kesäkirppu
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mullakin on air4m välillä ollut tommosta, viime yönäkin oli, ihan sama missä asennossa koitti olla niin maailma pyöri eikä meinannu saada happea kunnolla.. Olisko vaan vauva semmosessa asennossa et painaa siel jotai
Neuvolassa käyty, ei oo kuulemma pää kiinnittynyt mutta voi silti tulla millo vaan.. Veikkas et jopa nyt viikonloppuna?! :D Tiedä mistä tämmönen veikkaus.. Hemoglobiini oli pysyny hyvänä, oli 125 vaikka lopetin raudan pari viikkoa sit :) Paino nousee edelleen.. :/ Ja sf mitta oli jotai 37cm.. Pelkään et on joku isokokoinen tulossa kun toi mitta on nyt jo yläkäyrällä melkeinSano kyllä et kun oon niin lyhyt niin voi vaikuttaa.. Eli hoi muut lyhyet ihmiset, mitä mittoja teillä ollut? :D
Minulla pituutta 156cm ja eilen neuvolassa 35+4 sf-mitta 35 ja tosiaan nyt oli pompannut yläkäyrän yläpuolelle kun tähän asti mennyt ihan yläkäyrän alapuolella. Mutta ultralla tehty painoarvio tänään 2,4kg eli siro vauva viikkoihin nähden, lapsivettä enemmän joka voi nostaa mittaa ja sanoi lääkäri ettei tuo sfmitta kerro vauvan kokoa :)
Kätilö puhelimessa oli ensin vähän et mitäs tänne soittelet, että kyllä se ois sanottu jos ois tarvetta ajalle ja että ei niitä voi ite varata. Mut kävi sit lukemassa lääkärin tekstit ja tajus olleensa itse avustamassa sillä käynnillä ja itse unohtaneensa varata mulle sen ajan.
Et miten sitä sit osaa arvioida sitä lähtöö ja miten ton esikoisen kanssa jos se näkee ku on tosi kipee tai muuta..