Huh huh, sain tänään sieltä kelasta viestin sinne kelan boksiin että ovat silti hyväksyneet mun hakemuksen vaikka oli myöhässä, määhän sinne vollotin siihen liitteen lisätietoihin että en yhtään tajunnu että se hakemuskin piti jo tehdä ja olen ihan myöhässä ja pyysin vielä,että josko ees yhen kuukauden vaan poistavat siitä hakemuksesta... olivat vissiin säälineet sitte kuitenkin.
Että mua sapettaa ton pojan nukuttaminen, varsinkin kun mies menee aamuun, niin tokihan se on jo unta koittamassa siellä, kun mä vien ensin aivan silmät sihrussa olevan pojan sänkyynsä ja lasken sen sinne niin TADAA; MUA EI VÄSYTÄ!!! EIII VÄSYTÄ!!! Ja kolmatta iltaa nyt tällasta ihme sähräämistä... En tajua. Ja mikä siinäkin on,että jos tänne tulee kehumaan miten hyvin joku asia menee, niin se tasan menee sen jälkeen pieleen??? :O On meinaan ihan salettia näin! Viimeks kehusin tota nukkumaanmenoa ja nyt sitte ollaan näin...
Toisilla ei nukuta päivällä, mut mä olen tänäänkin saanu kaks kertaa 2½h pojan nukkumaan vaunuissa, plus pari torkkua sisällä.. Niin siis ei me sisällä nukuta yhtään, ulos on puettava jos haluaa että nukkuu päiväunia.
Vaunuissakin saattaa pari kertaa "herätä", voi kuulua sellasta itkuntapasta 10 sekuntiakin , sit nukahtaa uusiks... On kauhee opettaminen lapsille,ettei vauvaa sillon käydä sisälle repimässä jos hiukan itkee :D Esikoinenkin välillä on vahtinu vauvaa ku oon saunassa käyny (siis nukkuvaa vauvaa) ja joka kerran on muka heränny sillä aikaa, tajusin sitte,että se reppana paniikissa juoksee ekasta itkusta hakemaan vauvan sisälle.. no toki kesken unien heränny vauva on sitte kiukkunen :D
Nyt ollaan nukuttu 20 minsaa, uskallan siis ite lähtee hampaiden pesun myötä nukkumaan pariks tunniks... huh hei!