• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä Sunnuntai 08.3. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai kauhia, ku repesin ku menin herättään miestä :hilarious: Mies aiva unenpöpperössä kertoo että näki kamalaa painajaista. Olin että mitä näit. Oli nähnyt unta että oltii lähetty sairaalaan ja hän sai tietää päivää ennen synnytystä, että hänkin on raskaana ja että hänkin tulis synnyttään :grin Oltiin molemmat sitte synnytetty samaan aikaan viereisis sängyis, mies oli alottanu synnytyksen eka seisaaltaa ja sitte siirtyny puolimakaavaan asentoon :grin Vauva oli miehellä kans kuulemma laskeutunu liian alas, ns. reiteen, ja mies oli joutunu työntään vauvaa takasin ylöspäin, oli ollut sillai nahan alla, ja oli vauva paralle tullu vissii haavakin päähän, ku mies oli niin joutunu vauvaa runnomaan takas ylös :grin No mä olin saanu tyttövauvan ja mies sai poikavauvan, mutta kun mies ei ollu tienny että oli raskaana, ja oli polttanu koko raskausajan tupakkaa, niin miehen vauva oli ihan harmaan värinen. Mä olin kuulemma halunnu jäädä vielä sairaalaan tarkkailuun, vaikka kätilöt oli ollu ihan kauheita meitä kohtaan, mies oli kuulemma sitten ottanu "oman" vauvansa ja ilmottanu että hän lähtee ny ainaki kotia :grin Ihana :Heartbigred

Terve taas,
Mulka on ollu jotenki niin nopeita viikkoja viimeset etten oo ees muistanu koko foorumia.

Seksi, voi että, mua ei huvita tippaakaan ja ukko on surullinen asiasta. No oon minäkin, tää on enemmänki sellasta että mieli haluais mutta kroppa ei. Noh, mennään kropan mukaan sitten...

Miten kaikilla on niin isot mahat! Mun maha näyttää niin pieneltä vaikka käyrien mukaan meneeki, varmaan isot tissit vaa kompensoi ja laittaa mahan näyttämään pieneltä.:wink

Toivottavasti kaikilla on menny hyvin nää viikot, mulla on kyllä vieläki ailahtelua kokoajan tuossa mielialassa, pari kertaa on ollu aamupahoinvointiaki.:hungover: tietää aina dillon että saattaa taas mieli mennä härän pyllyä.

Noh! Alle kaks kuukautta enää! Vähän on vieläki ristiriitanen olo siitä, mutta noh, antaa olla!

Joo ja huomaa taas mun suomenkielestä etten oo paljoa käyttäny, ukon kanssa ku puhutaan englantia ja isoin osa täällä kavereista on englannin kielisiä:grin

Meillä muutenkin vähän harvemmin seksiä ja lähes poikkeuksetta mun aloitteesta, mä haluan meistä enemmän. Nyt sitten ei ole osannut olla niin aloitteellinen, kun ei tunne itseään seksikkääksi tai oikein tiedä haluaako mies mua vai vaivaako sitä tämä vauvamaha. Oon kyllä muutamaan kertaan ottanut asian puheeksi ja sanonut, että haluaisin edelleen ja mies luvannut, että yritetään, mutta mitään ei ole tapahtunut, kun minä en oo ollut aloitteen tekijänä. Kuulemma osin vaivaa se, että vauva on paikalla ja pelkää satuttavansa, mutta mun päässä tämä seksittömyys kääntyy siihen, etten oo haluttava.

Meidän tutuilla varpajaiset on yleensä ollu ekana viikonloppuna. Sillee et iskä on saanu yhet yöunet kuitenkin alle. Esikoisesta ovat kaikki varpajaiset pitäneet. Kaikilla osunut noi vielä niin, et äiti on ollu vielä vauvan kanssa sairaalassa, ku miehet on juhlinu.

Onpa hienoja masuja teillä! Ja ei hitto mikä uni Lilith :D Kuulostaa hyvin mielenkiintoselta :D Varmasti ollut aamulla järkytystä ilmassa :D
Tsemppiä viel ihan tosi tosi paljon kaikille kellä on ongelmia nyt raskauden kanssa ollut! Muistakaa levätä ja pitäkää vauvat visusti vielä masussa!

