• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä Sunnuntai 08.3. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta! Isänpäivä aloitettu lahjoilla ja aamiaisella. Aivan jäätävä särky häpyluussa josko se päivä tästä lähtisi rullaamaan

Nepsu vihdoin, ihanaa kuulla susta! Ihanan masun oot kasvattanut:)

Uskaltaakohan tässä enää sekstailla ollenkaan kun eilen sitä ihanuutta tuli harrastettua niin kyllä iski supistukset ja vihlonnat mitkä kesti sitten koko yön ja nyt aamun ollut ihan rampa... :(

Kyllä hyvin huomaa että kroppa ollut kovilla viimeiset 5 vuotta, alkaa nää loppumetrin kivut oleen sitä luokkaa että huh huh :(
Mutta jaksaa, jaksaa vikaa viedään <3

Mukava kuulla susta nepsu! Eipä mee sulla varmaan kauaa kun vauvan saat syliin, sen verran alhaalla näyttää masu olevan :)

Kauheita menkkakipuja yöllä ja nyt kävely tekee niin kipeää :( näitäkö sitten monta viikkoa viä, no siinä nää valitukset. Tosta seksistä, että pelottaa kyllä ees kokeilla kun näin kipee on...
Sitten voileipäkakun viimeistelyyn, mies toivoi itse sitä, vähän jänskättää miten onnistuu kun en ole aiemmin tehnyt...

Meillä isukki nukkuu vielä, ajattelin 10 tehdä tyttöjen kanssa herkku aamiaisen:) sänkyyn ei kyllä sitä saa kun siellä on muutenkin samaan aikaan 3 naisen alkua:D
Anskullakin ihana massu<3 kumma homma kun muiden masut on aivan ihania mutta sitten tää oma ketuttaa kun kokoajan tiellä ja varsinkin öisin vaikea olla kun painaa:D
Nepsu miten sä muuten olet voinut? Onko kaikki sujunut hyvin?

Kaikille isille myös niille kohta isäksi tuleville mahtavaa isänpäivää<3

Äippäx3, mulle sit taas ei tullu yhden yhtäkään supistusta eilisestä puuhastelusta. Toisaalta olen kateellinen sulle :D

Timbe miksi ihmeessä? Olis vaan niin ihana paneskella kun pupunen ilman kipuja, mutta kun ei niin ei... Kai se pitää keskittyä ihan miehen tyytyväisenä pitämiseen vielä muutaman viikkoa ja kunhan vuodoistaan pääsee niin panna menemään;)

Voivoi :( toivottavasti jaksan tänään juhlia oman isän, isäpuolen ja jounin isän.. Illalla alkoi aivan valtava pääsärky. Tuntu että pää oikein leviää, ei auttanut panadol vaikka otin 3 x 1000mg.. Onneks yöaikaan on vähän helpottanut.. Yöllä sitten vissiin supisti... Heräsin kun koski mahaan selkään ja jalkoihin kesti noin1min ja loppui.. Noin 10min ja tuli uudelleen..oisko 5 supistusta ollut.. En oo vielä noussut sängystä mutta pikkarit tuntuu märiltä. Jännittää mennä katsomaan mitä siellä on.. :( aiemmin en oo moista kokenut ...

Hassua kun osalla on odotus tosiaan jo loppumetreillä :) Ihanat masut Anksulla ja Nepsulla!

Meillä alko isänpäivä lukuisilla hoitotoimenpiteillä... Esikoiselle buranaa nassuun ja näppylöiden rasvausta. Kuume nousi kunnolla vasta eilen ja sitä onki sitten piisannu. Muuten alkais nuo näppylät oleen voiton puolella, mutta polonen sai nenän sisäpuolelle pari ja suunpieleen yhen, jotka nyt on vissiin tulehtunu :inpain: Karmeen näkösiä ovat, onneksi saatiin joku antibioottivoideresepti ku soitettiin päivystykseen, täytyy nostaa palvelussa kyllä Hämeenlinnan kaupungille hattua. Toivottavasti sillä sais nyt asettuun, ettei iha hirveen laajalle pääse tuo ärsytys leviään :/

Onneks itellä ei tullu nuo toissaöiset supparit takasi, vaikka eilen joutuki taas touhottaan :) Sai yölläki nukkua. Ihan vielä ei kuitenkaan haluais aivan kamalasti alkaa noita paikkoja availeen...

