Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen myös enemmän oikealla kyljellä. Vasemmalla ollessa tuntuu jotenkin raskaammalta, en tiedä miksi niin?Noppanoora ja Ansku, pystyttekö olemaan mitenkä vasemmalla kyljellä? Itsellä nimittäin on vaikee pötköttää pidempään vasemmalla kyljellä, vaikka sanotaan, että sillä kyljellä olis edullisin verenkierron kannalta, mutta kun ei vaan pysty! Oikealla kyljellä pystyn olemaan paljon paremmin.. Mietin vaan, että onko näillä asioilla yhteys??
Jaksamisia synnytystä odottaville! Kyllä se pikkuinen sieltä ulos vielä tulee omalla ajallaan :) Onnittelut vauvan saanneille! Nimiä en taaskaan muista, kun lukenut useamman sivun kerralla. Yllättävän paljon pikkunen aikaa vaan vie päivästä 

Supparit kait epäsäännöllisiä(?) tulevat 3-6min välein, kesto 30-45 sekkaa, kipeitä kyllä mut eivät mahdottomia. Jännää onko täs tosi kyseessä vai mikä!Mulla myös oikealla kyljellä olo helpompaa. Vasemmalla kyljellä kun olen, niin alkaa närästys ja hengitys on raskaampaa.Mä olen myös enemmän oikealla kyljellä. Vasemmalla ollessa tuntuu jotenkin raskaammalta, en tiedä miksi niin?