Onnittelut vauvan johdosta Jemina :)
Mulla on hiukan hankala tilanne ja tiedän jotenkin että reagoin väärin tähän, mut en osaa muutenkaan reagoida... 10 vuotiaalla pojalla on kaverina poika jonka kotiolot on äärettömän epävakaat ja kuultujen juttujen perusteella myös muita outoja tapoja. Tiedän sen siitä kun tämän pojan isä oli se joka ajoi mun pojan isän surma-autoa. Eli siis "tappoi" mun miehen. Ja minä tiedän ettei se ole ton pojan vika mut...
Mun poika haluais kauheasti mennä yökylään ton pojan luo. Mä en voi /halua päästää ku tiedän näitä tän perheen juoppojuttuja, tän äidin ostaneen juomia alaikäisille ja juoneen niiden kanssa, ja muahan se nainen katsoo niin murhaavasti, ihankuin heidän ongelmat olis mun vikoja...
Olen antanut pojan käydä siellä kylässä ja se poika on käynyt meillä. Mut yökylään en pysty, en vaan voi. Itsehän en ole missään tekemisissä sen naisen kanssa, enkä todellakaan haluakaan. Ymmärsiköhän joku mitä yritin selittää... Mut kuitenkin, poika kysyy koko ajan että miksi ei voi mennä sinne yöksi. Enkä tiedä mitä sanoisin... Pitäiskö teidän mielestä päästää?