Kiitos tuesta Tytsy, Warheart ja Äippä!<3 Tilanne on siis se, että ollaan oltu 12 vuotta yhdessä, mutta tässä tapauksessa ei onneksi naimisissa...keväällä aloin jo huomaamaan merkkejä siitä, että meidän perhe-elämä ei miehelleni enää riittänyt. Baariin piti päästä useammin, ei enää harrastanu mitään ja oli selvästi ongelmia itsensä kanssa. Yritin kovasti kannustaa tutkimaan itseään, että mikä on vialla ja mistä nyt tuulee, mutta ei..homma eskaloitu sit siihen, että joi multa salaa, huomasin heti että on ottanut, vaikka asian kielsikin. Löysin piilopulloja ja ei ollut hänen mielestään mikään paha juttu, kun niitä oli. Eli ei itse ottanut asiaa kovinkaan vakavasti! Hän lupasi sitten yhden kerran jälkeen, että niitä ei enää löydy, eikä mun tarvii koko ajan miettiä, että onko juonu..no, tilanne eskaloitui siihen kun pojan kanssa oltiin pari viikkoa sitten uimassa ja hän sillä aikaa veteli kotona viinapaukkuja ja yritti taas kieltää kaiken, vaikka mä näin/haistoin että on juonu ja itse asiassa maistoin vielä lasin pohjatkin..mä olin niin pettynyt että petti mun luottamuksen ja sitä en enää voinu antaa anteeksi. Mä en todellakaan halua, että meidän lapsi näkee vanhempiansa humalassa, ei siinä se raja menee. Ja piste iin päällä nyt on Juhannuksena 3 päivää kännäilly, eikä oo edes käyny kotona. ELI MUN MITTA ON NYT TÄYNNÄ!!!