Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meille taas sanottiin, ettei vauva ripulille tarvitse tehdä mitään. Seuraa vain ettei kuivu ja jos alkaa kuivumaan, niin sit vasta antaa jotain. Meille suositeltiin precosaa löysälle mahalle. Mutta meillä on ennemminkin aina ollu ongelma ummetus.

Äippä x4, ihana äitienpäivä ollut sulla! :) kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa paranemaan, mutta täysin terve en vieläkään ole. Pojalla ei nyt ole ollut kuumetta mutta kovin flunssainen on. :sad001

Aurinkoista viikon alkua kaikille! :cool:

Tänään oli typykän 5kk neuvola. Painoa 7290g ja pituutta 67,5cm. Pituutta tullut reilummin, paino pysytellyt nollakäyrän tuntumassa. Vitosrokote taas pistettiin, seuraava piikki onneks aikaisintaan vuoden iässä. Neiti veti alahuuli rullalla koko käynnin, välillä toki huutaen pää punaisena. Ihanaa tämä vierastus! Jospa ens kertaan mennessä ois jo hieman helpotusta havaittavissa :)

Noniin, nyt poitsu tajusi kunnolla että kun peppua nostaa ja jaloilla ponkaisee niin pääsee eteenpäin, koko ajan peppu ylhäällä mennään. :joyful:

Pakko sanoa että mä olen ihan koukussa Aikuisten värityskirjaan! En muistanu että värittäminen voi olla näin koukuttavaa. :p

Jemina, täällä myös liikutaan nykyään aktiivisemmin. :) vaunulenkillä tulee melkein päivittäin käytyä ja kuntosalilla aloin käymään, kotona tulee silloin tällöin jotain pientä jumpattua. :hello2

Lihakset hävinnyt johonki, painoa -4kg ennen raskautta olleeseen painoon verrattuna :/ Eipä oo nyt aikaa tai kiinnostusta nousujohteisesti treenailla, että päivittäiset lenkkeilyt saa toistaiseksi riittää :)

Jemina täälläkin samoissa mitoissa kuin ennen raskautta mutta ne lihakset on jossain... Niitä pitäis vahvistaa! Yritän päivittäin tepastella sen 10 000 askelta ja parikertaa viikossa voimannuttanut itseäni kahvakuulalla tai ilman, mun ehdoton että kerran viikkoon on vedettävä kunnon HIIT ja ai että se fiilis kun sen saa päätökseen... Aika voittaja olo :D

Täällä kans paino muutaman kilon miinuksella lähtötilanteeseen, kun lihakset tehnyt katoamistempun. Salilla tulee käytyä toisina viikkoina muutaman kerran ja sit välillä jää viikko tai kaksi salitreenit välistä muiden menojen, sairastelujen tai väsymyksen takia. Huomannut, ettei palautuminen oo ihan samanlaista kuin ennen, kun on kotona kannettavana tuo 8 kilon tyttö ja omat unet sekä ruokailut huonompia kuin aikaisemmin.

Mulla toi ruokailu on paljon parempaa kuin ennen:) ollaan itsellemme armollisia, jos tähdätään kesäkuntoon 2017, siis mikäli sikäli jaksaa/hyvittaa/kiinnostaa mut jos ei huvita niin sekin ok:D musta itsestä tuntuu vaan NIIIN hyvälle kun on aktiivinen ja hyvin voiva, ok vähän väsyttää mut kuuluu asiaan ;)

Pakko sanoa että mä olen ihan koukussa Aikuisten värityskirjaan! En muistanu että värittäminen voi olla näin koukuttavaa. :p[/QUOTE]

Mä innostuin joku aika sitten Recolor mobiilivärityskirjasta. Saa iPhoneen ainakin. On aina mukana, voi maata selällään sohvalla ja värittää ja ei veetuta jos menee väärin kun voi korjata. Aivan huippumahtava appsi :) oikeekin kirja kyllä löytyy mutta eipä sitä synnytyksen jälkeen ole esiin kaivettu.

Wildis mulla lähtöpaino oli 53kg ja vaaka näyttää 66kg... mut ei musta tunnu pahalta. Oon 163cm ja siis ainoo mikä häiritsee on tää taikinamaha joka näkyy paitojen läpi xD mut oon itselleni siis armollinen ei siinä. Vastahan kannoin +24kg lähtöpainoon verrattuna!

Mulla lähtöpaino 52 ja vaaka näyttää nyt 62. Mulla myös tuollanen taikinamössö maha ja arvet on ihan hirvittävät. Mulla se ihottuma vielä pahensi niitä arpia. No oon itekki ollu armollinen tuolle mössölle. Vastahan me ollaan synnytetty eikä heti voikkaan olla huippukunnossa :)

Mä olen edelleen +18kg lähtöpainosta ja on ollu pakko hommata uusia vaatteita ku mikään ei mahdu päälle. Yritän olla armollinen mutta toisinaan valtaa aikamoinen itseinho :( Pikku hiljaa oon kuitenkin päässyt liikkumaan, vaikka kroppa toimii vähän huonosti, onneksi meillä on tuollainen höyhensarjalainen niin olen pystynyt poikaa kantorepussa kantamaan.
Ois ihanaa päästä juoksemaan mutta kaikki aikanaan :) Kaks vuotta sitten tänään juoksin puolimaratonin ja nyt hyvä kun lähikauppaan ja takas pääsen.

Takaisin