Hurjasti onnea mukkis ja ihana ku kaikki meni noin hienosti <3 :)
Paljon onnea myös muille jo jakautuneille joiden nimet nyt lukiessa unohtu :)
Elinatuuli täällä 38+2 lääkäri ultras ja totes vauvan olevan jo 3.5kg ja neuvolatäti veikkas käsikopelolla vielä isompaa eli tässä nyt ootellaan soittoa kyssiltä että mitenkä edetään. Lääkäri veikkas että aletaan käynnistellä nyt kahen viikon sisällä. Ittellä myös se tilanne ettei kohdunkaula oo lyhentynyt koko raskauden aikana eikä paikat oo alkanu ees pehmetä, joten kuulema turha lääkärin mielestä odotella, mut kyssiltä tekeevät sit päätöksen.
Itte luulen että syyllisenä mun valtavan kokoinen kohtu jossa vauvvalla on ollut ja on edelleen reilusti tilaa kasvaa. Mulla on ruokavalio hoitoinen raskausdiabetes johon on kyllä kuulunu kerran viikossa herkutellua, mut en usko että siis ruokavaliolla on omalla kohdalla ollut suuremmin merkitystä.
Lilith_mist mekin meinattiin heti vaan vauvvauintiin kun se on vaan mahdollista :) pitänee sit synnytyksen jälkeen lähteekki mettästää uimapukua johon mahtuis
Ngale voi vitsi mitenkä ihanasti siellä on käynyt että pieni ittekseen hoksannut kääntyä ja on sirokin ni pääset varmasti hienosti ens vuojen puolelle :)
Talvitintille ja miikulle ja lilminnille hurjasti onnea <3
Lilith_mist tsemppiä!! Jospa se pieni sieltä nyt alkais tulla :)
Joku tais valittaa kivuista ja siitä ettei uskalla yksin pitkälle lenkille lähtee.? Täällä sama virsi eli koiran kans en enää uskalla lähteä kauhean kauas kotoa kun 4.5 kilsan lenkin aikana meinas jalat pettää alta. Jalat siis puutuili ja alko täristä. Onneks mies oli mukana ni madeltiin sitten kotiin erittäin hitaasti

myös tuo kohtu painaa häpyluuta niin rajusti että ennen lenkille lähtöä tai kauppareissua saa ottaa panadolin ettei ala kyyneleet valua silmistä kävellessä.. huoh.. valivali..
Mut hurjasti onnea kaikille niillekkin jo jakautuneille jotka unohdin :/