Meillä puetaan sisävaatteiden lisäks ulos äippäpakkauksen ohut vaalea villahaalari, ohut pipo ja äippäpakkauksen tumput käteen. Ei muuta. Jaloissa ihan normisukat mitkä sisällä ollessakin. Viime viikolla käytettiin vielä äippäpakkauksen ohutta harmaata vanuhaalaria mut se alko nyt olee liikaa, pojalla ihan hiki.
Yökkärinä me käytetään jalkaterällistä haalaripukua, ei tarvii sukkia erikseen. Käsissä yöllä ja päikkäreillä tumput, muuten raapii päänuppinsa ihan verille. Ohut peitto päällä yöllä - jonka kyllä usein potkii unissaan pois :D Meillä onneks kämppä pysyy aika viileenä kesälläkin, tai siis silleen ettei kesähelteet nosta sisälämpötilaa kämpässä juurikaan - onneks! Ja ONNEKS meillä on ilmastointi, et JOS tulee liian kuuma sisällä, niin viilee puhallus vaan päälle

Tytsy78, on meillä kantoreppu, mut mulla on hartiat jo muutenkin ihan paskana niin en pysty kantaa siinä, sattuu hartioihin ihan liikaa, mulla ois itellä vaan sit tosi epämukava olla.
Äippäx4, Ompas teidän neidillä hiuksia

jösses mikä määrä! Meijän pojalla ei oo juuri mitään hiuksia, jotain pientä olematonta haituvaa vaan, ja takaraivo ihan kalju kun hieroo päätään aina joka paikkaan :D
Mä en kans tykkää kesästä yhtään. Helteillä mä vaan kärsin. Musta nää kelit on ollu nyt just sopivia mitä on ollu. En kaipaa YHTÄÄN enempää lämpöä! Ulkonakin hakeudun aina varjoon, en viihdy auringossa ollenkaan! En ymmärrä miten jotkut voi maata jossain rannallakin monta tuntia auringossa..ei tulis pieneen mieleenkään!

Musta kevät on kaikista paras! Ei oo enää kylmä, muttei vielä liian kuumakaan.