Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se on tyypillistä down-vauvoille, suun motoriikka hieman on erilainen, puhutaan hypotonuksesta kun kielen "jäntevyys" on alhaisempi :) olen ollut avustajana pienelle down tytölle useamman vuoden ja edelleenki ajoittain leikin aikana kieli tulee ulos. Mutta sitte muistutellaan pusuilmeellä, niin kieli livahtaa takaisin suuhun :) parivuotiaana tytöllä oli käytössä erilainen tutti, joka pietti kielen suussa.Nukkuuko teidän vauvat kieli ulkona???meillä nukkuu koko ajan ja mietin onko vaan liia iso kieli suuhun![]()
Mut toi 1 on viel hyvännäköinen eikä näytä puristavanOnpa teillä pieni vaippakoko, Jemina! Meilläkin vaipoissa jo koko 3, kun kakkonen tuntu pieneltä.
noita pamkkikortin kavallusyrityksiä kuulee nykyään tosi paljon... kurjaa mut onneksi tosiaan ei joudu itse kärsimään kun saa takas rahansa!Meillä 50-56 vaatteet ja vaipat kokoa 2, ikää 7vko ja 1pvä :)
Mulle soitettiin tällä viikolla pankista että pankkikortin väärinkäyttö epäily ja niinhän se oli yli satoja nosto yrityksiä ulkomailla. Olkaa siis naiset tarkkana korttien ja tunnuslukujen kanssa!! Onneks olen köyhä ja rahaa ei ollut tilillä paljon, ja pankki korvaa ne vähät. Piti vaan käydä tekemässä rikosilmoitus poliisilaitoksella.