Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pikaista paranemista Jemina ja Talvitintti teidän pienille! Meillä toiminu kans tuo Nenäfrida+suolaliuos parhaiten. Ollaan käytetty Physiomerin suolasuihketta kun se on ehkä vähän helpompi suihkaista nenään kuin ne tipat. Varsinkin nukkumaanmennessä oon huomannu, et sitä räkää saa imeä joskus kolmekin kertaa puolen tunnin sisällä ennenku röörit aukeaa ja rauhoittuu nukkumaan :O Ja sängynpäätyä on korotettu myös. Joskus pienempänä meil oli kokeilussa Sniffer ja kyllä siitä ehkä jotain apua tolle pienemmälle oli, isommalle muksulle ei niinkään.

Meillä kun tyttö oli räkäinen murskaavin valkosipulinkynnen veitsen lappeella ja teippasin kahvinsuodatinpussissa sen sängyn päätyyn. Tuntui että auttoi.

Nenäfrida ja keittosuolasuihke on kyllä parhaat. Minä myös murskasin valkosipulinkynnen ja laitoin sukkahousujen sisään, sitten kiinnitin pinniksen päätyyn niin tuntui auttavan pikku nuhanenää. Toki miinuspuolena karsee haju, joka haittasi omaa nukkumista..

Niin ja täällä vaan yöt menee huonommiksi. Alkuun jötkä heräili tunnin välein, kuten normaalistikin. Sitten taas valvottiin 3-4 ja sen jälkeen heräiltiin 10-30min välein.. puoli seitsemältä noustiin sit aamupuurolle. Ei voi enää ymmärtää... onneksi huomenna on 8kk neuvola, jospa sieltä sais jotain apua.
Eihän tuo nukkumattomuus vielä niin haittaa kun ite on kotona, mutta miten sitten kun pitää töihin palata.. kauhulla ootan..

Äityli, ehkä tää heräily on vaan väliaikaista ja liittyy hampaisiin ja uuden oppimiseen. Meillä sama juttu... Ei nyt ihan noin paha kyllä. Toissayönä annettiin panadolia (hampaitaan jäyti) ja nukkui kerrankin ok.

Kiitos. Pitääpä itselläkin kokeilla antaa ensiyöksi Panadolia. Vähän kuitenkin epäilen, että on kiinteistä johtuvia mahanpuruja kun ongelmat alkoi sen jälkeen kun syömiset aloitettiin ja ovat vaan pahentuneet kun ruokamäärät ovat lisääntyneet..

Täällä pitäisi pojan olla KOKO ajan pystyssä, hermot meinaa toisella mennä jos lattialla joutuu olemaan ja kaikkea vasten kammetaan ylös. :meh: Nyt myös yrittänyt seisoa ilman tukea, muutamia sekuntteja pysyy pystyssä ja sitten pyllähtää maahan, kova kiire päästä liikkeelle. :p

Joo wop, mä en pysty katsomaan sitä ollenkaan! Tänään jo itkenyt muutamalla turhan päiväselle asialle joten en kyl tod meinaa sitä edes vilkasta:p

Copy pastetaan nyt tännekin jos joku ei oo tuolla uusia toivovissa eli menkat 1 päivän myöhässä, ei vuotoa, väsymystä, vilua, itkuherkkyttä, turvotusta ja ajoittaista ällötystä havaittavissa:D ylempi on ovistesti ja alempi on r testi ja tämmöset tuli❤️
ImageUploadedByVau Foorumi1473912376.921982.jpg
Näkyykö mun haamulainen:)

Juu, hyvin erottuu viivat. Toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin ja pikkuinen pitää tiukasti kiinni :-)
Eipä ollut neuvolasta paljon apua nukkumattomuuteen. Sanoi, että pitäisi lopettaa yöimetys, mutta omat voimavarat ei kyllä nyt riitä sellaiseen..

Takaisin