Hilla, meillä kans samaa ongelmaa, jo monta vuotta.. Noh jotenkin kans ite luovuttanu asian suhteen, vituttaa lähinnä. Joskus ku alettii seurusteleen niin ei tilanne tällanen ollut, en sit tiiä mitä tolla miehellä käynyt.. Oon koittanu useesti asiasta puhua mut eipä se oikein mitenkää asiaa kommentoi, ei vaan kuulemma aina jaksa.. Joo ei varmaan aina mut jos nyt ees joskus. Varmaa 5 kertaa tän raskauden aikana harrastettu. Typerä mies, joka kaiken lisäks ei taas tunnu ottavan mitää vastuuta muutenka mistää. Melkein tuntuu ku lasta kasvattais ku sen kanssa on, välillä miettii et miks sen kanssa edes oon. Aattelin vielä eilen et teen jotain kivaa tänää isänpäivän kunniaks sille, mut sit taas ku alettiin puhumaa asioista mitä pitäs hoitaa ja sain muistuttaa miljoonasta eri asiasta ja kysyä mielipidettä muihin asioihin ja ei ees vastaa mitää ni käy vituttamaan niin huolella. Huolehtis ite asiansa ilman et mun tarvis muistutella tai sit kärsiä siitä et se ei oo muistanu. Sanois mielipiteesä joskus eikä ois tuppisuuna. Torstaina kun oli ultra ni olin viikon siitä puhunu, edellisenä iltana äänee monesti miettiny kaikkea et näkee lapsen ja onko sitte oikein päin kääntyny jne. Aamulla puhuin bussilipusta et muistaa säilyttää sen ku vaihetaa bussia torilla ni sit kuitenki ku ovesta pitäs lähtee ulos ni tää kysyy et mihin oon menossa. En voi ymmärtää kuinka vitun taunukki voi olla. Anteeks kielen käyttö. Typerää, ärsyttävää, turhauttavaa, vittumaista. Sit kuitenki haluais antaa mahollisuuden et jos hän kasvaski vähän aikuisemmaks ku lapsi syntyy, hohhoijaa.
Ite olis jotenki valmis lapsen saamaa jo, nyt 35+1, mut suoraan sanottuna pelottaa kun tuntuu et toi yks on iha keskeneränen tän asian suhtee ja ei oo kaikki viel ees laitettu valmiiks ku en saa ite tehtyy niin paljon ja kaikesta muusta huolehtiminen vie voimia.. Onneks ei oo tähä välii vielä enempää lapsia, tsemppiä kaikille kenellä on useempi muksu jo, ite näin vähäsissä voimin ihmettelen kuin saatte arjen pyöritettyä niin hienosti!
Menipä valittamaiseks ja omanapailuks, anteeks! Fyysisiä ongelmia itellä ei ole kun selkä ja ranteet tosi kipeenä, mut ranteet on muutenki heikot ja joka talvi neulomisesta menee tukkoon ja tavarat tippuilee käsistä, selässä skolioosia niin ymmärtää hyvin syyt. Silti jaksan näköjää valittaa, melkein epäreilulle tuntuu kun teillä monella paljon isompiakin ongelmia!

Ootte mahtavii! <3

Höhöh pakko vielä lisätä et toi seksittömyys saa kyllä itelle olon et on epähaluttava ja se vituttaa kun tietää et oikeestihan ottajia olis, perhana.

Meillä kanssa seksi vähentynyt kun mies muka koko ajan kamalan väsynyt ja nyt sillä alkaa vielä työvuorot menee niin, että 03:00-11:00 lapsen syntymään saakka.. :/ eli Kohta ukko painuu pehkuihin ja nyt se on kaverin kanssa saunomassa. ARGH.

Mä oon kans valmis lähtemään synnyttämään :D onko semmosella joilla jo lapsia niin kokemuksia, että käynnistäiskö se seksi hyvällä tuurilla synnytyksen?

Meilläkin mies pihtaa! Ite vois vaikka useammin päivässä mutta eiii... Kerran viikossa max. :\ vähän semmonen kelpaamaton fiilis :(

Jostai oon nepsu kuullut, et Sutinen edesauttaa vaan sillo jos paikat on muutenki kypsät :) Meillä taas oon minä se, jota ei enää tässä vaiheessa kauheasti huvita... Tunnen itteni niin kömpelöksi ja jälkeenpäin on sitte paikat tosi pitkään hellänä.

Täällä ollaan päivystyksessä eristyksessä ottamassa lääkäriä. Tytön kuume rupes huiteleen semmosissa sfääreissä et piti tulla :/ toivottavasti päästäisiin kuitenki yöksi kotii.

Mul on kohdunkaula vähän lyhentynyt ja sormelle auki ja pehmeenä paikat siis, joten ehkä se vois hyvässä lykyssä jopa käynnistä? :D

Nepsu en osaa sanoa että käynnistääkö mutta kyllä se paikkoja kypsyttää, spermassa on jotain hormonia minkä pitäis kypsyttää paikkoja. Mua on ainakin ruennut supistamaan aika kiitettävästi seksin jälkeen varsinkin jos on saanut orgasmin (tai useamman) niin seuraukset on ollut aika kivuliaat;)

Nepsu kimppuun vaan;) puskii!

Mä en kyllä tiedä mitä tekisin jos mies rupeis pihtaamaan:/ voimia niiden miesten kanssa! Ihme pihtareita... Toisaalta ymmärränkin jos masu pelottaa tms mutta ei ne kyllä miehuudellaan vauvaan asti yllä "tökkimään" ja seksi raskauden aikana on ihan turvallista jos ei ole mitään muuta ongelmaa sillä alakerrassa!

Takaisin