Ninnukka89
Satasella mukana keskusteluissa
Wildside hokasin että ollaa just sun kans ennenki puhuttu näistä värkin eritteistä Pähkäiltiin sitä "kermaviilivalkkaria" viimeks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Talvitintti ja Miikku90 ja lilminni!
Ja kaikki ketkä epäilee kohtutulehdusta, niin käykää ny ihmeessä tarkistamassa tilanne, paranemisia! <3
Täällä kiukkunen ja jotenkin masentuneen olonen fiilis jatkuu. Alkaa olee jotenkin henkisestikki iha lopussa tähän raskaana olemiseen. Kovasti itteeni zemppaan koko ajan, mutta pahaa tekee :/
Aamuyöstä alko alaselkää särkeen, ja uusi tunne, alko särkeen lantiota. Näitä särkyjä ja tuntemuksia edelleen, mutta oon nii väsyny etten jaksa ees toivoo että ne veis mitään eteenpäin. Mies tuossa eilen tokas että sitte ku se vauva on tullu, niin kyllä tulee ikävä näitä raskausaikoja mulla, että nyt on vielä aikaa nauttia "hiljasuudesta" ja kaikesta muusta, mutta kyllä mä nyt sanon että ei tule ikävä näitä viimesiä aikoja! Odottelua ja tietämättömyyttä ja kipuja ja ahdistusta, paljon mieluummin ottasin sen konkreettisen nyytin tissille ja alkais arkirutiinit taas rullaamaan ja elämä "normalisoituis"..

Ninnukka se tulppa oli mulla sellasta kirkasta silikonimaista limaa. Kokonaan se ei oo lähteny, mut pyyhittäessä aina pikkasen lähtee. Ja sen jälkeen on vauva ruuvvaillu itteensä tuolla alhaalla ihan kunnolla.
Empä tullut ajatelleekskaan että liitoskipuja :O Mutta niitä siis, koska mulla ihan tuo sama, että jopa pöntöllä tulee kipiääJa jos lepäillä pitäs, nii miten mä voin enää enempää lepäillä, ku mitä oon nyt lepäilly.. itkupotku nauru kohtaus :D
Eilen tuli sheivattua alakerta ku kävi saunassa. Ja voi jessus kuinka vaikeeta!! Täällä kans Rv 40+5 nii on tuo massu jonku kokonen, mieski sai nauraa aiva räkänä, ku taiteilin menemään ähkien ja puhkien eri asennoissa peili apuna :D Ja oli sen verta vaikeeta, että nyt saa sitten olla rauhas siihe asti, että masu lähteny eestä :D
Niin tuo tuumas itekki.. "Kaikkeen sitä sinunkin kanssa joutuu!!"Mulla sama kuin Tiittärällä eli sheivaus on ulkoistettu miehelle jo pari kuukautta sitten. :D Kaikkea se joutuukin tekemään...