahoinvointia ei myöskään ole pahemmin ollut -eli onnekas olen ollut! Kyllähän tämä kovasti jännittää, ensimmäinen raskauden alku päättyi keskenmenoon helmikuussa-13. Mukava lueskella kokemuksia muilta asian tiimoilta. Ihanan aurinkoista päivää kaikille odottelijoille!
 
Hei! Täällä kanssa odotetaan joululahjaa, varovaisen onnellisena. Rv 10+2 ja ekka neuvolaki takana. La 15.12.13. Jännää aikaa.. Kovasti pohdituttaa kaikki tuleva, niskapoimu-ultrat jne.. Turvotusta on niin, että alkaa itte muistuttaan ylikypsää viljasikaa, eikä varsinaisesta vauvavatsasta vielä voi puhua. Varsinkaan, kun ei asiasta edes vielä olla kailotettu ympäriinsä. Pahoinvointia ei myöskään ole pahemmin ollut -eli onnekas olen ollut! Kyllähän tämä kovasti jännittää, ensimmäinen raskauden alku päättyi keskenmenoon helmikuussa-13. Mukava lueskella kokemuksia muilta asian tiimoilta. Ihanan aurinkoista päivää kaikille odottelijoille!
 
Saatko vierailijana poistettua oman tuplaviestin Hansuli? Siis lukeeko viestin alla kohdat muokkaa, poista, tee ilmoitus?
 
:happy093 Eipähä onnistunut, nyt kirjaudunkin ja voijjee nykyaikaa ku en ossaa nimimerkkiä ittelleni luoda näille sivuille.. Oon kyllä varsinainen luonnonlahjakkuus näitten koneitten kanssa... Mutta jos joku osaa tuossaki asiassa auttaa, niin otanpa mielelläni vastaan vinkkejä!
 
Elä välitä Hansuli! Mä sentään unohin mun salasanan,enkä pysty kirjautumaan ollenkaan :dance011
 
Mun pieni maailma romahti tänään kun pahimmat pelkoni kävi toteen eikä kohdusta löytyny elämää.

Odotan että kohtu tyhjentyy. Tai sitten tyhjennetään lääkkeillä jos ei ala tyhjentymään itsestään.

Älkää ikinä menkö Meri-Oulun neuvolaan, jossa se näki mulla alkion viime viikolla ja tänään peräti "häivähdyksen sykkeestä". Lopulta totesi että tyhjä on.

Hyviä vointeja kaikille, toivon teille ja masuille kaikkea hyvää <3. Kiitos että sain olla täällä.
 
Voi ei dulu, todella ikävää :sad001. Paljon haleja ja jaksamista sinne :hug013 ja toivottavasti palaat pian taas odottajien pariin.
 
Voi dulu, ei oo totta. :sad001 Onpa epäreilu maailma, oon niin pahoillani sun puolesta! Paljon voimia ja jaksamista! Toivottavasti teille tulee pian uusi mahdollisuus. :hug013
 
Syvät pahoittelut Dululle :sad001 Jaksamista! Toivottavasti pian onnistaa.

Itselläni oli eilen mukavampi kokemus, vaikkakin pelästyksen jälkeen. Oli ensimmäinen neuvola ja terkkari sanoi, että voi sydänäänetkin jo kuunnella, kun viikkoja on jo varsin hyvin (vajaa 11). No eihän niitä ääniä sitten kuulunut pitkästä etsinnästä huolimatta. No, tiedän että mulla on kohtu erittäin taakse kallellaan ja jos istukka on edessä, niin tietysti äänten kuunteleminen vielä hankalampaa. Terkka ei tästä pahasti huolestunut, mutta arvatkaa vaan kuinka mukavalta itsestä tuntui...Hetken siinä mietin, että jaksanko odottaa reilun viikon np-ultraan, mutta hitot, melkein saman tien päädyin menemään yksityiselle, jossa ystävällinen gynekologi otti melkein heti vastaan. Siellähän se pieni polski ja syke hyvä. Kyllä helpotti, vaikkei nyt vieläkään varmoilla vesillä olla. Niiden aikaisempien keskenmenojen takia oon niin hermona, että taas toistuu.

Ultrassa pieni oli itse asiassa isompi kooltaan, kun kuukautisista laskettuna, melkein viikon. Saas nähdä muuttuuko laskettu aika. Neuvolassa Hb oli 117, varsin matala jo näin alkuvaiheessa, normaalisti on kyllä kokeampi. Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa? On nimittäin niin väsynyt olo ja lenkilläkin olen ihmetellyt, kun jalat alkaa tavallista enemmän ylämäessä painaa. Osin varmaan johtuu matalasta hemoglobinista.

Ensi viikon np-ultraa odotellessa!
 
Takaisin
Top