Joo, ei lopu päikkärit ainakaan vuoteen vielä, kyllähän mä sen tiedän :) En mä muuta ole luullutkaan. Ja meillä myös yhdistelmävaunut, eli saa muutettua vaunut rattaiksi. Tosin meillä on toiset rattaat vielä erikseen olemassa, ja siihen runkoon saa tuon kaukalon kiinni. Eli vaikka myisin nuo yhdistelmät pois, niin meille jää vielä toiset rattaat tilalle joissa ratasistuin, jossa saa selkänojan makuuasentoon laskettua, eli voi niissäkin nukkua. Ei meillä muutenkaan tuo vaunukoppa enää pitkään mene, poika kohta kasvaa liian pitkäksi siihen :D
Meillä päikkärit on vaan 45 minuutin mittasia. Siis kaikki päikkärit. Sen pidempään meillä ei yhteen pötköön nukuta. Et kyllä mä sen pätkän uskallan kaukalossa nukuttaa. Joutuuhan poika olemaan kaukalossa autossakin pitkään jos me mennään esimerkiks mun vanhemmille, sinne kun on matkaa 2,5 tuntia.. et pakko vaan olla.. Eri asia oiskin jos ois vaikka 2-3 tunnin päikkärit kyseessä niin en mäkään sillon kaukalossa nukuttais...et sit jossain muualla. Mut tällä hetkellä kun nukkuu vaan 45 minuuttia, niin toi kaukalo on ollu meillä paras ratkasu vaunujen sijaan. Pinnasängyn lisäksi siis. Vaunuissa ei tykkää olla, ainakaan nukkua siellä, menee vaan kitinäksi ja rutinaksi :D Ja jos hereillä ollessa vaunuissa köllii niin eihän se näe siellä maatessaan mua ollenkaan...pitäis ite sitte suunnilleen seistä siinä vieressä et toinen näkis. Kaukalosta se näkee mut koko ajan kun touhuan, siis jos pihalla ollaan. Ei oikeen viiti laskea mihinkään maahankaan :D :D Kukin tekee niin kuin omalla kohdalla parhaaks näkee :) Kaikki vauvat ei vaan viihdy vaunuissa, niin sit on pakko keksiä muita ratkasuja tilalle.