Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On tämä kyllä yhtä odottamista :D melkein loppuun asti menikin ihan hirmu vauhtia mutta rv37 lähtien joka päivä vaan odottaa millon tulisi lähtö vaikka itse varma olenkin että menee yli eikä mitään ennakko merkkejä näyttele kuten esikoinenkin. Toisaalta parempi niin kun että koko ajan olisi kipeitä supisteluita ja joutuisi miettimään joko nyt joko nyt :)

Onnittelut taas vauvojen saaneille <3 (nimiä ei ikinä muista kun lukee monta sivua aina kerralla)

Huh. 2 yöllä sitten sektoitiin, alkoi vauhdilla perätilatypykkä tulemaan. Temperamenttinen tissitakiainen 4420g ja 52 cm. Kokoarvio heitti kilolla. Tosi hyvät fiilikset, ei kipuja ja vessareissut yms jo heitetty itsenäisesti. Oon niin rakastunut tähän. ❤❤

Onnea Talvitintti ja Miikku90:santa

Noista masu äänistä sen verran että mulla kuulostaa ihan kuin sammakko kurnuttais :think005

Onnea Talvitintti ja Miikku90!

Mulla supistelut jatkuu mutta ei kovinkaan kipeinä.

Just meinasin saada vielä aikaa raskaus hierontaan ja akupunktioon ennen joulua, vielä tartteis rentoutusta kun on niin kireä olo kaikinpuolin.

Toi Loratadin oli mulla alkuraskauden aikana, kohta yritän saada neuvolatädin kiinni että voin kysyä saisko sitä samaa napata Nyt myös yhden. Ei lärvi helpota yhtään.

Piru että pitää olla puhelinajat niin myöhään.

Onnea T_87, Talvitintti ja Miikku90! <3

Ja tsempit teille synnyttämään menijöille, Herkkusieni, Popi's ja LilMinni!

Ihania uutisia Ngale! :)

Pakko sanoa et itselläkin oli synnytys ihan mielettömän hyvä kokemus, nopea, helppo ja suhteellisen kivuton. Kivunlievityksenä pärjäsin ilokaasulla ja pundendaalilla. Varsinkin ponnistusvaiheesta jäi hyvä mieli kun sain itse ponnistaa vauvan ulos, esikoisella ponnistus päätyi imukuppiin. Mitään repeämiä ei tullut ja oon ihan elämäni kunnossa. :) Vauva on oikea ihanuus, tissillä ja kainalossa tykkää kyhjöttää. <3

Onnea Talvitintti ja Miikku90!:) Ihan hyvänkokonen typy sulle tuli Miikku Onneks et lähteny kokeileen synnytystä alakautta!

Ngale, hienoa, että sun vaavi käänty alaspäin:)

En usko, että täällä enää kääntyy, mut joko synnytetään alakautta tai sit sektiolla. Aika näyttää;)

Ja onnittelut myös Lilminnille!:)

Täällä kans mahassa naksuu, lorisee ja paukkuu. Mietin aina välillä, että mitä se pikkumies siellä touhuaa;)

Takaisin