Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Cicado ja Neppppsu kullannupuista!

Tuntuu että odotusaika hurahtanut todella nopeasti, kohta vasta hulinaa onkin kun esikoinen viime viikkoina oppinut käpöstelemään ja enää pari viikkoa käynnistykseen ellei aikaisemmin kuopus päätä tulla :)

Onnea Äityli ja Neppppsu vauveleista :Heartred

Mitä ootte mieltä kun meillä on tuo palju niin uskaltaako siellä lillua, jos ei tiedä varmaks mikä kohdunsuulla tilanne ettei mitään tulehdusta sitten tulis? Niin tekis mieli palju lämmäyttää mutta tuota just miettiny että viittiikö riskeerata. Hyvinhän se tietenki putsataan ennen ja puhdas vesi lasketaan ja miehen kanssa siellä kahestaan käytäis että ei kai siinä mielessä pitäis olla mitää? Sisätutkimus mulla tehty viimek muutama viikko sitte neuvolalääkärillä ja sillon oli kuulemma paikat ihan napakasti kiinni ja kaulaakin muutama sentti jäljellä. Käsikopelolla sen tutkimuksen teki, että en tiiä onko siihen sitten täysin luottaminen vielä kun mulla noita menkkajomoja ja sukkapuikkoja ollu aika paljon. Mutta käyhän monet uimahallissaki raskausaikana..? Pitää varmaan tiistaina neuvolassa tiedustella..

Mindeli, ei siinä luulis mitään riskiä olevan. Uimahalleissa on nyt muidenkin bakteerit kuin oman perheen, niin siitä varmaan johtuu uimiskielto jos on paikat auki. Kyllähän siellä synnärilläkin ammeeseen pääsee, ja sillon on paikat auki :)

Onnea Neppsu ja Äityli :happy:

Onkos Odottajasta kuulunut mitään? Vai tulikohan lähtö viime yönä?

Tsempit Marjasoseelle! Jospa siellä alkaisi pikkuhiljaa tapahtumaan :)

Kyllä saa paljussa käydä ja nykyisin myös uimassa vaikka kohdunsuukin olisi auki.
Rikkoutuneet kalvot ja vesienmeno on ainoastaan esteenä.

Onnea äityli ja nepsu! <3

Kyllä tänään on taas tuntunut,että voi kun saisi pienen jo syliin!

Meillä oli se synnytysvalmennus. Oli ihan hyvä,vaikkakin vajaa puoltoista tuntia piti vain istua ja kuunnella..
Mutta kyllä taas avasi juttuja mitä sitten osaa pyytää :) ja pitäisi tehdä tosiaa listaa,mitä vielä pitää hommata..

Huhhei,kun jälleen kirraa mahasta.. Meiltä oli taas kaivosta irronnut paineputki,katsotaan saadaanko vielä tänään korjatuksi,vai meneekö huomiseen.. Isäntä tällä hetkellä katsomassa tilannetta.. Ei kyllä tee miun verenpaineille hyvää :(

Onnea äityli ja nepppsu pikkuisista :Heartbigred

Mä kuulin tänää eka kerran sen kun mahassa napsahti, olipas jännän kuulonen ja tietty pelästyin että menikö kalvo ja että tuleeko lapsivedet, no ei muutakun vaan napsahti :hello

Mulla kanssa napsunut maha jo varmaan parisen viikkoa päivittäin, mies kuullu sen kans monesti ja ihmetelly. Yhdistän sen usein vauvan liikkeisiin. Ja yöllä kun käännän kylkeä niin napsuu. Alussa kanssa säikähdin mutta sitte lueskelin että ihan normaalia.

Äityli onnea pikku pojasta ja nepsulle pikku prinsessasta<3

Marjasose tsemppiä sulle sinne toivottavasti saavat homman liikkeelle jollain konstilla!

Odottajasta olis kyl kiva kuulla:)

Minäki haluisin tietää noista napsumisista.. täälläkään ei ole vielä alkanu napsumaan. Huomenna alkaa viikko 37 :)

Takaisin