Huomenna kokeilen jos kääntäisin sannin meno suuntaan, jos siitä ois apua! Suapa nähä:)
Jemina meidän muksu2lla (kohta 4v) on 3 kummia, mun veli, siskon mies ja mun silloinen paraskaveri (nainen) ja hän jaksoi olla lapsen elämässä mukana 1,5 vuotta kunnes suoraan ilmoitti että ei enää halua olla kummi tai mun kaverikaan... Odotettiin silloin meidän 3 lasta, hän sanoi syyksi ajan puutteen, erinlaisen elämän tilanteen ja sen kun mulla ei oo enää hänelle aikaa (eli ei ollu aikaa enää bilettää ja mennä) vaikka hänelle soittelen useamman kerran viikossa, enkä puhuakseni lapsista ja raskaudesta vaan että mitä hälle kuuluu ja miten hänen (sekavaan) parisuhteeseen kuuluu tai vaan ihan niitä näitä... Ei hän juurikaan kysellyt mitä kummilapselle kuuluu tms
noh tämä on hänen päätöksensä ja se on ihan ok mun puolesta, ei väkisin! Vaikka kyllähän toi tuntu todella pahalle kun toinen pistää välit poikki mut se oli hänen päätös ja sillä mennään... Ei oo enää kuulunu mitään pitkään aikaan, yhteisen tuttavan mukaan oli käynyt pikaseen naimisissa itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, leikkinyt äiti puolta, eronnut ja nykyään opiskelee ja elää sitä villiä sinkku elämää, mitä tuli itsekin harrastettua "ikuisuus" sitten... Hänelle kaikkea parasta toivon ja olishan se kiva jos hän haluais meihin taas tutustua, aika näyttää... voimia siis jemina sinne teidän tilanteeseen, onneksi pikku prinsessalla tuntuu kuitenkin olevan pari kummia ketkä hänestä välittää, oikeasti välittä! Se on kullan arvoista:)
Jemina meidän muksu2lla (kohta 4v) on 3 kummia, mun veli, siskon mies ja mun silloinen paraskaveri (nainen) ja hän jaksoi olla lapsen elämässä mukana 1,5 vuotta kunnes suoraan ilmoitti että ei enää halua olla kummi tai mun kaverikaan... Odotettiin silloin meidän 3 lasta, hän sanoi syyksi ajan puutteen, erinlaisen elämän tilanteen ja sen kun mulla ei oo enää hänelle aikaa (eli ei ollu aikaa enää bilettää ja mennä) vaikka hänelle soittelen useamman kerran viikossa, enkä puhuakseni lapsista ja raskaudesta vaan että mitä hälle kuuluu ja miten hänen (sekavaan) parisuhteeseen kuuluu tai vaan ihan niitä näitä... Ei hän juurikaan kysellyt mitä kummilapselle kuuluu tms