Täällä laitettiin ukon kans eilen jo jouluvalot ja muutenki joulua. Muutamat jouluvalot näköjään pitää viel hankkia, ku täs talos näyttää noit ikkunoita olevan muutama enempi ja joku koristekki ois ihan jees... verhot on viel vaihtamatta, mut en taida ku keittiöön ja lastenhuoneisiin vaihtaa, ku vasta uudet verhot sain olkkariin ku oltiin ilman...
Vauvan vaatteita nyt vähän jo aloin silittelee, ku kaikki on nyt pesty ja samalla aattelin pakata vauvan kotiutumiskamppeet jo kassiin 56cm mulla vaan pääsääntöisesti noi pienimmät, eli aavistuksen reiluja on... taidan laittaa toppahaalarinki varulta, vaik kaukalopussin ja fleecehaalarilla suunnittelin kaverin tuovan kotiin... mutta eihän sitä tiiä kuinka kovan pakkasen viel iskee... 6 vuotta oli joulun aikaan n.30-35 astetta pakkasta ku mentiin joulun viettoon mun vanhemmille ku neiti oli vauva ja sai pelätä et jäätyykö auto matkalla
Saumuriki ois tullu postille, mut en tiiä lähteekö toi isäntä sitä hakee viel tänään... tai haenko ite 8kg se noin painais et painon puolest joo, mut laatikko voi olla haasteellisen muotoinen
Tsemppiä kipujen kans kamppaileville ❤ ei nää loppuajat niinkään mukavia aina oo... aika kuultaa muistot ja muutaman vuoden päästä niitä raskauskipuja ei edes muista ennen ku seuraavassa raskaudessa näin ainaki mulla käyny...
Mukava ku kelan sivuilta kävin lukee noit äprahan paljonko saan ni siel oli uudelleen laskettu mun tulot ja 100e lisää pitäs tulla maksuun siihen alkuperäiseen päätökseen.. eli olin tosi tyytyväinen siihen... nyt vaan ootellaan niitä rahoja jotka tulee 3.12 ja samalla bonuksena veronpalautukset ☺