Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mush meidän neito 3-v alkanut vasta nyt kiinnostumaan potasta, esikko tais olla jotain samaa ikäluokkaa... Kai noi vaipat on niin mukavat:D mutta eihän sitä koskaan teidän millon alkaa kiinnostaa, mun kaverin muksu oppi päiväkuivaks alle 2v, kaikki niin erinlaisia;)

Muokkasin hymynaamoiksi siksi edelliset kommenttini koska osa otti niistä nokkiinsa ja pahasti ja mua ei ymmärretty että en halunnut tuottaa pahaa mieltä. Yritin korjatakkin asiaa, mut kukaan ei enää kuunnellut. Siksi katsoin parhaakseni muokkailla kaiken pois. :)

Jemina minähän myönsin kirjoittaneeni välillä kärkkäästi ja olen sitä pyytänyt myös anteeksikin. Jos olet sen missannut!

Äh piti kans sanoo et meidän esikko meni suoraan pöntöllä kun kakatessa kuuluu se "kakan ääni"(plops). Välillä Lidlistä saa edullisesti niitä pöntön supistajia:)

Koko ajan kaikki menee jotenkin enemmän vaan sotkuun kun yritän asiaa teille selvitellä.. Ei tässä ole enää mitään järkeä! Minä olen pyytänyt anteeksi kärkkäisyyttäni ja sanonut ymmärtäväni myös muita. Minä tosiaan vaan koin sen että mua ei paljoo täällä tuettu sillon kun olisin sitä tukea eniten tarvinnu. En jaksa nyt enää kun selvästikkään kukaan ei halua uskoa/ymmärtää. Olemme erilaisia.

Mun mielestä kaikkia yritetty tukea ja auttaa parhaamme mukaan, täällä kun noita viestejä ropisee niin kamalan tiuhaan että kaikkiin ei muista kommata... Mutta jos sinusta tuntuu siltä että meistä ei ole sinulle tukijoiksi niin selvä, harmi:( toivottavasti löydät paremmat tukijoukot toisesta ryhmästä. Kaikki ollaan varmasti tehty virheitä, ymmärretty jotain väärin, sanottu jotain väärin... Lopetetaan nyt vaan ilkeily.

Olen samaa mieltä. Yritin aikani hieroa kyllä sopua.
Ja anteeks on pyydetty jos on sanottu väärin tms. Minäkin!

Mä en yleensä jaksa riitoihin kommentoida, jos eivät koske suoraan mua. Olen osittain sivusta seurannut "mielensäpahoittajia". Se tuntuu olevan nykypäivää, että itse saa suoltaa ulos kaiken ilman suodattimia, eikä vaivauduta lukemaan/miettimään asiaansa kahdesti. Mutta heti ollaan itkemässä kun joku toinen vastaa yhtä kärkkäästi takaisin.
Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan...
Wildside on jo pariin otteeseen häipynyt draamalla tästä ryhmästä. Miksi palata takaisin..

Ah, potta asiaan. Mä meinaan Suomi-lomalla ostaa muumipotan kotiin vietäväks :D

No sinäpä sen sanoit ikuinenunelma.. Empä palaa enää! :D Harmi kun olisin halunnut vain sopia ja selvittää että en ole mikää itsekäs kakka vaan oikeesti myöskin ymmärtänyt muita ja pyytänyt anteeksi..

Muumipotta!! Mitä, mistä , täh!? Nyt harmittaa kun oma hankkima on tylsä yks värinen :D

Meillä on itse asiassa 2 pottaa, baby Björn ja Ikeasta molemmat perus tylsiä vihreä valkosia, josta saa sen "tavaran talletus" osan irti että ei tarvii koko pottaa raanan alle sulloa:D eiks niitä oo semmosia mitkä soi kun sinne "tallettaa"?jossain tainnu nähdä:/

Kiitos uniasia tsemppausviesteistä! Latasin myös wonder weeks appin josta joku mainitsi! Sekin on lohduttanut uniasiassa kun siitä näkyy että just vauvalla joku kärttyvaihe ja se appi kannustaa hyvin tukemaan vauvaa. Eiköhän me vielä joskus nukuta yli 3 h putkeen :D

Mä meinasin iskeä muksun potalle kun osaa oikeesti istua. Mitä nopeempaa on kuiva, sen parempi. En itekään tykkää olla märkä rätti housussa o_O :D meilläkin joku perus babybjörni tuolla jo odottaa

Joo ja potta asiasta. Kyllähän sen joskus huomaa ku vauva alkaa pusaamaan kakkaa. Silloinhan voi viedä suoraan potalle / lavuaarille (sori jos liian ällöä mut mä paei kertaa vieny lavuaarille ku ei osaa istua) ja antaa siihen kakata. Tääki lähti lähinnä kestovaippojen käytöstä ku jotain ajattekin et ne tahriintuis vähemmän mutta en kuitenkaan tee tuota enää. Mutta jos jaksaisi niin ehkä siinä samalla vauva oppiski koko pottahomman puolvahingossa

Takaisin