Onpa hienoja masuja teillä! Ja ei hitto mikä uni Lilith :D Kuulostaa hyvin mielenkiintoselta :D Varmasti ollut aamulla järkytystä ilmassa :D
Tsemppiä viel ihan tosi tosi paljon kaikille kellä on ongelmia nyt raskauden kanssa ollut! Muistakaa levätä ja pitäkää vauvat visusti vielä masussa!
Hilla, meillä kans samaa ongelmaa, jo monta vuotta.. Noh jotenkin kans ite luovuttanu asian suhteen, vituttaa lähinnä. Joskus ku alettii seurusteleen niin ei tilanne tällanen ollut, en sit tiiä mitä tolla miehellä käynyt.. Oon koittanu useesti asiasta puhua mut eipä se oikein mitenkää asiaa kommentoi, ei vaan kuulemma aina jaksa.. Joo ei varmaan aina mut jos nyt ees joskus. Varmaa 5 kertaa tän raskauden aikana harrastettu. Typerä mies, joka kaiken lisäks ei taas tunnu ottavan mitää vastuuta muutenka mistää. Melkein tuntuu ku lasta kasvattais ku sen kanssa on, välillä miettii et miks sen kanssa edes oon. Aattelin vielä eilen et teen jotain kivaa tänää isänpäivän kunniaks sille, mut sit taas ku alettiin puhumaa asioista mitä pitäs hoitaa ja sain muistuttaa miljoonasta eri asiasta ja kysyä mielipidettä muihin asioihin ja ei ees vastaa mitää ni käy vituttamaan niin huolella. Huolehtis ite asiansa ilman et mun tarvis muistutella tai sit kärsiä siitä et se ei oo muistanu. Sanois mielipiteesä joskus eikä ois tuppisuuna. Torstaina kun oli ultra ni olin viikon siitä puhunu, edellisenä iltana äänee monesti miettiny kaikkea et näkee lapsen ja onko sitte oikein päin kääntyny jne. Aamulla puhuin bussilipusta et muistaa säilyttää sen ku vaihetaa bussia torilla ni sit kuitenki ku ovesta pitäs lähtee ulos ni tää kysyy et mihin oon menossa. En voi ymmärtää kuinka vitun taunukki voi olla. Anteeks kielen käyttö. Typerää, ärsyttävää, turhauttavaa, vittumaista. Sit kuitenki haluais antaa mahollisuuden et jos hän kasvaski vähän aikuisemmaks ku lapsi syntyy, hohhoijaa.
Ite olis jotenki valmis lapsen saamaa jo, nyt 35+1, mut suoraan sanottuna pelottaa kun tuntuu et toi yks on iha keskeneränen tän asian suhtee ja ei oo kaikki viel ees laitettu valmiiks ku en saa ite tehtyy niin paljon ja kaikesta muusta huolehtiminen vie voimia.. Onneks ei oo tähä välii vielä enempää lapsia, tsemppiä kaikille kenellä on useempi muksu jo, ite näin vähäsissä voimin ihmettelen kuin saatte arjen pyöritettyä niin hienosti!
Menipä valittamaiseks ja omanapailuks, anteeks! Fyysisiä ongelmia itellä ei ole kun selkä ja ranteet tosi kipeenä, mut ranteet on muutenki heikot ja joka talvi neulomisesta menee tukkoon ja tavarat tippuilee käsistä, selässä skolioosia niin ymmärtää hyvin syyt. Silti jaksan näköjää valittaa, melkein epäreilulle tuntuu kun teillä monella paljon isompiakin ongelmia!
Ootte mahtavii! <3