Allergioihin erikoistuneella lääkärillä on se uusin tieto ja varmasti paremmin tietää asioista kun tk-lääkäri. Ja kyllä, neuvolassa ja tk:ssa eivät ole välttämättä ajantasalla ja sieltä voi saada vanhaa tietoa! Monesti keskustellessa neuvolassa täti puhellu muodossa: "minusta tuntuu...", seuraavalle kerralle selvittänyt asian ja todennut, että omat mutuilut meni pieleen. Se on mun mielestä hämmästyttävää ja jopa pelottavaa, että saa itse selvitellä omat ja lastensa asiat ja vaikka itkien vaatii hoitoa/tutkimuksia niin ei. Onneks on säästössä sen verran, että yksityiselle pääsee tarvittaessa.
Omalle kohdalle sattunut niin paskoja lääkäreitä tk:ssa ja työterveydessä, että usko menny joidenkin ammattitaitoon. Ja kyllä, nykyään voi olettaa jokaisen osaavan lukea suositukset ruokailuun ja laskea paljonko tarvitsee syödä. Tokihan Suomessa yritetään rajoittaa yksilön vapautta tehdä omia päätöksiä, sekä vastuuta omasta terveydestä ei tarvitse ottaa... Mutta tuo nyt ei aiheeseen välttämättä taas mitenkään liity, mut kyllä mua ottaa päähän se tiedonpuute ja välinpitämättömyys mitä on useamman kerran osakseen saanut.
Omalle kohdalle sattunut niin paskoja lääkäreitä tk:ssa ja työterveydessä, että usko menny joidenkin ammattitaitoon. Ja kyllä, nykyään voi olettaa jokaisen osaavan lukea suositukset ruokailuun ja laskea paljonko tarvitsee syödä. Tokihan Suomessa yritetään rajoittaa yksilön vapautta tehdä omia päätöksiä, sekä vastuuta omasta terveydestä ei tarvitse ottaa... Mutta tuo nyt ei aiheeseen välttämättä taas mitenkään liity, mut kyllä mua ottaa päähän se tiedonpuute ja välinpitämättömyys mitä on useamman kerran osakseen saanut.