Toivottavasti muilla on vähä hilpeemmät meiningit isänpäivän kunniaksi :) Ihanaa päivää täältäki kaikille jo oleville ja tuleville isille!

Ah, saunan jälkeen taas hyvin nukuttu yö takana. Ei käynnistä mulla kyllä varmaan synnytystä, kun ihanasti vaan edelleen rentouttaa. Yöt on muuten aika särkyisiä...

Timbe kai tähänkin pätee sama fraasi kuin moneen muuhunkin asiaan eli "sillä se lähtee millä on tullutkin";) mut joo jospa vielä viikon pari sais pikkusta kannella niin ainakin on täydet viikot<3 tais vaan mies säikähtää eilistä kun sekään ei oikein saanut nukuttua, kyseli koko ajan että miten menee, lähdetäänkö keittämään kahvia... Taitaa sekin olla jo varuillaan :D mikä mahtava isänpäivä lahja muuten oiskaan uunituore vaavi<3

Poodle toivottavasti teidän pieni paranisi mahdollisimman pian! Kyllä toi on sitten ikävää kun on oma pieni kipeenä... Paljon voimia<3

Hirni voimia sullekin kipujen kanssa, toivottavasti helpottaa niin pääsette viettämään isänpäivää, jaksamista <3

Wildside: tsemppiä sinne :Heartred

Mulla olis ollu äippäpolilla käynti maanantaina mut perjantaina jouduin soittelee jo sinne ja ne pyys käymään kun kauhee vihlonta alavatsassa, oikein repii. Se selvis olevan edellisen sektioarven joidenkin kiinnikkeiden venymiskipuja. Onneks. Mä jo luulin että mun kohtu repee. Toi perjantai oli muutenki aivan kauhee kipupäivä kaikinpuolin mut ultrassa kaikki hyvin ja pienen painoarvio on 2.2kg ja viikot perjantaina oli 33+4.
Muutaman viikon päästä on synnytystapa-arvio ja sillon kaiketi varataan käynnistysaika. Ne puhu jotakin et rv 38 käynnistetään ettei pääse kovin isoksi kun nyt oli keskikäyrän ja yläkäyrän välissä :nailbiting:

Kiva kuulla nepsusta! Hirni, mikä tilanne siellä? Toivottavasti nyt ei vielä lähtis pikkuinen tulemaan.

Täällä kanssa isänpäivä aloitettu kortilla ja lahjalla. Lahja vaan jäi keskeneräiseksi, mutta niinhän tuo isäkin vähän on vielä, kun vauva majailee vielä masussa ;) Mieleinen lahja oli silti.
c69297f6afe6d59db23415ac45fa9ec8

Vieläkin särkee päähän mutta ei oo supistellu... :) saa nähä mitä tästä päivästä tulee... Ihanat sukat !!!! <3

Isänpäivä käynnistyi hieman erilaisissa merkeissä kun isänpäiväaamiaista en ehtinyt kokata miehen jalan murtuessa tapaturmassa ja olen avustellut parhaani mukaan vauvan hoidon lomassa, ambulanssi vei miekkosen justiinsa mutta lahjat ja kortin ehdin vaavin kanssa ojentaa jotka sentään vähän piristi, kunhan pääsee sairaalasta saa vielä kakkua ja muffineja isänpäivä-pihviaterian kylkiäiseksi. Näillä näkymin kullalla edessä pitkä sairasloma loukkaantumisen johdosta niin loppuraskaudessa onkin sitten erilainen perhearki edessä missä toki omat puolensa

Takaisin