Moi pitkästä aikaa kaikille!
En oo pitkään aikaan päässy puhelimella kirjautumaan tänne foorumille ni en oo pystyny osallistumaan keskusteluun aktiivisesti kun aina jaksa alkaa läppäriä avaamaan. Varmaan ton sais jotenki puhelimessa toimimaan, mutta ei oo jaksanu asiaan vielä perehtyä. Täällä kuitenki käyn päivittäin juttuja lukemassa ja jännittelen teidän puolesta. Hengessä mukana
Onnittelut jo vauvan syliin saaneille. CiCaDo tais nyt olla tuorein tapaus. Hurjan kuuloinen synnytys siellä ollut, ihana että kaikki kuitenkin päättyi hyvin

Ja Metsäläinenkin oli pienen miehen kanssa päässyt kotiin, hienoa! Tsemppiä sinne vauva-arkeen
Kovin monella täällä tuntuu erinäisiä vaivoja olevan, luonnollista tietenki jo näillä viikoilla enkä ite oo mikään poikkeus. Viikkoja mulla "vasta" 36+2 ja menkkakivut ja sukkapuikkokivut ollu seurana jo useemman viikon. Aika ailahtelevia kuitenkin nuo kivut olleet, välillä parempia ja välillä huonompia päiviä. Saapi nähdä milloin poika päättää tulla maailmaan. Yhtenä yönä näin unta, että synty 20.12. Olikohan lie enneuni

Mutta sillä asenteella oon päättäny mennä, että yli mennään ja reippaasti niin ei sitten niin paljon ala ahistaa kun sen jo itelleen valmiiks päähän iskostaa, että saattaa jopa ens vuoden puolelle mennä. Jouluunkin aattelin valmistautua aika normimeiningillä. Jos menee joulu sairaalassa niin sitten menee, harmitellaan sitä vasta sitten. Vaikka luulen kyllä että ei paljon siinä kohtaa harmita jos sieltä sen parhaimman paketin saa silloin olla noutamassa
Mun serkku sai muuten toissapäivänä pojan ja kyllä niitä vastasyntyneen kuvia katellessa tuli mieleen, että olispa se omakin nyytti jo maalimassa!
Muutenpa täällä jatkunut ihan sama tohotus kun aina ennekin. Sain meidän eteisen maalausprojektin loppuun tossa muutama päivä sitten, vielä ois vessa vähän vaiheessa. Koiran kanssa käyn lenkillä vielä päivittäin ja siivoilut ym. tulee enimmäkseen itekseen hoidettua. Miehellä kun riittää hommia päivätöissä ja maatilan pyörittämisessä omiks tarpeiks. Ja nyt se vielä liitty meidän paikkakunnan 3divari jääkiekkojoukkueeseen eli treenit kahdesti viikossa ja pelit siihen päälle. Ei lopu isännältä hommat eikä sitten kyllä emännältäkään! Mutta ihan kiva niin ei tule sitten niin paljon stressattua tätä raskautta ja kuulosteltua omaa oloaan kun on tekemistä.
No joo tulipa omanapailtua, mutta niin vaikea päästä keskusteluun ja teidän juttuihin mukaan kun niin harvoin kirjottelen. Jospa saisin tossa puhelimessa toimimaan ton kirjautumisen ni pääsis useemmin kommentoimaan.