Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä puhun näin ihan IRL, tutuille yleensä sarkastisemmin ja töykeämminkin :D Miten se oman mielipiteen ilmaiseminen voi olla niin kamala asia? Mä en itseäni mitenkään parempana pidä, mua ei kaivele toisten tyylit hoitaa asioita, mut voin ihan normaalisti kertoa miten itse hoidan asian ja miksi. Jos lukijan päässä teksti muuttuu vertailuksi tms, niin sille en voi mtn. Mulla nyt kuitenkaan ei ole mtn ketään vastaan, joistain asioista olen vaan eri mieltä.

Joo, mäkään en jaksa aiheesta enempää jauhaa :D Antaa olla. Me jatketaan niinkuin parhaaksi näemme ja siellä ruudun toisella puolella jokainen myös tyylillään! Eiköhän me näillä mennä! :happy112Jokanen tietää mikä omalle lapselle on se paras ratkasu. Se mikä yhdelle toimii, ei toimi välttämättä toiselle ja niin poispäin..

Ja mua kans näissä keskustelupalstoissa ärsyttää se että aina joku on olevinaan oikeassa ja kaikki muut tekee asiat päin v****a. Kaikkien pitäis tehdä asiat aina just jämptilleen kuten tää yks, koska hän on oikeassa ja muut tottakai väärässä..:grin EN SIIS NYT TARKOITA TÄLLÄ KETÄÄN TEISTÄ!! Vaan tää oli ihan yleisesti se mikä mulle on jääny mieleen ylipäätään näistä kaikennäkösistä palstoista - oli palstan aiheena sitten mikä hyvänsä. Ikinä ei pitäis tämmösiin liittyä, eikä varsinkaan kirjottaa mihinkään mitään mielipiteitään..koska nehän torpataan samantien. :grin

Ja nyt en enää aio jauhaa tosta kaukaloasiasta sanaakaan - PISTE! :dead::hilarious:

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua anyway kaikille! :cool::happy::binkybaby

Ihana olla reissussa :) Kai muillakin paistaa aurinko? :)

Tiedättekö sen tunteen kun mieleen hiipii se hienovarainen ajatus että olet unohtanut jotain? Eilen vaihdettiin automatkan aikana lennosta esikoisen kakkavaippa autossa. Kakkavaippa pussiin ja menoksi ku ei ollut roskista mihin laittaa p-paikalla. Nyt kun pitäis kohta puoliin lähteä shoppailee likkojen kanssa niin hiipii mieleen ajatus että kai se kakkavaippa otettiin pois autosta nimittäin auto seisoo suoraan auringossa ja jos mies ei sitä ottanu pois ku käskin niin voi olla kammottavaa avata ovet.... kauhulla odotan :D

Hahah Saini.... Kerro sitten miten kävi...

Ainiin, meillä kanssa oli 4kk neuvola joskus viime viikolla ja pojulla oli mittaa 6550g ja 63,5cm. Vai kerroinkohan mä sen jo täällä ??? Ei voi muistaa....

Ikävä kyllä vaippa oli edelleen autossa mutta onneksi eibollut ehtiny lämmöt nousta autossa niin pieni tuuletus auttoi ku avasi kaikki ovet :)

Mökkireissu heitetty! :) Koira säntäili innoissaan kolmisen tuntia, kävi uimassakin. Isommat muksut kans kahlas rantavedessä. Vauva pötkötteli kärryissä ja ihmetteli sylissä maailmaa, nyt punottaa silmät, liekö siitepölystä allergiaa.. Ei ois kyl ihme ku minä ja mies molemmat ollaan allergisia.

Mitäs teillä on äitienpäiväperinteitä? Meillä ei oikeen oo mtn perinteitä vielä muodostunut, vaikka isoin muksuista jo 7v. Kai ne eskarissa jotain lahjaa/korttia on väsänneet ku yks päivä en saanu huoneeseen mennä ku oli jtn salaista :)

Millaisia hellehattuja/kesähattuja teiltä löytyy? Me käytiin eilen Prismassa ja todettiin valikoima melkosen huonoksi. Vaalea pitsimyssy ostettiin, mut joku lippis tai lierihattu ois kyl kans hankittava.

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua! :)

Meillä kesäksi lierihattuja pari kappaletta ja pitsimyssyjä löytyy myös pari.

Äitienpäivänä lapset ovat tuoneet kahvin ja omatekemän voileivän sänkyyn. Lisäksi ollaan käyty ulkona syömässä päivällinen. Lapset ovat myös leiponeet yleensä täytekakun, jota ollaan sitten illalla syöty. Lahjaksi pienempänä itse askarreltuja kortteja ja nyt isompana ovat ostaneet jotain pientä hemmottelua esim. kasvo-, käsi- tai jalkahoidon.

Mä löysin yllättäen Prisman alelaarista vähän aikaa sitten pojalle aivan ihanan sinisen lierihatun :) Normaalihinta tais olla 6,95€, mut se oli -50% alennuksessa niin ei maksanut kuin pari hassua euroa :D KappAhlista löysin joku aika sitten myös toisen lierimallisen valkoisen hellehatun jossa oli jotain englanninlakritsin kuvia :D Oli niin herkullisen näköinen niin nappasin sen mukaan ex tempore. :) KappAhlissa on muuten aivan ihania kaikkia Newbie-vaatteita.. ois tehny mieli viimeks ostaa ne kaikki :D

Mekin lähdetään huomenna aamulla ystävien mökille, siellä on iso porukka lapsineen. Tämä mamma pääsee saunaan ja uimaan (en kyllä tiedä uskallanko mennä, kylmää vettä!) Ehkä jopa lasillisen punkkua vois nauttia. :) Saa nähdä maistuuko enää reilun vuoden jälkeen yhtään hyvältä. :D Ihanaa viikonloppua kaikille ja erityisesti HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ! Ihmeellistä että nyt sitä saa itsekin viettää.

Aivan, ensimmäinen äitienpäivä! Tulee varmasti ikimuistoinen. :Heartred Viime äitienpäivänä kerroin omalle äidilleni uutisen että hänestä tulee mummi... :love7

Sama juttu, äitienpäivänä kerrottiin, että ens äitienpäivänä on yksi äiti lisää :)

Tääll äitienpäivä menee reissussa. Todennäköisesti duudsoni parkkiin mennään ja kattoo jos vielä shoppailuakin :) Illaksi isimies lupasi että saan rauhassa käydä saunassa ja rentoutua poreammeessa <3

Vuosi sitten tosiaan jännitettiin vasta alkuviikoilla. Nyt se tuhisee tuossa sängyssä :)

Me kerrottiin uutiset viime vuonna vasta lähempänä juhannusta, viikolla 15+.. :D
Ei näkynyt masukaan mulla kun vasta viikon 18 jälkeen..ja sillonkin vasta vähän.

Mekin kerrottiin äitienpäivänä. 12 vk olis ollut täynnä jo aikaisemminkin mut ajateltiin et olis hyvä äitienpäivälahja se <3 ja kovinhan nuo ilostu :)

mua vähän jännittää. Yleensä ollaan oltu tosi käytännöllisiä lahjojen suhteen ja sovittu vähän et mitä lahjaksi. Mut nyt mies on ollut ihan hiljaa ja jotenkin salaperäisen oloinen..

Takaisin