Meillä sama, että etupää ja takapää jo ryömisi, muttei yhtäaikaa :D joko on pylly ilmassa, mutta nenä lattiassa tai sitten komeasti koko yläkroppa ilmassa mutta jalat pötkönä lattiassa. Kyllä se siitä.
Mä oon kanssa tosi paljon tykännyt teidän juttuja lukea ja omia juttuja myös jakaa. Toivon mukaan en ole kenenkään tunteita loukannut, ei ole todellakaan sellainen ollut kertaakaan tarkoituksena. Töykeät viestit pistää täälläkin harmittamaan...
Meidän pojalle tuli puoli vuotta täyteen tiistaina ja neuvolassa oli paino 7020g (6910g 5kk) ja pituus 67cm (65,5cm 5kk). Painoa siis himpun verran vaan tullut. Neuvolatäti ei ollut huolissaan, mutta kehotti aloittamaan edellisten kiinteiden lisäksi aamupuuron. Mulla tietty iski huoli, että saako tarpeeksi maitoa, kun ei paino nouse. Hyvin siis syö tissiä ja kiinteitä, tuntuu vaan, että niitä kiinteitä söis niin kovin mielellään, että onko sitten nälkäinen?? Inhottavaa, kun periaatteessa oon koko tämän ajan luottanut tisseihini, mutta aina välillä se pelko ja epävarmuus iskee...