Hilla, ei ole puhuttu suoraan sektiosta, vaan "väläytelty" sitä yhtenä mahdollisuutena JOS kaikki ei menekkään hyvin. En vain todellakaan halua että riskeistä tietosina nyt vain "koitetaan" sitä normi synnytystä, ja sitten tuliskin ongelmia, oli sitten pieniä tai vakavia ja kiireellä lähteä suorittamaan hätä sektiota :/ Tähän asti ei oo ollu mitään pelkoa koko synnytyksestä, nyt vasta kun 5 viikkoa jäljellä laskettuun aikaan alkaa iskeä paniikki :/ Aijon ottaa asian nyt puheeksi ensiviikolla nevolassa ja siitä viikon päästä polilla. Haluaisin niin lääkärin ja kätilön joilla on kokemusta, kun ollut mukana selkäydinvammaisen potilaan synnytyksessä, mutta mitä jos kumpaakaan sellaista ei löydy o.O Olen huomannut että todella vähän täällä tietävät asiasta, ja sitten tuleekin näitä lääkäreiden "ylilyöntejä" kun eivät usko minua, kun tiedän paremmin ja yritän kertoa heille kuinka minun laisteni kanssa toimitaan. "eihän potilas voi tietää minua paremmin kuinka häntä tulee hoitaa".. Vaikka lääkäri tietäisikin minun olevan oikeassa, nii se nokkavuus sitte alkaa ja tehdään tietosesti väärin, koska maine ja kunnia "vaakalaudalla". Mutta sitten tietää enemmän kun päässyt nyt sinne polille jutteleen parin viikon päästä. toivottavasti vauva nyt pysyttelis masussa ihan sinne laskettuun aikaan asti ,että saanu selvitettyä kaikki nämä mieltä painavat asiat.
Kellään muulla ihan sairasta kutinaa reisissä ja yöhikoilua? Oon ku pieni possu, ku suihkussa käyny öisin ku heräilen, ja kauheeeeee kutina, vois vaa raapia ja raapia, mutta pakko pidätellä, reidet muuten aiva verillä kohta :O