Niinkuin tos ylempänä kirjoitin ni mul oli jo 2 vkoa synnytyksestä et haluisin kokea uudestaan vaikka onki tuusula viel hellänä :D ja mä kans luulin et mul alkaa menkat ku on sellainen olo vaikka imetäb ja ma tulee kk synnytyksestäMäkin mietin tota kuukautisten alkua tänään kun ollut ihan sellasia tuntemuksia et olis alkamassa! Mutta voiko alkaa reilun 5 viikon kuluttua synnytyksestä jos imettää? Oon ymmärtänyt sen imetyksen pitävän kuukautiset yleensä poissa pidempään.
Toinen mitä mietin että olenko ihan epänormaalin kun voisin lähteä synnyttämään vaikka nyt heti uudestaan jos tarvis? Ja tavallaan jopa haluaisinkin kokea sen synnytyksen uudestaan. Tiedän että mulla oli varsin helppo synnytys vaikka olikin pitkä, vaan ei niinkään kivulias, ponnistusvaihe. (Ja siis kyllähän niitä kipujakin oli ihan kiitettävästi ennen epiduraalia) Onko muilla samoja fiiliksiä synnytyksen suhteen? Tuntuu, että lähipiirissä synnytystä lähinnä kauhistellaan ja on epänormaalia näin pian ajatella olevansa valmis siihen hommaan uudestaan...
. Sen takii kyselinki et kui nopee uudestaan synnyttäjil on alkanu menkat :) ?