Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Imetyksen jälkeiset jälkisupistukset on erilailla kipeitä. Kävellessä tuntuu kipua joka askeleella. Helpottaa vähän särkylääkkeillä, mutta ei täysin. Mutta tuo paine tuolla persiin puolella myös ihmetyttää.Vilijonk4 tuleeko sulle se kipu aalto imetykseen jälkeen? Mietin vaan että olisko jälkisupistus?
Toivottavasti teidän pikkusen paino nousussa ja sun tulehdus arvot ei oo nousussa! Tsempit :)
Mulla tuli ihan samaa, meinasin seota siihen kutinaan. Levis näppylät loppua kohden jo reisiin ja polviin. Antihistamiini+kortisonivoide autto jonku verran. Tajusin pari päivää synnytyksen jälkeen et ne näpyt oli vaan hävinny. Mikä lie mystinen allergia, ei koskaan selvinny. Mut ei siihen auta ku synnytys!Onko teillä muilla yhtä pahannäkösiä arpia jotka kutisee, niin paljon ettei edes vahvemmat antihistamiinit auta?!![]()
Huomenna kokeilen vielä aloe vera geeliä. Alan olla jo niin täynnä tätä paskaa!! (anteeks kielenkäyttö)
Soitin epätoivosena synnärillekki tästä asiasta ja siellä oli joku persereikä kätilö taas töissä ja sano, että ei tää kuulu raskauteen. "mene terveyskeskuslääkärille asiasta valittaa"
Mä niin nään jo punasta asian suhteen!! Miks ei muka liity raskauteen. Ei mulla ennen raskautta oo mitään iho-ongelmia ollu..
) ja tänään ilmeni myös et ei ole innokas menemään joulusaunaan. Tässä vaiheessa mä vasta hoksasin syyn... voi toista, vaikuttaisi stressaavan jo hieman tuleva synnytys :D ite tunnen itseni niiiiin laiskaksi, kun siivoilen vain vähän kerrallaan, syön, nukun ja katon tv:tä. Koiran kanssa tallustellaan kyllä lenkeillä, mutta ei mitään hikilenkkejä :DMulla tuli ihan samaa, meinasin seota siihen kutinaan. Levis näppylät loppua kohden jo reisiin ja polviin. Antihistamiini+kortisonivoide autto jonku verran. Tajusin pari päivää synnytyksen jälkeen et ne näpyt oli vaan hävinny. Mikä lie mystinen allergia, ei koskaan selvinny. Mut ei siihen auta ku synnytys!