Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rokotteista(1v) joku kyseli taannoin, Sanni sai siis torstaina rokotteet (mpr,influenssa,pvc ja yhdistelmä, kyllä 4 piikkiä) ja to iltana nousi pikkunen kuume ja on siitä asti ollu kiukkunen eikä oo nukkunut kunnolla sitten sen torstain (mut se nyt saataa johtua noista hemmetin puhkeavista hampaista ja eilen alkaneesta räkätaudista) tietysti kun tää alkaa helpottamaan niin sit alkaa mpr vaivaamaan... Että semmosta:/

Äippä voimia ❤️ Toivottavasti räkätauti helpottaa pian.

Meillä kans tulossa lisää hampaita, joten ruoka ei maistu :(
Ja tänään neiti päätti herätä klo 5. Just äsken nukahti päikkäreille. Ei nukkunut millään rattaisiin, vaikka oltiin aamupäivä liikenteessä.

Voimia sinnekin äitylix4 mä niin toivon et Sanni ottaa pikaset kohta rattaissa kun lähden viemään isompia kerhoon.. Kaupassakin pitäis käydä (taas)...

Voimia sairastelijoille! Meille kans isommat toivat isältään viikko sitten räkätaudin, influenssaa kuulemma... Viikon verran nyt ovat köhineet ja keskimmäinen kun on ainut kuumeella oireileva, niin hällä sit kuume päällä. Pienimmällä ja mulla alkoi eilen oireet, mut oon päättänyt olla sairastamatta paria päivää pidempään, ei näiden liitoskipujen kans selviä ilman lenkkeilyä ja ei paljoa tuon rasitusastman vuoksi viitsi keuhkoja enempää rasittaa :(

Yöt menee melko hyvin, pienin siirtyi veljensä kans samaan huoneeseen ja siellä onkin tyytyväistä porukkaa autoleikkeineen ja tuhina alkaa illalla kuulua lähes välittömästi kun valot sammuttaa :D

Warheart oothan helposti yhteydessä neuvolaan sitten jos olosi huononee jos oot saanu influenssan. Mä sain influenssa tartunnan ja synnytin viime viikolla rv 28. Mä sain pahan kohtutulehuksen infuenssan seurauksena ja oli pakko käynnistää synnytys. Pikkunen taistelee hengestään tällä hetkellä keskoskaapissa enkä itse pääse katsomaan häntä kun olen vielä infuenssan kourissa.. Tiedän myös äidin joka synnytti päivä mun jälkeen samoilla viikoilla ja influenssan takia eikä heidän tyttö selvinnyt..
Toivottavasti paranette pian!

Mintukka, onnea pikkusesta! Toivotaan hänelle taistelian luonnetta ja sulle paranemista että pääset pikkusen luo<3 voimia koko perheelle!

Mintukka, onnea pikkuisesta <3 Paljon voimia ja suojeluenkeleitä pikkuiselle että jaksaa taistella itsensä tarpeeksi vahvaksi ja terveeksi <3 voimia myös sinulle parantumista varten että pääset pienen viereen vahtipaikalle <3 luin toisesta ketjusta kuulumisesi ja itku kyllä pääsi. Paljon voimia koko perheelle <3

Kiitos <3 Keskitytään nyt pikkuiseen ja kaikkemme tehdään auttaaksemme häntä. Minä pumppaan maitoo ja isi käy kattomassa pientä.

Paljon kasvuvoimaa pienelle ja voimia teille vanhemmille! Niin ja paranemista, aivan kamala tilanne :(

Takaisin